Nespresso احیای ریشه های برنامه

Nespresso احیای ریشه های برنامه جشن سال دوم با معرفی جدید قهوه AMAHA هیبت اوگاندااز Rwenzoriسرمایه گذاری, آموز

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399
  • Nespresso احیای ریشه های برنامه جشن سال دوم با معرفی جدید قهوه AMAHA هیبت اوگاندااز Rwenzori
  • سرمایه گذاری, آموزش ها و منابع را فراهم می کند Rwenzori قهوه کشاورزان با ابزار برای بهبود معیشت خود را از طریق افزایش کیفیت محصول خود را
  • احیای ریشه های برنامه راند بهره وری افزایش 9 درصد در جنوب زیمبابوه و 10% در Caquetá کلمبیا برای 2018/2019

Nespresso معرفی AMAHA هیبت اوگاندا, 'امید اوگاندا', جدید, و فصلی قهوه از Rwenzori اوگاندا ساخته شده ممکن است تنها از طریق این شرکت منحصر به فرد احیای ریشه های برنامه است. راه اندازی 2019 در احیای ریشه های برنامه با هدف بازگرداندن تولید قهوه در مناطق که در آن در معرض خطر است.

در اوگاندا تغییر آب و هوا فقیر شیوه های کشاورزی و مشکلات اقتصادی موجب شده است که تولید با کیفیت بالا قهوه یک چالش بوده است در طول سال های اخیر. به عنوان بخشی از احیای ریشه های برنامه و با همکاری کشاورزی تکامل یک جوان کشاورزی اختصاص داده شده به بهبود کشاورز بهره وری, Nespresso در حال کار با بیش از 2000 کشاورزان ارائه آموزش و تخصص به منظور بهبود کیفیت قهوه و بهره وری در علاوه بر این به ایجاد شیوه های کشاورزی پایدار.

Guillaume Le Cunff مدیر عامل شرکت Nespresso گفت: "قهوه نیروی حیاتی جوامع در سراسر جهان است. در بسیاری از مناطق قهوه کشاورزی در معرض تهدید است به دلایلی مانند تغییر آب و هوا تعارض و تغییر اقتصاد جهانی است. از طریق احیای ریشه های برنامه Nespresso فراهم می کند پشتیبانی برای مبارزه قهوه کشاورزی مناطق و کمک می کند تا تنفس زندگی جدید را به اقتصاد محلی و مهمتر از همه جوامع در این مناطق است.

"به طور رسمی راه اندازی شد در سال 2019 به احیای ریشه های برنامه با هدف احیای قهوه کشاورزی محلی و قهوه و اقتصاد در مناطق تحت تاثیر ناملایمات مانند جنگ مشکلات اقتصادی و فجایع زیست محیطی. این برنامه فراهم می کند پشتیبانی برای بازسازی معیشت پایدار برای کشاورزان و جوامع خود را در حالی که حفظ آینده از برخی از جهان نادرترین, نفیس ترین قهوه. Nespresso است که سرمایه گذاری در مجموع CHF 10 میلیون نفر در این برنامه بیش از یک دوره پنج ساله (2019-2023). به احیای ریشه های برنامه است که بخشی جدایی ناپذیر از Nespresso AAA پایدار کیفیت™ برنامه تجاری پایدار منابع مدل در کشورهای تولید کننده قهوه.

جانی Rowland, مالک و مدیر عامل کشاورزی در تکامل و گفت: "همکاری ما با Nespresso را قادر می سازد ما را به ارائه پشتیبانی مداوم به Rwenzori کشاورزان قهوه. از طریق پروژه ها و کار تیمی رشد و توسعه نه تنها در مزرعه قهوه بلکه در بهبود محیط زیست و استانداردهای اجتماعی جامعه است. این Rwenzori قهوه کشاورزان در حال حاضر فرصت برای به اشتراک گذاری خود را بیمه کیفیت قهوه با جهان منجر به افزایش درآمد خانوار و همچنین دادن به جوامع و خانواده های اعتماد به نفس برای یک آینده پایدار در قهوه کشاورزی برای نسل های آینده است."

این AMAHA هیبت اوگاندا قهوه در دسترس خواهد بود از ماه مه سال 2020 در 31 کشور در سراسر جهان, در کنار احیای ریشه های قهوه TAMUKA mu زیمبابوه و ESPERANZA de COLOMBIA - هر دو را برای سال 2020 زیر خود را راه اندازی اولیه سال گذشته است.

به احیای ریشه های برنامه را در دراز مدت هدف این است که برای ایجاد این تهدید قهوه به عنوان دائم مخلوط تمام طول سال در دسترس برای مصرف کنندگان با کمک به کشاورزان برای افزایش کیفیت و عملکرد خود را در قهوه که به ارمغان می آورد بسیار مهم منافع اقتصادی برای مناطق درگیر و اعمال نفوذ شرکای قوی در هر یک از این ریشه است.

با کیفیت بالا قهوه عملکرد را افزایش می دهد در زیمبابوه و CAQUETÁ, کلمبیا

پس از راه اندازی آن در سال گذشته احیای ریشه های برنامه در حال حاضر شده است یک موفقیت قابل توجهی در زیمبابوه و Caquetá کلمبیا دو منطقه که در آن قهوه تولید شده در معرض خطر در سال های اخیر است.

در زیمبابوه تولید قهوه تحت فشار بوده است برای چندین سال در حال سقوط از 15000 تن در اواخر 1980s فقط 500 تن در سال 2017. در کلمبیا تقریبا 50 سال از جنگ موجب شده است بسیاری از کشاورزان رها سرزمین خود و قهوه تقریبا ناپدید شد از Caquetá و ال روساریو.

در هر دو کشور Nespresso فراهم می کند آموزش مستمر در کیفیت و بهره وری و همچنین به عنوان کمک های فنی رایگان از طریق آن کشاورزی شبکه. همچنین آدرس زیرساخت ها چالش هایی که وجود دارد در این مناطق با ساختمان آسیاب مرطوب یا کمک به ایجاد تعاونی های قهوه.

به عنوان یک نتیجه بهره وری افزایش یافته است. در دسترس بودن AAA با کیفیت بالا قهوه رشد 9 درصد در منیکلند استان زیمبابوه و 10% در Caquetá کلمبیا از سال 2018 2019.

تکنولوژی آنلاک شفافیت برای TAMUKA mu زیمبابوه قهوه

در این سال Nespresso است که برای اولین بار ساخت آن AAA پایدار کیفیت™ برنامه اطلاعات در دسترس عموم با استفاده از فناوری blockchain. معرفی برای زیمبابوه در ابتدا جدید, Nespresso پلت فرم آثار AAA قهوه از مزارع در زیمبابوه تمام راه را از طریق به Nespresso تولید مرکز در سوئیس. از طریق Nespresso AAA پایدار کیفیت™ برنامه این شرکت تا به حال ردیابی فرایند در محل پس از برنامه آغاز به کار در سال 2003 ساخت این امکان را برای پیگیری قهوه به مزارع است.

کاربران blockchain پلت فرم را قادر به زوم در در خاص و مزارع که در آن آنها می توانند یک شکست از مجموع قهوه تولید شده در سطح مزرعه و میزان کیفیت بالا قهوه خریداری شده توسط Nespresso.

Guillaume Le Cunff مدیر عامل شرکت Nespresso افزود: "ما می دانیم که مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر علاقه مند به دانستن که در آن قهوه خود را از آینده است. با تشکر به ما AAA پایدار کیفیت™ برنامه ما تا به حال ردیابی بازگشت به مزارع ما در زنجیره ارزش بیش از 15 سال است. من خوشحال هستم که به لطف این blockchain ابتکار ما می توانید در حال حاضر آن را یک گام بیشتر و دعوت از مشتریان ما را به کشف کشاورزان خود را در پشت TAMUKA mu زیمبابوه قهوه".

مصرف کنندگان می توانند دسترسی به blockchain پلت فرم در اینجا

معرفی AMAHA هیبت اوگاندا قهوه

'امید اوگاندا در Lhukonzo یک زبان محلی در اوگاندا است یک منبع قهوه است که حامل نادر و چوب صندل در نت و ظریف florals با متوسط اسیدیته و بدن است. شدت 8 اسپرسو AMAHA هیبت اوگاندا رشد می کند در یک منحصر به فرد terroir که در آن سایه و مواد مغذی ارائه شده توسط درخت موز ایجاد یک واقعی فنی و سرزمین خواب وخیال. در یک Latte Macchiato, بیسکویت و گسسته از نت های میوه ای به صورت زنده در یک متعادل و جام شیرین.

در مورد احیای ریشه های برنامه

Nespresso برای اولین بار کشف پتانسیل احیای فراموش شده قهوه که از آن اقدام به سودان جنوبی در سال 2011. این limited edition SULUJA ti سودان جنوبی این کشور دوم صادراتی پس از نفت در سال 2015 و 2016 و کمک به تنوع بخشیدن به پایه های اقتصادی جهان جوانترین ملت است. در سال 2016 Nespresso راه اندازی نسخه های محدود شفق de la PAZاول آن قهوه از Caquetá, کلمبیا, درگیری های منطقه, و CAFECITO د کوبا برای اولین بار کوبا قهوه برای آمدن به ایالات متحده در بیش از پنجاه سال (منحصر به فرد برای ما). در 2019, Nespresso رسما راه اندازی احیای ریشه های برنامه در کنار تک آهنگ جدید-منشاء قهوه از شرق زیمبابوه - TAMUKA mu زیمبابوه - و Caquetá کلمبیا - ESPERANZA de COLOMBIA - به دنبال CAFECITO de PUERTO RICO (منحصر به فرد برای ما), حمایت از بازسازی قهوه کشاورزی در پورتوریکو پس از طوفان ایرما و ماریا در سال 2017.

در مورد نستله Nespresso

نستله Nespresso SA پیشگام و مرجع برای بالاترین کیفیت بخش قهوه. این شرکت با این نسخهها کار میکند بیش از 110,000 کشاورزان در 14 کشور از طریق آن AAA پایدار کیفیت™ برنامه برای قراردادن شیوه های پایداری در مزارع و اطراف آن مناظر. راه اندازی شد در سال 2003 با همکاری سازمان جنگل داد این برنامه کمک می کند تا برای بهبود عملکرد و کیفیت برداشت در حالی که حفاظت از محیط زیست و بهبود معیشت کشاورزان و جوامع خود. که مقر آن در لوزان سوئیس Nespresso عمل در 84 کشور و 14,250 کارکنان. در سال 2019 آن عمل جهانی شبکه خرده فروشی 810 بوتیک. برای کسب اطلاعات بیشتر به Nespresso , وب سایت شرکت, www.nestle-nespresso.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن