Netflix لغو ترکیه سری در ردیف بیش گی شخصیت

به جای تغییر اسکریپت, Netflix تصمیم به لغو یک سری جدید به تولید در ترکیه است. بیشتر محدودیت برچسبها جهانی جریا

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

به جای تغییر اسکریپت, Netflix تصمیم به لغو یک سری جدید به تولید در ترکیه است. بیشتر محدودیت برچسبها جهانی جریان های ارائه دهنده.

Netflix اعلام کرد که لغو این سری اگر تنها (Şimdiki Aklım Olsaydı) در آستانه آن تولید اولین روز پس از آن شکست خورده بود برای به دست آوردن مجوز قانونی لازم از رادیو و تلویزیون شورای عالی ترکیه (RTÜK) برای شروع فیلمبرداری.

RTÜK building (DW/H. Köylü)

بدن حاکم از پخش RTÜK چک هر اسکریپت قبل از تولید

فیلم خارجی تولید کنندگان مانند Netflix بکشد به طور خاص باید به طور مداوم خود را در حال حاضر اسکریپت به ترکیه وزارت فرهنگ و گردشگری برای تایید است که نظارت بر کار RTÜK. ترکی کنندگان نیز اغلب تحت نظارت دولت.

فیلمنامه Ece Yorenc گفت: محبوب فیلم ترکی سایت Altyazi Fasikul که "اجازه به فیلم سری داده نمی شد چرا که آن شامل یک شخصیت همجنسگرا." او افزود که این اسکریپت شامل هیچ صحنه به تصویر می کشد و یا دلالت صمیمیت بین, گی, شخصیت, با وجود گزارش نادرست در مطبوعات این ادعا از همان جنس خواهد بود نشان داده شده است.

Yorenc تاکید کرد که این قانون سانسور شد "بسیار ترسناک با توجه به آنچه که هنوز هم ممکن است در فروشگاه" برای ترکیه است.

بیشتر بخوانید: هشدار آلمان به شهروندان مراقب باشید در رسانه های اجتماعی که در ترکیه

$5 میلیون Netflix تصمیم

با توجه به Netflix, Osman گی, شخصیت, شد, تنها نقش حمایت در اگر فقطتمرکز اصلی سری بودن در سختی ها و از یک متأسفانه ازدواج, middle-aged, مادر از دو نام Reyhan. این نمایش قرار بود به هوا در Netflix بکشد در 2021.

Kerem Catay and Ece Yorenc (picture-alliance/AA/A. Ozdill)

Ece Yorenc (l.), دیده می شود در اینجا با تولید Kerem Catay یکی از ترکیه را بهترین و شناخته شده ترین فیلمنامه نویسان

فیلمنامه Yorenc ظاهرا ارائه شده برای پیدا کردن راه به جای آخرین لحظه تغییرات مطابق با RTÜK استاندارد می نویسد Altyazi Fasikul. اما با توجه به انواع, مجله, Netflix ترجیح داده به جلو و پلاگین در تولید در حالی که هنوز موافقت خود را به طور کامل پرداخت اگر تنها تیم.

این شرکت ممکن است در حال حاضر 5 میلیون دلار (€4.5 میلیون) در زیر مجموعه' لغو. اما Netflix گفت: در بیانیه ای که از آن باقی مانده است "عمیقا متعهد به ما ترکی اعضا و خلاق جامعه در ترکیه است."

Yorenc گفت که او معتقد است که Netflix در زمان دشوار در آخرین لحظه تصمیم به عنوان یک اصل مهم امتناع از پذیرش دولت موظف اسکریپت تغییرات.

اما Mahir Unal ترکیه, وزیر فرهنگ و گردشگری بعد از توییتی که او به شدت اعتقاد داشت که "به نام کاری به هم نزدیک (ترکیه) Netflix در حال رفتن به نشان می دهد حساسیت بیشتری نسبت به ترکی فرهنگ و هنر است."

ترکیه: لیبرال ترین استبدادی ملت

که فرهنگ ترکی به نظر می رسد در تقابل با Netflix بکشد بلکه با خود:

موفق ترین هنرمندان و نوازندگان مدرن در تاریخ ترکیه شده اند و یک نما (Bülent Ersoy) یک drag queen (Huysuz Virjin) و یک flamboyantly گی مرد (Zeki Müren) همه آنها خود را جشن گرفتند مربوطه در روزهای اوج نشان می دهد کسب و کار طولانی قبل از ازدواج همجنسگرایان و دیگر حمایتهای قانونی برای تجاوز+ جامعه معرفی شدند در سراسر جهان است.

پس از تاسیس ترکیه مدرن در سال 1923 توسط Mustafa Kemal هیچ قوانین وجود داشته در برابر همجنسگرایی. در سال 1934 این کشور معرفی حق رای همگانی و قبل از بسیاری از کشورهای دیگر از جمله برخی در غرب است. با وجود این به ظاهر معتدل نگرش در ترکیه که با توجه به CIA World Factbook است 99.8% مسلمانان این کشور است و پیدا کردن خود را در تلاطم یک فرهنگ جدید جنگ که در آن گرایش های جنسی است که تنها یکی از بسیاری از مسائل مربوط به تقسیم جامعه است.

ادامه مطلب: آنکارا ممنوعیت ترکی-آلمانی زبان LGBTI جشنواره فیلم

Gay Pride Istanbul 2015 (Getty Images/AFP/O. Koze)

گی فعالان همچنان به سرپیچی از ممنوعیت در برابر غرور به ویژه در شهر استانبول

برای پنج سال گذشته, گی پراید رژه ممنوع شده است در ترکیه, پرجمعیت ترین شهر استانبول. پلیس مداخله کرده و برای متفرق کردن جمعیت هجوم ممنوعیت استفاده از آب توپ و گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور.

روش های مشابه استفاده می شد در سال 2013 در اعتراضات پارک گزی که در آن یک پایگاه گسترده ای از جامعه مدنی نشان داده از طرف بیشتر آزادی و حکومت قانون تحت رهبری رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان ،

Gezi protests 2013 (picture-alliance/dpa/S. Suna)

پس 2013 اعتراضات پارک گزی در استانبول و مقامات به طور فزاینده سرکوب آزادی بیان

تجاوز+ جامعه همچنین در اعتراضات پارک گزی که چند ماه به طول انجامید و در زمان 11 زندگی می کند. اما رانندگی نیروهای متعدد دیگر مسائل اجتماعی از جمله نگرانی های زیست محیطی و خشونت خانگی علیه زنان است.

پس از سرکوب تظاهرات و شکست خورده کودتای جولای 15, 2016 کمی از انقلابی که روح باقی می ماند امروز.

هفت سال پس از اعتراضات پارک گزی کشتار وحشیانه و در عین حال یکی دیگر از زن جوان به دست شریک زندگی خود را در اوایل این ماه برجسته است چگونه کمی تغییر صورت گرفته در ترکیه است. بسیاری از مردم با توجه به عدم پیشرفت اجتماعی در بسیاری از مسائل به عنوان بخشی از یک پیوسته روایت است.

Netflix را آرام دیپلماسی

Netflix بکشد در همین حال به نظر می رسد به پا باریک دیپلماتیک خط در درگیری با دولت های خارجی. در 2019 در جریان کشیده یک قسمت از سریال کمدی Patriot Act با حسن Minhaj در عربستان سعودی پس از ارتباطات از راه دور تنظیم کننده ادعا شده که این contravened کشور cyber-crime قانون است. این قسمت تا به حال تمسخر عربستان شاهزاده محمد بن سلمان به او اتهام ارتباط با قتل عربستان روزنامه نگار جمال Khashoggi.

در حالی که گروه های مدافع حقوق بشر مانند سازمان عفو بین الملل با انتقاد از حرکت Netflix تصمیم به خروج از عربستان در بازار است. حسن Minhaj خود توییتی در آن زمان که این حرکت سیاسی تنها می تواند کمک به رسیدن به قسمت وضعیت فرقه را با ساخت آن را در دسترس بر روی سیستم عامل های دیگر:

آینده جریان در ترکیه

پس از Netflix launced خدمات خود را در ترکیه در سال 2016 آن را به دست آورده مخاطبان از 1.5 میلیون ماهانه مشترکین. با وجود ادامه شایعات در مورد آینده این شرکت قصد دارد آن است که بعید است به اعمال هر گونه تغییرات عمده ای که در بازار — حداقل نه از خود اراده.

این شرکت ممکن است شاید فکر می کنم دو بار قبل از در حال توسعه یکی دیگر از ترکیه-بر اساس فرمت حتی اگر آن را اعلام کرده است که آن را در حال حاضر دارای "چندین ترکی اصل در تولید — با بیشتر به آمده است."

Reed Hastings - CEO Netflix (picture-alliance/Yonhap)

مدیر عامل Netflix رید هیستینگز در نظر دارد برای ماندن در بازار ترکیه - اما اردوغان اجازه او ؟

هنوز, آن, ترکی, فیلم و سریال تولیدات موفق به واقعا رقیب سریال ترکی نشان داده شده توسط شبکه پخش در یک کشور که در آن با وجود theclosing بیش از 150 سازمان های رسانه ها پس از شکست کودتا از جولای 15, 2016, ده ها تن از ماهواره و کانال های کابل باقی می ماند خدمت به طور فزاینده جمعیت سالمندی.

با Netflix عدم نقدی بر کسانی که فرمت آن ترکی عملیات باقی می ماند چیزی از یک کسب و کار قمار است. اما در مقاله ای با روزنامه ترکی Hürriyet در سال 2018 Netflix بکشد از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Reed Hastings رد شایعات از Netflix در حال تحت فشار قرار دادند از بازار ترکیه بیش از این کشور به طور فزاینده ای محدود سانسور:

"ما در عربستان سعودی است. ما در پاکستان است. اگر هیچ مشکلی وجود دارد وجود دارد, ما باید مشکلات در ترکیه ؟ من نمی توانم تصور کنید که" هیستینگز گفت: در آن زمان.

با ترجمه تحت اللفظی اگر تنها (Şimdiki Aklım Olsaydı) که "اگر من تا به حال شناخته شده پس از آن چه من می دانم که در حال حاضر" هیستینگز در حال حاضر ممکن است باید افکار دوم در مورد آن است.

The Politician film still (picture-alliance/Everett Collection/Netflix)

Netflix caters به تجاوز+ جامعه را نشان می دهد مانند "سیاستمدار" (دیده می شود در اینجا) "قصه شهر" و بسیاری از

رسانه های اجتماعی بان کی مون از جمله Netflix بکشد ؟

اخیرا اردوغان خطاب به موضوع آزادی بیان در رسانه های اجتماعی brandishing Netflix بکشد به عنوان یک فرمت از جمله سیستم عامل است که "اجازه می دهد کم زندگی برای حمله به جامعه است."

"واقعیت این است که این کانال به موضوع نیست هر نوع کنترل است به همین دلیل این فقدان اخلاق را نگه می دارد در حال رشد است. آیا شما را در درک آنچه منظور ما هنگامی که ما می گویند ما در برابر رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب و توییتر, Netflix و دیگران ؟ این دلیل است که ما می خواهیم به پوسیدگی از این فاسد شدن مردم ، اظهار داشت: رئیس جمهور ترکیه در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 است.

ادامه مطلب: 'کشتن همجنس باز,' پوستر هم بزنید تا ترکیه سرمایه'

Türkei Sängerin Bülent Ersoy (AP)

تغییر جنسیت بازیگر Bülent Ersoy شده است ثابت در کشور ترکیه که در صنعت سرگرمی

اظهارات ساخته شد و پس از نظرات منفی در رسانه های اجتماعی در تولد آخرین نوه اما با این وجود نگهداری مبهم احتمالا به عمد ،

پس از لغو اگر فقط سری و در واکنش به اردوغان شعارهای هشتگ #Netfliximedokunma (ترجمه برای "don't touch my Netflix بکشد") trended در ترکیه برای چند روز. کاربران متعدد اشاره کرد که Netflix خصوصی سرویس مبتنی بر اشتراک است که هیچ کس به تماشای اگر آنها نمی خواهید به.

آیا آزادی بیان نیاز به نظارتی کنترل باقی خواهد ماند تفرقه مسئله در ترکیه تا زمانی که اردوغان در حزب عدالت و توسعه (AKP) استراحتگاه به طور فزاینده ای سخت گیرانه اقدامات برای در قدرت باقی می ماند.

این شامل نازک-محجبه قدرت گرفتن به عنوان بخشی از قانون اساسی همه پرسی در سال 2017, دوره خاموشی از توییتر و یوتیوب در طول سال تکرار تهمت از همجنسگرایان زن و مرد در چندین سخنرانی های داده شده توسط رئیس جمهور و - اخیرا - بحث بازگشت از معروف جهان موزه ایاصوفیه به مسجد است.

منتقدان را به نام این آخرین اندازه گیری اخرین تلاش برای تحکیم اردوغان مذهبی-محافظه کار رای دهندگان پایه به این کشور چشم انداز سیاسی چهره های افزایش تکه تکه شدن در میان افزایش اقتصادی.

با که در ذهن Netflix به سادگی ممکن است آخرین قربانی از ترکیه را آهسته و دردناک تبار از دموکراسی به دیکتاتوری پوپولیسم - اما بعید است که گذشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب