نستله گسترش Nutri-نمره اجرای به اسپانیا و پرتغال

امروز نستله اعلام کرده است که گسترش استفاده از Nutri-نمره تغذیه برچسب زدن به مواد غذایی و نوشیدنی ها در اسپانی

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

امروز نستله اعلام کرده است که گسترش استفاده از Nutri-نمره تغذیه برچسب زدن به مواد غذایی و نوشیدنی ها در اسپانیا و پرتغال. این شرکت در حال حاضر با استفاده از Nutri-نمره در مجموع هشت کشور در سراسر اروپا: اتریش, بلژیک, فرانسه, آلمان, لوگزامبورگ, پرتغال, اسپانیا و سوئیس.

Nutri-نمره یک رنگی که سیستم طبقه بندی, مواد غذایی و نوشیدنی ها با توجه به مشخصات تغذیه ای. آن را می دهد یک نمره اعم از (انتخاب های سالم) به E (کمتر انتخاب سالم). ساده با فرمت Nutri-نمره کمک می کند تا مردم را به بصری انتخاب های غذایی در نگاه اول.

نستله برندها با Nutri-نمره در حال حاضر در دسترس برای مصرف کنندگان در اسپانیا و پرتغال. این مارک شامل غلات صبحانه تناسب اندام, اصلی, Nesquik الفبا و Chocapic زیستی و همچنین باغ لذیذ گیاهی و مواد غذایی است.

مارکو Settembri نستله مدیر عامل برای منطقه و اروپا و خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: "من افتخار می کنم که ما در حال گسترش اجرای Nutri-نمره به جنوب اروپا. با اسپانیا و پرتغال, ما در حال حاضر 7500 نستله محصولات شامل Nutri-نمره در سراسر این قاره است. بیشتر مطالعات به تایید آنچه که ما معتقدیم: Nutri-نمره کار می کند با مصرف کنندگان در اروپا و پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به اتحادیه اروپا گسترده سیستم."

مصرف کننده شواهد در حمایت از Nutri-نمره به رشد خود ادامه داد به تازگی. تحقیقاتی که تا کنون انجام شده در بیش از 15 کشور جهان است. نتایج نشان می دهد که Nutri-نمره کارآمد ترین برچسب برای کمک به مصرف کنندگان را آگاهانه انتخاب های غذایی. در کشورهایی که در حال حاضر پیاده سازی Nutri-نمره, سیستم همچنین به دست آوردن محبوبیت است. در بلژیک برای مثال یک بررسی اخیر نشان داده است که اکثر مصرف کنندگان می خواهم Nutri-نمره به اجباری است.

همانطور که برای دیگر کشورها نستله استفاده خواهد کرد Nutri-نمره در سراسر مارک های آن تماما متعلق به کسب و کار در اسپانیا و پرتغال. حبوبات و همکاران در سراسر جهان بین المللی صبحانه سرمایه گذاری بین نستله و جنرال میلز نیز پیاده سازی Nutri-نمره آن بسته بندی محصول در همان کشور. این Nutri-نمره پیاده سازی برگزار خواهد شد بیش از یک دوره دو ساله در اسپانیا و پرتغال.

نستله اعلام حمایت خود را برای Nutri-نمره به عنوان ارجح تغذیه برچسب طرح برای مواد غذایی و آشامیدنی محصولات در قاره اروپا در ماه ژوئن 2019. اخیرا این بخشی از یک ائتلاف خواستار Nutri-نمره برای تبدیل شدن به استاندارد در سراسر اتحادیه اروپا است.

مطالعات Nutri-نمره ببینید:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن