Nespresso سرمایه گذاری CHF 160 میلیون دلار در توسعه آن رومون مرکز تولید در سوئیس برای پاسخگویی به رشد تقاضای مصرف کنندگان در سراسر جهان

Nespresso اعلام کرد CHF 160 میلیون دلار سرمایه گذاری برای گسترش آن رومون مرکز تولید در سوئیس برای پاسخگویی به

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

Nespresso اعلام کرد CHF 160 میلیون دلار سرمایه گذاری برای گسترش آن رومون مرکز تولید در سوئیس برای پاسخگویی به افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای آن با کیفیت بالا, حق بیمه, قهوه, و حمایت های بین المللی توسعه در سال های آینده.

"با وجود این زمان به چالش کشیدن همه ما شده است زندگی در این استراتژیک بلند مدت سرمایه گذاری reconfirms Nespresso مستمر کسب و کار موفقیت و رهبری در بخش قهوه بخش که ما پیشگام در سال 1986" گفت: Guillaume Le Cunff مدیر عامل شرکت Nespresso. "همچنین نشان می دهد ما ادامه تعهد ما به سوئیس ریشه و دراز مدت توسعه اقتصادی منطقه و کشور که ما با آن به اشتراک گذاری ارزش از نوآوری و تخصص است."

"این نوع از اطلاعیه ها که احساس خوبی در زمان بحران. Nespresso تایید می کند که بزرگ گروه های بین المللی می تواند به تولید رقابتی در منطقه ما است. آن را نیز یک سرمایه گذاری است که موجب تقویت منطقه ما در bio-اقتصاد زمینه است که با من بسیار خوشحال" گفت: Olivier Curty دولت عضو شورا و مدیر امور اقتصادی و اشتغال در این ایالت فریبورگ.

ساخت و ساز از دوم سالن تولید تنظیم شده است برای شروع در ماه ژوئن 2021. از آن خواهد شد در نتیجه تکمیل ظرفیت از 10 خط تولید جدید اختصاص داده شده به تولید Nespresso قهوه برای Vertuo و حرفه ای محدوده و ایجاد 300 new مستقیم شغل در 10 سال آینده در حالی که افزایش ثالث اشتغال و محلی و منطقه ای توسعه کسب و کار. اولین خط تولید جدید انتظار می رود به طور کامل عملیاتی در ماه ژوئن 2022.

این رومون کارخانه افتتاح در سال 2015 توسط مرکز تعالی برای تولید Nespresso Vertuo قهوه در حال حاضر در دسترس در 21 کشور در سراسر شمال امریکا و اروپا و آسیا است. Vertuo یک سیستم چند منظوره است که باعث می شود قهوه تازه دم در 5 فنجان مختلف با استفاده از نوآورانه Centrifusion™ فن آوری است که به رسمیت می شناسد بارکد بر روی کپسول ها و تنظیم میزان آب با سرعت استخراج و متوسط به تحویل یک فنجان قهوه کامل.

در دو سال گذشته, Nespresso تقویت عملیات خود را در رومون با علاوه بر این از 4 خط تولید جدید و ایجاد 50 شغل جدید در حالی که افتتاح یک مرکز توسعه محصولات جدید و یک قهوه پردیس در سال 2018 پرورش قهوه نوآوری و تخصص است.

تاثیر مثبت بر اقتصاد محلی

Nespresso قهوه در سراسر جهان توزیع شده تولید شده در سوئیس. بیش از 10 سال گذشته علاوه بر ادامه سرمایه گذاری در کسب و کار Nespresso سرمایه گذاری CHF 700 میلیون نفر در آن سه سوئیس-based مراکز تولید در استان از Vaud و فریبورگ. پایدار رشد دانه های قهوه در حال تبدیل به بالاترین کیفیت قهوه از طریق دانش و شور و شوق بیش از 1'000 ماهر کارکنان کارخانه.

"با تشکر برای Nespresso, رومون به تبدیل شدن به مرجع برای قهوه است. این سرمایه گذاری جدید است که هدیه ای برای کل منطقه و دستیابی به یک ماجراجویی فوق العاده است. آن است تا به ما رهبران سیاسی به اطمینان حاصل شود که هر کس می یابد خود را در یک جای سالم و توسعه پایدار. با ما کوچک و متوسط کسب و کار و شرکت هایی مانند Nespressoاگر "شازده کوچولو" بود Glânois او قطعا می گویند "من همیشه دوست داشتم این منطقه است. ما با نشستن بر روی تپه چشم ما ما نوشیدن قهوه ما ما حدس می زنم طعم و چیزی می درخشد در سکوت" گفت: ویلی Schorderet, Préfet de la Glâne.

"خبر خوب برای ما در شهرداری به عنوان ما می بینیم اهداف Nespresso به ما در ابتدای پروژه بدست آمده است. رومون قادر خواهد بود تا موقعیت خود را به عنوان یک شهر بین المللی نفوذ و تعالی است. رومون متخصص شهر به صورت شیشه ای و قهوه در اینجا این است که یک شعار ما می توانید استفاده کنید برای ارتقاء شهر ما" گفت: Jean-Denis کرنو معاون syndic برای شهر رومون.

بیش از 10 سال گذشته نستله سرمایه گذاری به طور متوسط CHF 300 میلیون دلار در هر سال در آن زیرساخت و عملیات در سوئیس. به شدت ریشه در آن کشور نستله 11 مراکز تولید و 4 تحقیق و توسعه سایت های واقع در سوئیس است.

اولین LEED® طلا گواهی مرکز تولید در سوئیس

در حالی که سرمایه گذاری در حمایت از عملیات خود Nespresso نیز متعهد به آن پایداری جاه طلبی است که در هر فنجان Nespresso قهوه دارای یک تاثیر مثبت در جهان است. هر سه Nespresso مراکز تولید هستند 'صفر زباله به محل دفن زباله و تولید فرآیندهای بهینه سازی شده اند برای اطمینان از گرما و آب بازیافت و استفاده مجدد در هر زمان ممکن است. در امکانات موجود در رومون گرما از فعالیت های تجاری است بازیافت و استفاده می شود به قبل از گرم کردن قهوه سبز و کارخانه خود را. هر گونه بیش از حد گرما توزیع به جامعه محلی.

رومون بود اولین مرکز تولید در سوئیس و به این ترتیب اولین کارخانه نستله در سوئیس و همچنین برای رسیدن به LEED® طلا گواهینامه (رهبری در انرژی و طراحی محیط زیست) در سال 2015. جدید سالن تولید اعلام کرد امروز ساخته خواهد شد بر اساس همان LEED® اصول است که باید هدایت ساخت و ساز از رومون مرکز تولید در 2015.

این گواهی نه تنها پوشش می دهد انرژی و آب-بهره وری از یک ساختمان صنعتی آن نیز وزن آن جنبه های مانند کارکنان سلامت و تندرستی در محل کار و زیرساخت ها به صورت سازگار با محیط زیست تحرک. برخی از نمونه هایی از طرح های مختلف انجام شده توسط Nespresso برای دیدار با LEED® مورد نیاز عبارتند از: استفاده از 20 درصد بازیافت مواد ساخت و ساز و 18 درصد کاهش از سایت مصرف انرژی با تشکر از بازیابی حرارت از سرخ سه جداره و استفاده از چراغ روشنایی. این LEED® گواهینامه گسترش Nespresso پایداری تعهدات و بخشی از آن جهانی توسعه پایدار, استراتژی, مثبت جام.

آمار و ارقام در مورد Nespresso مرکز تولید در رومون
  • سوم Nespresso مرکز تولید در سوئیس (2015) پس از اورب (2002) و Avenches (2008) – در سراسر جهان تولید در سوئیس
  • کل سرمایه گذاری در زیرساخت ها و عملیات (پس از خلقت): CHF 445 میلیون
  • کل سرمایه گذاری در امکانات تولید در سوئیس از سال 2010: CHF 700 میلیون
  • مجموع مساحت سایت: 11 هکتار (15 زمین فوتبال)
  • جدید سالن تولید مساحت: 1 هکتار یا 10'000m2 (1.5 زمین فوتبال) برای پر کردن و بسته بندی خطوط برشته و تدارکات
  • مدت ساخت: 1 سال
  • زمان تعداد Nespresso کارکنان در سایت: 368
  • تولید Vertuo و حرفه ای قهوه
  • اولین LEED® طلا گواهی مرکز تولید در سوئیس اولین بار نستله LEED® گواهی تولید مرکز در سوئیس


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن