جدید کشاورزی معاون رئیس جمهور اعلام کرد در DTN

امروز DTN اعلام کرد علاوه بر این از خاکستری مونتگمری به کشاورزی آن رهبری تیم. مونتگمری را به عنوان معاون رئیس

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

امروز DTN اعلام کرد علاوه بر این از خاکستری مونتگمری به کشاورزی آن رهبری تیم. مونتگمری را به عنوان معاون رئیس جمهور و مدیر عامل محتوا و نظارت بر کشاورزی و راه حل های ارائه برنده جایزه کشاورزی, اخبار بازار و آب و بینش به کشاورزان و کشت.

در DTN, Montgomery, نظارت راهبردی جهت برای راه حل های متعدد از جمله مترقی کشاورز MyDTN این DTN ماهواره ای کسب و کار و خدمات محتوا. "DTN دارای شهرت فوق العاده از ارائه اطلاعات با ارزش و بینش به کشاورزان و کشت در سراسر شمال امریکا" مونتگمری گفت. "من بسیار هیجان زده هستم برای پیوستن به این سازمان و در ادامه به ساخت این شرکت میراث."

مونتگمری اخیرا به عنوان رئیس مزرعه مجله داده و بخش تحقیقات فراهم می کند که محصولات کشاورزی و تحقیقات بازار داده و مشاوره است. در حالی که وجود دارد او منجر به توسعه مزرعه مجله آینده ag داده جلویی SAAS ابزار مزرعه رسیدن به چشم انداز. او همچنین رهبری بازسازی از شرکت زیرساخت داده به یک دیتا دریاچه شناخته شده به عنوان مورد اعتماد هوش پلت فرم. قبل Farm Journal, Montgomery به عنوان رئیس محتوا و نوآوری افسر در Winsight و سر از تلفن همراه برای مک کلاچی.

"ما هیجان زده به استقبال خاکستری به DTN" گفت: جان Teeple معاون ارشد رئیس جمهور-کشاورزی. "قابل توجه خود را, پس زمینه همراه با سبک رهبری اطمینان حاصل شود که DTN در ادامه به ارائه مطالب پر ارزش برای ما تولید و تجارت محصولات کشاورزی مشتریان است."

مونتگمری است MBA از مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا با افتخارات.

به برنامه مصاحبه با خاکستری مونتگمری یا جان Teeple تماس کایلی سوانسون در kylie.swanson@dtn.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن