جدید گواهی همکاری کداک و Dataline راه حل های برجسته خودکار ادغام MultiPress MIS با KODAK PRINERGY گردش کار

کداک و Dataline راه حل را فقط وارد یک گواهی همکاری برای پیشبرد روند ادغام و شبکه بین سیستم های اطلاعاتی مدیریت

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

کداک و Dataline راه حل را فقط وارد یک گواهی همکاری برای پیشبرد روند ادغام و شبکه بین سیستم های اطلاعاتی مدیریت (MIS یا سیستم های ERP) و دیجیتال تولید گردش کار در صنعت چاپ.

Dataline توسعه و فراهم می کند MultiPress MIS نرم افزار برای ارائه دهندگان خدمات چاپ از تمام اندازه ها و عامل در تمامی بخش های صنعت گرافیک. MultiPress شماره یک در بنلوکس کشور از نظر تاسیسات و نیز به سرعت در حال به دست آوردن محبوبیت در سراسر اروپا است. به عنوان یک شرط end-to-end خودکار عملیات پرینتر نیاز به عملکرد بالا و یکپارچگی بین خود سیستم مدیریت اطلاعات و تولید گردش کار. کارآمد دو راه ادغام MultiPress با بازار پیشرو KODAK PRINERGY گردش کار است که به دست آورد با استفاده از KODAK PRINERGY کسب و کار نرم افزار لینک و ادغام اضافی تحولات کداک و Dataline که همه مبتنی بر استانداردهای باز. این را قادر می سازد اتصال بدون درز با برنامه های شخص ثالث و برطرف آینده سیستم بسط.

مشتریان از هر دو شرکت می تواند سود حاصل از بدون درز خودکار و شفاف جریان داده ها و اطلاعات بین کسب و کار و اداری سطح و تولید. با تشکر از دقیق سفارش داده و دستورالعمل آن در حال دریافت از MIS کار فایل ها به طور خودکار پردازش صحیح در گردش کار PRINERGY محیط زیست و بدون هر گونه دخالت اپراتور. شغل را می توان از طریق روت تولید با end-to-end اتوماسیون و بهره وری حداکثر تا خروجی نهایی که آیا در صفحات و یا دیجیتال. در جهت مخالف دقیق تولید اطلاعات است که عرضه شده است به MultiPress MIS از کداک گردش کار PRINERGY پشتیبانی دقیق هزینه, برنامه ریزی تولید و صورتحساب.

"این همکاری جدید بین کداک و Dataline تولید خواهد شد مزایای ماندگار و قابل توجهی ارزش افزوده برای مشتریان هر دو از شرکت های ما" گفت: Todd بزرگتر, معاون رئیس جمهور, نرم افزار کداک چاپ را بدست آورد. "همکاری فعال خواهد شد حتی سخت تر ادغام و همچنین end-to-end اتوماسیون بین فرآیندهای است که بسیار مهم برای گرفتن شغل به فشار سریع اقتصادی و خطا به عنوان یک بیماری کارآمد و سودآور تولید نسخه قابل چاپ."

"ما میبینیم که این همکاری منجر خواهد شد به طور قابل توجهی بالاتر بهره وری عملیاتی و دقت و همچنین صرفه جویی در هزینه و در نهایت سود بیشتر برای مشتریان کار با بازار پیشرو محصولات نرم افزاری مانند KODAK PRINERGY گردش کار و ما Dataline MultiPress MIS راه حل" اظهار نظر خنجر Deroo مدیر عامل شرکت Dataline.

گزینه ها و مزایای نشان داد در وبینار
به عنوان بخشی از همکاری جدید, کداک و Dataline میزبان مشترک وبینار "تقویت یکپارچه سازی و اتوماسیون توسط Dataline & کداک" با تظاهرات زنده از خودکار تعامل بین MultiPress MIS و گردش کار PRINERGY و همچنین بتن مزایای نرم افزار برای چاپ ارائه دهندگان خدمات. وبینار برگزار خواهد شد در 4:00بعد از ظهر در 9 جولای. مشتریان و چشم انداز از صنعت چاپ هستند صمیمانه دعوت به شرکت.

برای شرکت در وبینار لطفا از اینجا ثبت نام کنید.

در مورد کداک
کداک یک شرکت فن آوری جهانی با تمرکز بر چاپ و پیشرفته مواد و مواد شیمیایی. ما با ارائه پیشرو در صنعت سخت افزار و نرم افزار و مواد مصرفی و خدمات در درجه اول برای مشتریان تجاری, چاپ, بسته بندی, چاپ و نشر, تولید و سرگرمی. ما متعهد به حفاظت از محیط زیست و مداوم رهبری در حال توسعه راه حل های پایدار. ما مجموعه گسترده ای از محصولات برتر و پشتیبانی پاسخگو و در سطح جهانی R&D را Kodak راه حل های سرمایه گذاری هوشمند برای مشتریان به دنبال بهبود سودآوری و رشد. برای اطلاعات بیشتر در کداک ما در Kodak.com

در مورد راه حل Dataline
با بیش از 1 ، 000 مشتریان و 10 ، 000 کاربران در 23 کشور Dataline راه حل با MultiPress MIS/نرم افزار ERP است بی چون و چرای رهبر بازار در گرافیک تولید و صنعت در اروپا است. Dataline دفتر مرکزی در بروژ-Loppem (بلژیک) اما در کنار اسلت (بلژیک) نیز وجود دارد که دفاتر در Limmen-آمستردام (هلند), استراسبورگ و پاریس (فرانسه) و Willingen (آلمان). این Dataline تیم متشکل از 50 پرشور متخصصان است.

در مورد MultiPress
MultiPress MIS/نرم افزار ERP سازماندهی مدیریت روزانه از گرافیک هر شرکت تولید و در دسترس است در 11 زبان. MultiPress MIS/نرم افزار ERP ادغام همه, تجاری, اداری, مالی, تولید و فرآیندهای لجستیک کسب و کار همراه با برنامه ریزی, ثبت نام e-کسب و کار و گزارش را به یکی از قدرتمند مدیریت سیستم. این مطلوب را تضمین می کند اتوماسیون بدون همیشه محروم کردن کاربر از کنترل است. به لطف طبیعت مدولار از MultiPress آن است که کاملا همسان برای هر گرافیک شرکت تولید شده است. صرف نظر از تکنیک چاپ – افست فرمت بزرگ, فویل چاپ و بسته بندی coldset حکاکی heatset اتمام چاپ روی صفحه نمایش و یا چاپ دیجیتال – MultiPress بی وقفه محاسبه دقیق هزینه تولید و زمان تولید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب