'هرگز دیده می شود آن را مانند این: پلیس و درگیری برای ششم آتشین شب

آتشین در اعتراض به مرگ جورج فلوید وارد ششمین مستقیم روز در سراسر امریکا با امتداد فیلادلفیا تبدیل به یک جنگ من

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

آتشین در اعتراض به مرگ جورج فلوید وارد ششمین مستقیم روز در سراسر امریکا با امتداد فیلادلفیا تبدیل به یک جنگ منطقه بعد از ظهر یکشنبه با شورش و غارت ملاقات با گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی و یک پلیس لس آنجلس SUV گزارش کوبیدن به یک نشان دهنده قبل از سرعت خاموش.

ادعا hit-and-run در Pershing مربع در مرکز شهر دستگیر شد در ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران توییتر در روز یکشنبه بعد از ظهر. تظاهرکنندگان تعقیب خودروی پلیس پس از آن ضربه یک مرد که صدمات معلوم نیست و به اطراف چرخید. به عنوان صدها نفر جمع شده بودند برای تظاهرات مسالمت آمیز دیگران غارت کسب و کار در سانتا مونیکا. یکی از فعالان در تلاش برای جلوگیری از غارتگران از شکستن را به یک فروشگاه REI.

پلیس در مرکز شهر سیاتل پرتاب گاز اشک آور و flashbangs به جمعیت معترضان که فرار از دود. مردم مطرح سلاح های خود را و فریاد زد: "دست ها بالا! نمی شلیک کنید!" گارد ملی و کامیون ها با سربازان استتار نورد را از طریق خیابان که در آن داوطلبان تمیز خرابه که آن روز صبح.

در نیویورک هزاران نفر تعطیل هر دو خطوط Flatbush خیابان در بروکلین راهپیمایی گذشته بارکلیز مرکز و به سمت پل منهتن. برای تلفن های موبایل از ماشین شاخ مخلوط با سر و صدا از معترضان در موتور دوچرخه و ATVs و شعارهای "نه عدالت! نه صلح!" حداقل یک نفر بسر برده بود توسط پلیس.

توسط غروب راهپیمایان با عبور از پل که بسته شد به تمام ترافیک.

اما پس از تاریک شهر دوباره متورم با اختلال. حدود 9:12 بعد از ظهر, پلیس, به نظر می رسد برای حمله به معترضان در نزدیکی کانال و کلیسا خیابان که در آن یک شاهد شات تصویری از پلیس در لباس سفید و سیاه riot gear پایمال جمعیت است. یک نفر بود هل خاموش سیتی دوچرخه سواری در زد و خورد. این معلوم نیست چه چیزی باعث روبرو می شوند.

تظاهر کنندگان در هم شکسته ویندوز تا خیابان پنجم در سفر خود به 14th Street و اتحادیه مربع است. کیت بیل زدن اپل و فروشگاه CVS بودند تخریب در آشکار نبود زیادی حضور پلیس.

حدود 10 بعد از ظهر تظاهر کنندگان در میدان اتحاد مجموعه ای از یک وسیله نقلیه به آتش کشیده به گفته یکی از توییتر تصویری از این حادثه. افراد دستگیر شده در ویدئو فوق العاده ویندوز از Walgreens داروسازی و همچنین غارت یک فروشگاه GameStop.

در فیلادلفیا اخبار تلویزیون هلیکوپتر دستگیر جمعیت از مردم و از بین بردن وسایل نقلیه پلیس تنظیم یک آتش کشیده و غارت فروشگاه های متعدد در سراسر شهرستان.

تخریب زیر یک خشونت آمیز روز شنبه شاهد تظاهرات مسالمتآمیز در شهر عدن در درگیری بین معترضان و پلیس که بازداشت بیش از 200 نفر به عنوان غارتگران شکست ویندوز و شروع آتش سوزی. روز بعد داوطلبان و صاحبان کسب و کار را فرا گرفت و شیشه های شکسته و سوار کردن ویندوز در میان هرج و مرج است.

شهردار جیم کنی دستور 6 بعد از ظهر حکومت نظامی و برای همه کسب و کار به سرعت به عنوان مقامات در تلاش برای مهار خشونت و غارت و گارد ملی واحد انتظار می رود که در اعزام به فیلادلفیا و در نزدیکی Montgomery County است. جنوب شرقی پنسیلوانیا حمل و نقل سازمان (SEPTA) تعطیل حمل و نقل در فیلادلفیا و حومه همزمان با حکومت نظامی.

در واقع تظاهرات ادامه داد: در شهرستانها از جمله سیاتل و سان دیگو و مینیاپولیس که در آن فلوید, گزارشی 46-سال-پیر مرد و پدر دو کودک کشته شد, یک افسر پلیس در دستگیری مربوط به تقلبی $20 bill on May 25. افسر درک چوین برگزار زانو خود را به Floyd گردن برای تقریبا 9 دقیقه نادیده گرفتن درخواست خود برای متوقف کردن.

در یکشنبه شب یک تانکر کامیون خمرهای شکل به یک جمعیت در مینیاپولیس' I-35W پل که در آن هزاران نفر از مردم مسالمت آمیز راهپیمایی در اعتراض. راننده کامیون دستگیر شد و در نظر گرفته شد به یک بیمارستان با غیر تهدید کننده زندگی صدمات.

لورا Eltawely گفت: روزانه وحش او و شوهرش احمد همراه با چهار فرزند کوچک بودند و در تلاش برای خروج از این پل زمانی که پلیس سوار یک ورودی شیب دار و بدون توضیح شلیک گاز اشک آور به سوی جمعیت در حال فرار کامیون.

"آنها آشکارا کشتار با گاز مردم که آنها می دانستند که در حال اجرا به دور از حادثه آنها در پاسخ به" Eltawely گفت.

زن و شوهر و بچه های خود را در سن 1 سال به 10 سال زمان پناهگاه در یک ساختمان آپارتمان.

"این بود که یک روز صلح آمیز تظاهرات" Eltawely اضافه شده است. "ما تا به حال هیچ ایده وجود دارد خواهد بود و درگیری با پلیس."

یک کامیون نیز کشت و زرع به یک سیاه زندگی موضوع اعتراض در Tulsa, اوکلاهما, که در آن صدها نفر جمع شده بودند من-244. وانت که تا به حال یک تریلر متصل sped به ازدحام قبل از اینکه به طور خلاصه توقف جاده ای در نزدیکی یک سطح شیب دار که در آن پلیس مستقر شده بودند. افسران ظاهرا اجازه driver بروید. با توجه به KMRG یک نفر منتقل شد به بیمارستان و مقامات در حال تلاش برای پیدا کردن رانندگان.

برخی از مناطق به نظر می رسید ساکت تر در روز یکشنبه از جمله واشنگتن دی سی که تکان با خرابکاری و آتش سوزی بلوک از کاخ سفید را از شب قبل.

منطقه پایدار بود دو ساعت قبل از اولین شب از ساعت 11 شب مقررات منع رفت و آمد. جمعیت جمع آوری شده در فلز سنگر بنا در ورودی پارک لافایت که در اطراف کاخ سفید اما تظاهر کنندگان انتظار می رود آن را به شدت به حکومت نظامی به خود جلب کرد نزدیکتر است. Rondell اردن, a 30-year-old وکیل گفت که او برنامه ریزی شده به ترک "قبل از این گه بازدید فن."

"و آن را باید" او اضافه شده است.

قبل از 11 شب به تظاهر کنندگان بسته بندی خیابان ها و مجموعه سنت جان اسقفی کلیسا در آتش است. کلیسا های تاریخی ساخته شده در سال 1815 است یک بلوک از کاخ سفید است.

آنها نیز به آتش کشیدند حداقل یک وسیله نقلیه و کشیده یک شاخه درخت به خیابان به عنوان جرقه زنی برای اتش. AFL-CIO ساختمان شکسته و تخریب شده با نقاشی های دیواری از جمله "برو به پلیس" و "Fuck 12." به زودی پس از یک آتش سوزی که در مجموعه داخل لابی.

یک بلوک دور پلیس محافظت the St. Regis هتل لوکس.

در فیلادلفیا فیلم از تلویزیون, اخبار صهردرس نشان داد سیل مردم بالا رفتن را از طریق باز شدن در یک خانواده فروشگاه دلار و ترک با کیسه های مواد غذایی و جعبه آیتم های قبل از پلیس ضد شورش وارد به محافظت از کسب و کار. در محل دیگری دوربین اسیر غارتگران حمله به یکی دیگر.

در ضمن غارتگران شکست را به یک هدف فروشگاه در محله Wynnefield ارتفاعات. مردم کشیده اتومبیل های خود را به فروشگاه های زنجیره ای و هل جعبه ها را به تنه خود را در حالی که دیگران زد با چوب لباسی از لباس, اخبار, هلیکوپترها نشان داد.

اواخر یکشنبه بعد از ظهر وجود دارد گسترده غارت—از کفش کتانی فروشگاه یک مترو رایانه های شخصی و کسب و کارهای دیگر—در امتداد خیابان کنزینگتون در سمت شرق این شهرستان است. در حدود همان زمان خارج شده بود که rummaged از حدود دو مایل از شمال.

برخی از ساکنان نزدیک گفت: روزانه وحش غارت از کسب و کارهای کوچک در پیشبرد عدالت برای Floyd. "پس همه گفت که این همه برای جورج و آن را واقعا" جسیکا گفت: Coolidge, 29. "خانواده اساسا انجام برای خانواده خودشان. سرقت است و نه عدالت."

"برخی از مردم حتی نمی زندگی در محله" کالوین Walker, 58, chimed در. "آنها آن را انجام می دهند چون آنها آن را انجام می دهند. آن را در مورد تظاهرات."

غارتگران در Foot Locker فروشگاه در خیابان شاه بلوط در غرب فیلادلفیا شد و در دیدار با نیروهای پلیس و گلوله های لاستیکی و کپسول های گاز اشک آور و گاز از کار اخراج شدند به جمعیت.

"ما ایستاده بودند در سراسر خیابان را از پا قفل و ما متوجه یک جمعیت از مردم در حال اجرا و یک جمعیت از پلیس های در حال اجرا به سمت آنها. و سپس ما می بینیم یک پلیس پرش در مقابل یک موتور سیکلت برای جلوگیری از این مرد و آنها شروع به ضربه زدن به او را از حق دور. من می گویند: "هی من کردم شما در دوربین'," گفت: یک شاهد Cordarrol واشنگتن است.

"و هنگامی که او به خشونت. او شات" واشنگتن در ادامه با اشاره به اینکه درمان توسط متخصصین "و من به ضرب گلوله چند بار."

مردم محلی گفت: روزانه وحش خبرنگار آنها خشم ویرانی. برخی حتی التماس برای غارت برای جلوگیری از به عنوان داوطلب پزشکان ریخت و آب به چهره مردم و ارائه ماسک و دست عفونی. حداقل یک صاحب کسب و کار برنده S. Hwang سوار به صحنه برای محافظت از خود فروشگاه. Hwang تخفیف تامین کننده مو گفت: او متعلق به فروشگاه خود را برای 30 سال است و "هرگز آن را دیده بود."

Cheryel-لین Sumpter یک 28 ساله ساکن و صاحب خانه گفت: Daily Beast: "من دیوانه نیستم با پلیس امروز. من دیوانه در مردم در حال اجرا در اطراف و سرقت. چرا که میشم می خوام بیا اینجا و سرقت. این هیچ ربطی به با جورج فلوید. در حال حاضر ما حتی نمی تواند راه رفتن در خارج از آنجا که مردم آمد در اینجا با کیف و مسائل است. چرا من گرفتن اشک با تانک های خود در کوچه?"

ریک بل, 45 ساله, معلم, گفت که او "نمی تواند تعداد دفعات مشاهده که چگونه بسیاری از بار" او شده است مورد آزار و اذیت توسط پلیس و تأکید بر اهمیت تظاهرات علیه خشونت پلیس. "مردم خسته شده اند. این نمی تواند ادامه برای رفتن بر روی" بل گفت.

"من موافق غارت است و نه چیزی که ما باید انجام شود" بل اضافه شده است. او پیشنهاد کرد مردم در رسانه های اجتماعی به "ببینید که چه کسی واقعا غارت."

"این فقط جوان سیاه و سفید بچه ها. این همه در سراسر هیئت مدیره," او گفت:.

در مینیاپولیس یک جمعیت هزار نفر جمع شده بودند در نزدیکی جام, غذاهای, فروشگاه, فقط در خارج از آن فلوید کشته شد. سخنرانان نوبت در زمان فراخوانی فلوید نام و روشن ساخت که چرا معترضان و اعضای جامعه ناراضی باقی با تنهاست دستگیری چوین. "هنگامی که ما می گویند" نه عدالت بدون صلح "ما هیچ معنی عدالت بدون صلح" گفت: یک سخنران که متولد فلوید بومی هوستون.

این تجمع صلح آمیز بود و بدون هیچ گونه افسران پلیس که صرف شنبه شب شلیک به معترضان و تعقیب آنها در سراسر شهر پراکنده و پر هرج و مرج و درگیری که رفت به اعماق شب.

نانسی Alayon صاحب جان یک السالوادور کامیون مواد غذایی برنامه ریزی شده به دست 1,500 وعده های غذایی رایگان به لطف $4,000 مطرح شده توسط مشتریان وفادار.

"ما همه احساس جمعی این غم و اندوه," او گفت:.

—با گزارش توسط اسپنسر آکرمن و دنی طلا در شهر نیویورک و سام marie drake در واشنگتن ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن