فیلم مستند کوتاه به زودی به Netflix

Netflix بکشد است خانه را به بهترین در کلاس برنده جایزه فیلم مستند کوتاه و این که آیا شما جدید به کوتاه و یا شم

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

Netflix بکشد است خانه را به بهترین در کلاس برنده جایزه فیلم مستند کوتاه و این که آیا شما جدید به کوتاه و یا شما در حال حاضر یک فن داریم به برخی از عناوین هیجان انگیز برای همه است. و در این تابستان ما در حال اضافه کردن سه فیلم مستند کوتاه به ما در مجموعه موجود است که همه آنها مطمئن شوید که برای بالا بردن و الهام بخش.

در اینجا نگاهی به آنچه در آینده در این تابستان:

این کلودیا کیشی باشگاه (10 ژوئیه)

برای بسیاری از آسیایی, زنان آمریکایی (و زنان دیگر رنگ) کلودیا کیشی شد اولین بار آنها را دیدم خود را در رسانه های عمومی. یک شخصیت اصلی در بهترین فروش Baby-Sitters Club کتاب او یکی از تنها آمریکایی های آسیایی تبار در 80s 90s در فرهنگ عامه است. نه تنها کلودیا نادر آسیایی, آمریکایی, شخصیت, اما او نیز به مبارزه طلبیده تصاویر کلیشه ای از شخصیت: او خلاق, محبوب, و (نفس نفس زدن!) بد در مدرسه. برای خوانندگان که گاهی از دیدن خود در رسانه های آنها مصرف می شود—نه به عنوان عجیب و غریب دیگران و یا رمز sidekicks اما به طور کامل متوجه انسان—کلودیا وحی شد.

به عنوان یک شکوفایی هنرمند, کلودیا در نقش مدل برای جوان مشتاق سازندگان بسیاری از آنها در حال حاضر ساخت کار پیشگامانه خود را. این کلودیا کیشی باشگاه ویژگی های کاریزماتیک بازیگران, آسیایی, آمریکایی, هنرمندان و نویسندگان از جمله Yumi Sakugawa سارا کوهن و فیل یو. با حسرت خوانش خاطرات شخصی و تبادل نظر-سبک stop motion کلاژ, این فیلم های به موقع و منحصر به فرد اکتشاف از اهمیت بازنمایی در رسانه ها.

عکس های موجود در اینجا. [فقط دانلود. لطفا با ارسال این لینک خارجی.]

سرعت Cubers (29 جولای)

Speed Cubing که ورزش های رقابتی از حل یک مکعب روبیک را در چند ثانیه آشکار رشد کرده به یک پدیده در سراسر جهان در سال های اخیر است. برای نزدیک به یک دهه در ورزش Feliks Zemdegs از استرالیا حاکم بلامنازع به عنوان پادشاه cubers, بزرگترین در تمام دوران است. است که تا به حال. Cubing جهان شگفت زده شد زمانی که ناشناخته چلنجر نام حداکثر پارک از کالیفرنیا در زمان خانه مدال طلا در سال 2017 و ظهور روی صحنه جهانی. از آن زمان به بعد حداکثر افزایش به بالا بوده است سریع و پایدار و ذخیره به صورت یک مانع در راه خود را – Feliks. دو معامله شده است برنده و رکوردهای جهانی پیوسته و نه کسی قادر به واقعا تسلط در حالی که هنوز رقابت. اما به جای در حال توسعه را به تلخ رقابت Feliks و حداکثر باید به جای رشد رقابتی خود را در رابطه به مناقصه در عین حال پیچیده دوستی.

حداکثر این است که به شدت مبتلا به اوتیسم و خانواده اش شده است و با استفاده از speed cubing به عنوان یک وسیله درمانی برای خود نوپای مهارت های اجتماعی و رشد عاطفی. آنها هرگز حدس زده که حداکثر بزرگترین رقیب در سرعت cubing را تبدیل به بزرگترین متحد خود را در مبارزات مبتلا به اوتیسم. ما داستان می یابد و حداکثر Feliks در آستانه یکی دیگر از مسابقات قهرمانی جهان هر دو محور را به نفع خود اما هر دو ریشه برای هر یک از دیگر موفقیت است. بین این دو وجود دارد تنها می تواند یک قهرمان است. چه کسی خواهد بود ؟ اما شاید از همه مهمتر خواهد دوستی خود را برای زنده ماندن ،

عکس های موجود در اینجا. [فقط دانلود. لطفا با ارسال این لینک خارجی.]

جان در تلاش برای تماس با بیگانگان (20 آگوست)

جان چوپان تا به حال یک ماموریت ویژه ای در زندگی: برای ایجاد ارتباط با بیگانگان. در طی سی سال جان تبدیل پدربزرگ و مادربزرگ خود را' خانه روستایی در میشیگان به باور نکردنی آزمایشگاهی که از او پخش موسیقی میلیون ها کیلومتر در فضا. جان در تلاش برای تماس با بیگانگان نمودار ظهور و سقوط این یکی از پروژه SETI قبل از باز کردن به گسترده تر داستان در مورد نیاز انسان را برای اتصال. برنده فیلم کوتاه جایزه هیات داوران: غیرداستانی در سال 2020 جشنواره فیلم ساندنس.

عکس های موجود در اینجا. [فقط دانلود. لطفا با ارسال این لینک خارجی.]

Netflix به جایزه اسکار® برنده مستند کوتاه مانند سفید کلاه و دوره. پایان جمله., و همچنین جایزه اسکار® نامزد عنوان زندگی سبقت من, پایان بازی, هروئین(e) و Extremis. عناوین بیشتر در اصلی ما مستند کوتاه مجموعه عبارتند از:

  • شوت

  • صهیون

  • ارواح از زمین قند

  • Ram Dass, رفتن به خانه

  • درسهایی از یک تیراندازی مدرسه: یادداشت از Dunblane

  • Lorena, La De Pies Ligeros

  • اندکی

  • Birders

  • همه در خانواده من

  • داستان دو آشپزخانه

  • کمی دست سومو

  • پس از حمله

  • این معامله گر (Sovdagari)

  • از بسیاری از, یک

  • پس از ماریا

  • 3 دقیقه آغوش

  • بانوان اول

شما می توانید کل ما مستند فیلم کوتاه مجموعه در www.netflix.com/docshorts.

در مورد Netflix

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی خدمات با 183 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب