Netflix مجموعه دو کمدی رمانتیک با بازی ریس ویترسپون

Netflix بکشد تا به توافق با ریس ویترسپون و شرکت او سلام آفتاب به تولید دو فیلم کمدی رمانتیک ویژگی های. ویترسپ

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399
  • Netflix بکشد تا به توافق با ریس ویترسپون و شرکت او سلام آفتاب به تولید دو فیلم کمدی رمانتیک ویژگی های. ویترسپون نیز در هر دو پروژه است.

  • محل خود را و یا معدن است که بر اساس اصلی اسکریپت از الین بروش مک کنا (THE DEVIL WEARS PRADA , دیوانه, دوست دختر سابق) که خواهد ساخت از ویژگی های او کارگردان اولین. Jason Bateman و مایکل Costigan تولید خواهد شد این فیلم از طریق کل فیلم به عنوان بخشی از خود-نگاه مقابله با Netflix بکشد در کنار ویترسپون و لورن Neustadter به سلام آفتاب و کنار نوزاد برای لاغر ماشین.

  • در سال 2018, Netflix اعلام کرد که چند سال مقابله با دانه پوشش فیلم های تلویزیونی و فیلم های مستند. Jason Bateman اجرایی تولید و ستاره و هدایت اوزارک.

  • کاکتوس بر اساس Sarah Haywood نیویورک تایمز پرفروشترین رمان به همین نام بود و ریس کتاب باشگاه انتخاب در ژوئن 2019. ویترسپون و Neustadter تولید خواهد شد به سلام آفتاب.

  • "ما شده اند به دنبال حق فرصتها برای همکاری با Ted Sarandos اسکات Stuber و کل تیم در Netflix بکشد در حالی که ما نمی تواند بیشتر هیجان زده به کار با آنها در این دو کمدی رومانتیک" گفت: ویترسپون. "هر دو Sarah Haywood و الین بروش مک کنا داستان های مخلوط همه چیز ما در مورد سنتی RomComs با افراد قوی و مصمم زن منجر می شود.

  • "جیسون و من هیجان زده به تولید الین را از ویژگی های کارگردان اولین با بزرگ ما دوستان و همکاران در Netflix بکشد و با استعداد و دوست مانند ریس و سلام آفتاب" گفت: Michael Costigan به نمایندگی از کل فیلم است. "این خانه ایده آل برای فیلم ما و با ایده آل خلاق همکاران به ساخت پیچیده و بسیار معاصر کمدی رمانتیک است که ما معتقدیم مخاطبان جهانی خواهد بود هیجان زده برای دیدن."

  • "ما هیجان زده به کار در کنار ما ایستاده همکاران و دوستان جیسون و مایکل در مجموع در محل خود و یا معدن'" گفت: Scott Stuber سر از Netflix فیلم. "آنها به ارمغان آورد ما این درخشان و خنده دار کمدی رمانتیک از Aline که ما بلافاصله در عشق با سقوط کرد و نمی توانید صبر کنید برای کار با مصالح و سلام آفتاب تیم در آوردن آن را به زندگی است."

  • Stuber ادامه داد: "ریس و تیم او در سلام آفتاب ساخته شده اند فوق العاده ای را در صنعت و ما هیجان زده به دو فوق العاده پروژه به همکاری با آنها است."

  • "من hugest ریس ویترسپون فن بر روی زمین نه تنها از استعداد بسیار زیاد او به عنوان یک بازیگر بلکه تولید مهارت" گفت بروش مک کنا. "من نمی تواند بیشتر هیجان زده به طور مستقیم این فیلم برای Netflix, کار در کنار مصالح و سلام آفتاب"

  • در محل شما و یا معدن دو از راه دور بهترین دوستان است تغییر یکدیگر زندگی می کند هنگامی که او تصمیم می گیرد به دنبال یک رویای مادام العمر و او داوطلب به نگه داشتن چشم در او پسر نوجوان.

  • در این کاکتوس بارداری غیر منتظره در 45 باعث این سایت متعلق به تجدید نظر در ساختار زندگی او ایجاد کرده برای خودش و آگهی خود در یک سفر غیر متعارف نسبت به عشق و خانواده و یادگیری را در آغوش غیر منتظره. کاکتوس شد منتشر شده در مارس 7, 2019 توسط پارک ردیف.

در مورد سلام آفتاب

تاسیس شده توسط ریس ویترسپون سلام آفتاب یک شرکت رسانه ای قرار می دهد که زنان در مرکز هر داستان آن را ایجاد جشن و می یابد. سلام آفتاب داستان می گوید در تمام سیستم عامل – از اسکریپت و unscripted تلویزیون, فیلم های انیمیشن, سری پادکست های صوتی داستان سرایی و دیجیتال سری – همه درخشان نور را در جایی که زنان در حال حاضر و کمک به آنها در نمودار یک مسیر جدید رو به جلو است. سلام آفتاب نیز به خانه ریس را به باشگاه کتاب. در حال رشد سریع در رسیدن و نفوذ این جامعه رو با ارتباطات معنی دار با داستان های نویسندگان و اعضای همکار. ریس کتاب باشگاه جرقه گفتگو–آنلاین و در زندگی واقعی - با بسیاری از آن پرفروشترین میدارد توسعه یافته و تولید شده برای صفحه نمایش با سلام آفتاب. تلویزیون پروژه شامل تحسین صبح نشان می دهد که عرضه بر روی تلویزیون اپل+ ماه نوامبر و در حال حاضر در تولید فصل دوم این سری محدود کوچک آتش در همه جا (Hulu) که عرضه در مارس HBO امی جایزه برنده سری کمی بزرگ نهفته است و حقیقت گفته شود برای Apple TV است که به تازگی برداشت شده است تا برای فصل دوم. آینده اسکریپت مجموعه شامل سری محدود دیزی جونز و شش (آمازون) این سری محدود از ابتدا (Netflix) و Kin (مهندس) و همچنین unscripted سری خانه ویرایش با شستوشوی شیرر و جوانا Teplin برای Netflix بکشد. فیلم سینمایی پروژه هایی که اعلام شده است شامل یک دروغ سفید (Tristar), لیگ همسران, که در آن Crawdads آواز خواندن با 3000 تصاویرالنور Oliphant کاملا خوب (MGM) و از نظر قانونی ورزش 3 (MGM). سلام آفتاب همچنان به ایجاد تاثیرگذار ماموریت تعهد همکاری با برخی از جهان قابل تشخیص مارک های که بیشتر اهرم ما داستان سرایی قابلیت درایو ارزش و تجربه است. به تازگی سلام آفتاب اعلام کرد راه اندازی خود را به کودکان و نوجوانان و انیمیشن بخش با هدف ایجاد محتوا که جشن مخاطبان جوان و درخشان نور را در جایی که دختران در حال حاضر و کمک به آنها در نمودار مسیر خود را رو به جلو است. سلام آفتاب به تازگی به عنوان #2 نوآورانه ترین شرکت رسانه ای برای سال 2020 توسط شرکت سریع مجله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن