Netflix اعلام بازیگران ایسلندی سری Katla - توسط مدیر تحسین Baltasar Kormakur

فیلمبرداری از اول ایسلندی Netflix سری Katla آغاز شده است. بازیگران شامل Guðrún Ýr Eyfjörð, Íris Tanja Flygenri

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

فیلمبرداری از اول ایسلندی Netflix سری Katla آغاز شده است. بازیگران شامل Guðrún Ýr Eyfjörð, Íris Tanja Flygenring, Ingvar Sigurðsson, Þorsteinn Bachmann, Sólveig Arnarsdóttir, Guðrún Gísladóttir, Baltasar Breki و Björn عملکرد thors از ایسلند و Aliette Opheim و Valter Skarsgård از سوئد, در میان دیگران. این سری ایجاد شده توسط برنده جایزه مدیر Baltasar Kormákur (Trapped اورست) و تولید شده توسط RVK Studios.

یک سال پس از شیوع خشونت فوران وابسته بدوره فرعی یخبندان آتشفشان Katla صلح و آرامش در شهر کوچک Vík شده است به طور چشمگیری مختل با فوران هنوز هم فعال است. یخ در نزدیکی آتشفشان شده است, ذوب, این منطقه شده است تخلیه و تنها چند نفر باقی مانده به مدیریت لازم ارائه خدمات اجتماعی در این روستا است که در حال حاضر تنها در دسترس با عبور از Markarfljót رودخانه. بزرگ منطقه تبدیل کرده است تا حدودی آخرالزمانی و Vík است اعلام منطقه خطر.

عناصر مرموز که شده اند به شدت یخ زده را در یخچال های طبیعی از زمان های ماقبل تاریخ شروع به ظهور از ذوب یخ با عواقب هیچ کس می تواند پیش بینی کرده اند

– من واقعا هیجان زده در مورد اینکه بخشی از این پروژه بلند پروازانه است. بخشی از من به عنوان GRÍMA است که قطعا یک چالش است اما کار با Baltasar شما فقط می دانم که آن را به نوبه خود حق. او واقعا به کار به عنوان مدیر. در حالی که او به بازیگران خود فضا به توسعه شخصیت خود را و همیشه باز به ایده ها و پیشنهادات او دقیقا می داند که چگونه او می خواهد همه چیز انجام می شود و شما همیشه می توانید مطمئن شوید که او به شما گرفتن اگر شما از مسیر خارج و مستقیم شما راست در آن می گوید Guðrún Ýr Eyfjörð.

Katla ایجاد شده است در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده و تحسین مدیر Baltasar Kormákur.

– پس از گسترده مصاحبه جلسات ما با هم یک گروه بازیگران مخلوط با برخی از ایسلند بهترین و با تجربه ترین بازیگران و همچنین درخشان جوان در حال ظهور استعداد. من بسیار با اعتماد به نفس با انتخاب ما ساخته شده و به طور کامل لذت بردن از کار با همه آنها می گوید: Baltasar Kormákur.

بازیگران نیز شامل Haraldur Ari Stefánsson, Birgitta Birgisdóttir هلگا براگا Jónsdóttir, jörn Ingi Hilmarsson و Aldís Vincent همیلتون همراه با 9 سال Hlynur Atli Harðarson.

تیم نوشتن داستان پشت هشت قسمت سری است که در علاوه بر این به Baltasar Kormákur همکاری سازندگان Sigurjón Kjartansson, Davíð Már Stefánsson و Lilja Sigurðardóttir و تولید شده توسط RVK Studios. Katla راه اندازی خواهد شد در Netflix بکشد در سراسر جهان است. تاریخ راه اندازی است که هنوز هم اعلام می شود.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد Katla در www.netflix.com/katla

در مورد RVK Studios

RVK Studios یک ایسلندی تولید شرکت با تمرکز بر روی فیلم و برنامه های تلویزیونی و تاسیس توسط مدیر/تهیه کننده Baltasar Kormákur. در دهه گذشته یا بیشتر Kormákur و RVK استودیو تا به حال موفقیت های بزرگ با عنوان شیشه, شهرستان, عمیق, باکره, کوه و سوگند. این شرکت همچنین تولید کاردانی در Baltasar Kormákur ماجراجویی فیلم های اورست و شناور در میان دیگران. سریال به دام افتاده - فصل 1 و 2 شده است در سراسر جهان موفقیت انتقادی و در شماره های مخاطبان.

در مورد Netflix

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی خدمات با 183 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن