Netflix در معرض تهمت را سایه اوباش روابط ترس از شهر نیویورک در مقابل مافیا'

منn 1970s و 1980s شهر نیویورک توسط کنترل شد پنج عمده اوباش لباس—این Bonanno کلمبو Gambino, Genovese و Lucchese

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

منn 1970s و 1980s شهر نیویورک توسط کنترل شد پنج عمده اوباش لباس—این Bonanno کلمبو Gambino, Genovese و Lucchese خانواده—که نه تنها به فرار از منطقه های مختلف غیر قانونی راکت اما همچنین به طور موثر عمل میلیارد دلار در صنعت ساخت و ساز بود که تبدیل چشم انداز شهری. ترس شهرستان: New York در مقابل مافیا داستان واقعی از اجرای قانون و دادستانی تلاش برای خراب کردن آن kingpins که در یک شیوه به طرز مرموزی یادآور سیم. و جای تعجب نیست حداقل برای کسانی که در زندگی و یا در اطراف پنج بخش نیویورک در طول آن دوران این یک داستان جرم و جنایت و معاون که همواره شامل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

در این زمان فرمانده عوامل به آخرین قسمت از مدیر سام Hobkinson سه بخش Netflix سریال (debuting در جولای 22) از خیابان پنجم برج ترامپ یکی از پروژه های بی شماری مافیا بود و در دست تکمیل است. "بنابراین من به او گفت که وجود شغل در اینجا است که آیا تعداد مانند مغلوب ساختن پیشی جستن. نوزده میلیون نفر می گوید:" یک گانگستر در فدرال استراق سمع ضبط در نتیجه به طور مستقیم ارتباط آینده رئیس جمهور به سایه تبادل نظر پرنیان که حکومت نیویورک بتن و سیمان اتحادیه های کارگری (و کسب و کار). این کلاهبرداران تنظیم شده است که از هشت انتخاب شرکت خواهد دریافت قرارداد و در فرایند بازخوردی امتیاز از مباحث خود را به کیفری مقامات مافوق. به عنوان ترس شهرستان روشن می سازد فقط در چند دقیقه کوتاه هر کسی مانند تهمت بود که زانو در املاک و مستغلات صحنه شد و همواره یک bedfellow (به طور مستقیم یا غیر مستقیم) با مافیا.

با توجه به تهمت آشکار اموات, روابط, بزرگترین سوالی که مطرح می شود در طول Hobkinson سری (از تولید نمی F**K با گربه) است چرا رودی جولیانی را انتخاب کرد و در سال 2018 به تبدیل شدن به وکیل خود. ترس شهرستان میسازد چگونه جولیانی در ابتدا خود را ساخته شده ملی نام با پایین آوردن نیویورک godfathers در حالی که کار به عنوان U. s. دادستان برای منطقه جنوبی نیویورک. در دوربین جولیانی اعتراف می کند که به عنوان یک ایتالیایی-آمریکایی او منفور اوباش. همراه با مطبوعات پسند جاه طلبی های بالاتر که او می خواهم پس از آن رسیدن زمانی که او شهردار این شهرستان شد این نفرت به صورت سازمان یافته جرم و جنایت که سوار او را به دنبال خود افسانه ای مورد. ریاکارانه قطع ارتباط بین جولیانی را هنوز قابل لمس انزجار از مافیا و اخیر نزدیکی با اراذل و اوباش متصل به مغلوب ساختن پیشی جستن است بنابراین به آسانی آشکار در آخرین قسمت که یکی از خواسته مدیر Hobkinson گرفته بود حداقل اندکی روایت مسیر انحرافی را طی به طور کامل بررسی (یا حداقل باید جولیانی به طور مستقیم آدرس) آن است.

با اینحال اگر تهمت نمی توانید کاری کامل-بیش از آن که ترس شهرستان نشان می دهد او سزاوار نشان می دهد در غیر این صورت ارائه می شود قانع کننده حساب دولت تا نیویورک را بدنام جنایی قبیله. کلید که تلاش شد استراق سمع اگر چه به عنوان متعدد ماموران FBI توضیح اخذ حکم برای کسانی که مانور آسان نبود. برای متقاعد کردن قاضی که مخفیانه ضبط شده حیاتی یکی بود که برای اولین بار ثابت کند که اهداف مورد نظر بود درگیر در فعالیت های غیر قانونی. که گام به گام مراحل توضیح داده شده بسیار عالی و دست اول با جزئیات: در ابتدا اخذ اینتل از خبرچینان; سپس جمع آوری نظارت عکس و فیلم; و در نهایت استخدام "کیسه سیاه و سفید مرد" (در این مورد FBI عملیات ویژه تیم ملی عضو جو Cantamessa) به نفوذ به یک محل اقامت و یا رستوران و یا به دست آوردن دسترسی به یک وسیله نقلیه به منظور محرمانه گیاه دستگاه های گوش دادن.

ترین suspenseful لحظه در ترس شهرستان هستند به طور چشمگیری restaged حکایات در مورد Cantamessa و خدمه اش رخنه به اراذل و اوباش مناطق به نصب اشکالات از جمله در لوکس جزیره استاتن عمارت "رئیس کارفرمایان" پل Castellano که سیگنال تلویزیون آنها گل آلود به طوری که آنها می تواند پس از آن مطرح به عنوان تعمیرکاران و سوار یک دستگاه در پشت مجموعه خود را (در حالی که همه در یک مرید برگزار شد, چراغ قوه, کمتر!). در آن موارد, مدیر Hobkinson انتقال فوری خطر مواجه توسط FBI و دلهره آور لجستیکی و موانع حقوقی آنها تا به حال برای غلبه بر به منظور جمع آوری شواهد لازم برای بازداشت. مرکزی به خود انجام شد کرنل قانون مدرسه پروفسور G. رابرت Blakey را در سال 1970 ریکو قانون اجازه داده است که مقامات برای غلبه بر رئیس خود مشکل در رفتن پس از اراذل و اوباش—یعنی که کارفرمایان بودند عایق از جنایات خود underling "سربازان" متعهد—درمان کل خانواده به عنوان یک تثبیت سازمان و در نتیجه مسئول همه چیز را مرتکب شده اعضای آن است.

ریکو ساخته شده کارفرمایان آسیب پذیر و تعریف نقطه عطف در پرونده نیویورک سندیکاهای بود کشف (از طریق استراق سمع) از "کمیسیون" یک دوز و کلک متشکل از پنج خانواده های رهبران است که به طور موثر در معرض Bonanno کلمبو Gambino, Genovese و Lucchese قبیله به عنوان یکی از به یاد ماندنی, جنایی, شرکت—و در نتیجه prosecutable در همان زمان. با خاطراتی از بسیاری از عوامل است که نقش مهمی در ساخت این اره منبت کاری اره مویی پازل-مانند مورد و همچنین از جولیانی و سه جوان SDNY وکلا (مایکل Chertoff جان Savarese و گیل Childers) که به کار گرفته آزمایشی خود ترس شهرستان پرایمر در ساختار اراذل و اوباش و دقیق تحقیقی و دادستانی روش های مورد استفاده برای مبارزه با آن است.

ترس شهرستان's wiretap کلیپ های صوتی نیست که ظالمانه به عنوان یکی ممکن است مایل; بسیاری از نظرات از یک روال بی حرمتی و تهدید تنوع و آمد از طریق بلندگو که صدا مانند Joe Pesci را رفقای خوب قاتل تامی DeVito. و سری چشمگیر تفریح—و تصمیم به فیلم های بسیاری از آن افراد مصاحبه در ماشین پارک شده در کوچه ها و زیر پل ها—گاهی اوقات فشار به قرض دادن عمل معتبر wiseguy احساس. جبران آن اشتباه, اما, شیک سپس و در حال حاضر تقسیم صفحه نمایش توالی عالی نظارت مواد (از خیابان ها و صحنه های جرم و جنایت) که تداعی فضای این دنیای جنایتکاران محیط زیست و غیر مستقیم ساکنان و سر صحبت که می دانید مسائل خود را که آیا آن را فدرال sleuths یا مایکل Franzese و جانی Alite دو سابق انجمن که صحبت رک و راست و بی شرمانه در مورد خود را ننگین حرفه ای.

که در آن ترس شهرستان واقعا می درخشد در آن جزئیات ظریف آن وحی که Lucchese رئیس تونی "اردک" Corallo کردم نام مستعار خود را از مهارت های خود را در فرار احضاریه و دستگیری افسران و یا راه است که در آن FBI دم bugged وسایل نقلیه نه تنها با نظارت ون اما با چهار جداگانه خودروهای مجهز به تکرار است که افزایش استراق سمع انتقال سیگنال. نتیجه این است که یک زندگی واقعی موش و گربه حماسه دورویی خیانت و قتل است که برای پایان دادن به عصر طلایی شهر نیویورک mafia—save که برای متعاقب آن سلطنت John Gotti که داستان را به عنوان کامل موضوع به صورت یک ترس شهر عاقبت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن