اطلاعات جدید reconfirms ایمنی طولانی مدت مشخصات Philips Stellarex دوز پایین دارو با پوشش بالون

رویال فیلیپس (NYSE: PHG, AEX: PHIA) یک رهبر جهانی در فناوری های سلامت, امروز اعلام کرد که چهار سال نتایج از IL

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

رویال فیلیپس (NYSE: PHG, AEX: PHIA) یک رهبر جهانی در فناوری های سلامت, امروز اعلام کرد که چهار سال نتایج از ILLUMENATE اروپایی کارآزمايی بالينی تصادفی کنترل شده (اتحادیه اروپا RCT). این Stellarex DCB همگروهی نشان مشابه همه علت مرگ و میر در مقایسه با بازوی کنترل از طریق چهار سال است. این تجزیه و تحلیل شامل داده های گمشده در بر داشت post hoc برای رسیدن به پیگیری و انطباق 93.9% افزایش نیرومندی از تجزیه و تحلیل آماری. همراه با تازگی-اطلاعات منتشر شده در ILLUMENATE ست دوم این است که RCT است که مشابه نشان داد میزان مرگ و میر بیشتر اعتبار بلند مدت ایمنی مشخصات Philips' Stellarex دوز پایین دارو با پوشش بالون [1]. اطلاعات ارائه شده در شب از 25 ژوئن به عنوان بخشی از عروق مداخله پیشرفت' (VIVA) اولین اواخر شکستن بالینی livestream.

چهار سال ILLUMENATE اتحادیه اروپا RCT داده ها از یک سری از آزمایشات بررسی ایمنی و اثر بخشی از فیلیپس Stellarex .035" DCB در بازسازی و حفظ جریان خون در سطحی فمورال و عروق پوپليته آل در بیماران مبتلا به بیماری شریانی محیطی. نتایج مورد بررسی قرار گرفتند در مقایسه با راه transluminal آنژیوپلاستی (PTA) درمان با بدون پوشش بالن فعلی استاندارد مراقبت. میزان مرگ و میر در چهار سال نشان می دهد که هیچ تفاوت آماری بین دو گروه بیمار در 17.7% برای Stellarex گروه بيمار و 14.1 درصد برای گروه کنترل است. ثانویه ایمنی نتایج نیز مشابه در دو گروه قرار گرفتند.

"این آخرین اطلاعات از ILLUMENATE اتحادیه اروپا RCT مطالعه اضافه کردن به ILLUMENATE محوری RCT نتایج و همچنان به نشان دادن هیچ آماری تفاوت در میزان مرگ و میر هنگام مقایسه DCB و PTA اسلحه از محاکمه" گفت: ویلیام خاکستری, MD, FACC, FSCAI و رئیس جمهور از Lankenau موسسه قلب یک محقق برای Stellarex بالینی که ارائه نتایج در طول livestream.

"نتایج حاصل از ILLUMENATE اتحادیه اروپا RCT محاکمه در ادامه برای نشان دادن دوام طولانی مدت نتایج در نرخ بالا از پیگیری رعایت گفت:" ماریان Brodmann, MD, استاد, عروق متخصص در دانشگاه پزشکی گراتس, اتریش و اولیه محقق شده است.

این ILLUMENATE اتحادیه اروپا RCT نتایج در حال حاضر ایجاد Stellarex به عنوان تنها paclitaxel DCB نشان داده است که سازگار عدم تفاوت آماری در میزان مرگ و میر در مقایسه با انجمن اولیا و مربیان در هر سالانه پیگیری از طریق چهار سال در سراسر دو کارآزمایی های کنترل شده تصادفی.

کریس Landon مدیر کل تصویر هدایت درمانی دستگاه در Philips.

"این ILLUMENATE اتحادیه اروپا RCT نتایج در حال حاضر ایجاد Stellarex به عنوان تنها paclitaxel DCB نشان داده است که سازگار عدم تفاوت آماری در میزان مرگ و میر در مقایسه با انجمن اولیا و مربیان در هر سالانه پیگیری از طریق چهار سال در سراسر دو کارآزمایی های کنترل شده تصادفی" گفت: Chris Landon مدیر کل تصویر هدایت درمانی دستگاه در Philips. "ما همچنان فعالانه در برقراری ارتباط مربوط به يافته های بالينی برای اطمینان از پزشکان می توانید بهترین-تصمیم آگاهانه برای هر بیمار است."

شامل Philips EnduraCoat تکنولوژی منحصر به فرد پوشش متشکل از پلی اتیلن گلیکول excipient با آمورف و کریستالی paclitaxel این Stellarex .035" DCB است و بر خلاف هر گونه دیگر مواد مخدر با پوشش بالون برای درمان بیماری عروق محیطی. EnduraCoat فن آوری فراهم می کند کارآمد مواد مخدر انتقال و موثر دارو اقامت همراه با پوشش دوام و حداقل ذرات از دست دادن نتیجه قادر می سازد یک کم درمانی دوز دارو.

Philips' تصویر هدایت درمان کسب و کار فراهم می کند کامل رویه راه حل های سیستم های هوشمند, دستگاه های بیماری های خاص نرم افزار و خدمات برای روش های کم تهاجمی کمک به مراقبان تصمیم, راهنمای درمان و تایید حق درمان برای هر بیمار در طول عمل.

[1] با دوز پایین DCBs کسانی هستند که ارائه یک دوز از تنها 2 میکروگرم این دارو paclitaxel در هر میلیمتر مربع است که پایین تر از برخی دیگر DCBs در بازار است.

در مورد رویال فیلیپس

رویال فیلیپس (NYSE: PHG, AEX: PHIA) پیشرو در بهداشت و درمان فن آوری شرکت با تمرکز بر بهبود سلامت مردم و فعال کردن نتایج بهتر در سراسر سلامت پیوسته از زندگی سالم و پیشگیری از, برای, تشخیص, درمان و مراقبت در منزل. Philips اهرم فن آوری های پیشرفته و عمیق بالینی و بینش مصرف کننده به ارائه راه حل های یکپارچه. که مقر آن در هلند شرکت رهبر در تصویربرداری تشخیصی, تصویر, هدایت, درمان, بیمار نظارت بر سلامت و انفورماتیک و همچنین به عنوان مصرف کننده سلامت و مراقبت در منزل. فیلیپس تولید شده 2019 فروش یورو 19.5 میلیارد و استخدام حدود 81,000 کارکنان با فروش و خدمات در بیش از 100 کشور جهان است. اخبار در مورد فیلیپس را می توان در یافت www.philips.com/newscenter.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن