نستله استقبال این فراخوان که توسط یونیسف و سازمان های جامعه مدنی

امروز سازمان بهداشت جهانی (WHO) در این صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و دیگر سازمان های جامعه مدنی با ا

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

امروز سازمان بهداشت جهانی (WHO) در این صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و دیگر سازمان های جامعه مدنی با انتشار فراخوان دعوت از تولید کنندگان از پستان مادر شیر جایگزین به مرحله نسبت به اجرای کامل این که کد بین المللی بازاریابی از جایگزین شیر مادر (کد).

ما به اشتراک گذاشتن یک هدف مشترک با هم کار برای اطمینان از تغذیه با شیر مادر و تغذیه مطلوب برای تمام مادران و نوزادان و کودکان در سراسر جهان است. ما همچنین به اشتراک گذاری تماس به عمل جاه طلبی کامل کد انطباق با صنعت و اجرای کد در سطح جهان تا سال 2030. ما در حال بررسی این فراخوان به اقدام و منتشر خواهد شد پاسخ ما به زودی.

نستله معتقد است شیر مادر ایده آل تغذیه برای نوزادان و ما را حمایت و ترویج این که توصیه در تغذیه با شیر مادر. ما مطابق با کد مربوطه و مصوبات مجمع بهداشت جهانی (بهداشت) به عنوان اجرا شده توسط دولت های ملی در همه جا در جهان به عنوان یک حداقل. در طول سال ما باید گام های مهمی برای تقویت شیر مادر جایگزین شیوه های بازاریابی و ادامه خواهد داد به انجام این کار. نستله از نمایشگاه بازخورد از ذینفعان است که کمک می کند تا ما به طور مداوم بهبود بخشد. ما به شدت احترام نقشی که که یونیسف و سازمان های جامعه مدنی در پیشبرد این موضوع است.

فراخوان به اقدام رسمیت می شناسد که یک سطح میدان بازی برای تمام شرکت ها ضروری است. در صورت عدم وجود قانون و دستیابی به یک سطح میدان بازی خواهد شد هر کس نیاز به کار با هم ، نستله متعهد به پیشرو و تشویق همه ذینفعان به کار با هم برای رسیدن به این هدف مهم.

پاسخ ما منعکس خواهد شد ما تعهد خود را به بهبود سلامت مادران و کودکان در سراسر جهان است و ما نگاه به جلو به مشارکت در این کار مهم است.

خواندن این پیام به زبان انگلیسی, فرانسه و آلمانی (pdf, 100 Kb)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب