نستله سرمایه گذاری CHF 2.5 میلیون و همکاران با دولت ساحل عاج به محافظت و بازگرداندن Cavally جنگل رزرو

نستله با همکاری وزارت آب و جنگل ها از ساحل عاج برای محافظت و بازگرداندن Cavally جنگل رزرو و افزایش انعطاف پذیر

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

نستله با همکاری وزارت آب و جنگل ها از ساحل عاج برای محافظت و بازگرداندن Cavally جنگل رزرو و افزایش انعطاف پذیری جوامع محلی.

شرکت CHF 2.5 میلیون سرمایه گذاری را سرمایه گذاری تلاش برای پایان دادن به جنگل زدایی در جنگل ذخیره و بازیابی تخریب جنگل. آن را نیز پشتیبانی از انتقال مسیر برای کشاورزان در حال حاضر تولید در ذخیره احیا و ترویج کشاورزی برای مناطق اطراف رزرو.

Cavally رزرو جنگل یکی از 234 طبقه بندی جنگل ها در ساحل عاج یک کانون تنوع زیستی در معرض خطر به دلیل جنگل زدایی.

ساحل عاج از دست داده است از آن پوشش جنگلی بیش از 60 سال گذشته. از سال 1960 تا سال 2015 این منطقه از آن جنگل ها از کاهش 16 میلیون تا 3.5 میلیون هکتار است. این از دست دادن جنگل های ناشی از کشاورزی خرده پا.

"توقف جنگل زدایی مرتبط با کاکائو بخشی از جاه طلبی ما برای تبدیل کشاورزی ما زنجیره تامین ساخت آن را بیشتر سازگار با محیط زیست دوستانه و انعطاف پذیر. این است که بخشی از ما شتاب اقدام برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و از آن کمک خواهد کرد برای رسیدن به ما خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تعهد تا سال 2050 گفت:" مجدی Batato معاون اجرایی رئیس جمهور رئیس عملیات نستله.

دولت ساحل عاج اخیرا با اتخاذ یک سیاست ملی برای حفظ ، احیا و توسعه جنگل. "این همکاری را تقویت تعهد ما برای مبارزه با جنگل زدایی ایجاد می شود در بخش های کشت کاکائو در ساحل عاج و برای تقویت انعطاف پذیری جوامع و کاکائو تولید. من مایل برای یک اجرای موفق و امید آن می شود تکرار مدل برای ما به مقیاس بالا به دیگر جنگل ها گفت:" آلن ریچارد Donwahi, ساحل عاج وزیر برای آب و جنگل.

این پروژه اجرا خواهد شد توسط ساحل عاج جنگل آژانس (SODEFOR) و کرم خاکی, بنیاد مشغول به کار در همکاری با سایر ذینفعان از جمله کاکائو جوامع است.

نستله را کاکائو مدیر طرح دارل گفت: "پایدار تولید کاکائو که منافع جوامع محلی, محیط زیست و توسعه اقتصادی کشور امکان پذیر است. چشم انداز ما برای این پروژه به عنوان یک مثال از اینکه چگونه کاکائو می تواند منابع در راه است که به طور همزمان محافظت از اکوسیستم با ارزش در ساحل عاج و حفظ کشاورزان معیشت."

این پروژه کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که در آینده کشاورزان و جوامع کشت کاکائو و دیگر محصولات خارج Cavally مناطق جنگلی. این پروژه در تراز وسط قرار دارد با نستله مشارکت در کاکائو و جنگلی ابتکار (CFI) و برنامه عمل آن به پایان جنگل زدایی در آن کاکائو زنجیره تامین و همچنین حفظ و احیای جنگل های موجود.

جزئیات کامل آزادی مطبوعات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن