درایور جدید Monty مول می پیوندد نژاد در ماریو Kart تور بازی!

گل تور—آخرین محدود به زمان رویداد در ماریو Kart تور بازی اتفاق می افتد در حال حاضر—همه چیز در مورد لذت بردن از

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

گل تور—آخرین محدود به زمان رویداد در ماریو Kart تور بازی اتفاق می افتد در حال حاضر—همه چیز در مورد لذت بردن از چیزهای زیبا از طبیعت: گل مورد علاقه خارق العاده جن و استقبال از مونتی مول به عنوان یک راننده قابل پخش برای اولین بار در ماریو Kart حق رای دادن! جمع آوری ستاره گرند و ببینید اگر شما می توانید تمام فنجان.

پس از سال ها از تماشای ماریو و دوستان پستی در سراسر پادشاهی قارچ درایور جدید Monty مول در حال حاضر آماده به پا زدن برخی از خاک! شما می توانید او را در کانون توجه در طول هفته 2 از تور. این ماریو Kart تور بازی این است که برای همه تازه واردان و جانبازان به طور یکسان. آن را چک کنید برای پیوستن به مسابقه امروز.

رویداد مدت: تا مارس 19 سال 2020 در 10:59 p. m. PT

ورود جایزه مدت: تا مارس 19 سال 2020 در 10:59 p. m. PT

تور هفتگی

هفته 1: دیزی (پری) است که در کانون توجه

در هفته اول گل تور شما می توانید پیدا کردن دیزی (پری) ، Prancer توالت و دیزی گلایدر در کانون توجه است.

دیزی (پری)'s آیتم های ویژه قلب است. شما فقط ممکن است حفاظت از آن به ارمغان می آورد در برابر مخالفان خود را' ،

مورد علاقه دوره های آموزشی برای این راننده را شامل دوره دوم از هر جام برای مدت زمان از گل تور. این باید به شما کمک کند کشت برخی از نقطه ،

هفته 2: Monty خط و خال است که در کانون توجه

در هفته دوم از گل تور شما می توانید پیدا کردن مونتی مول ملکه زنبور عسل توالت و قلب بالن گلایدر در کانون توجه است.

مونتی مول ویژه مورد قارچ توپ. باید آن را یک انفجار برای رفتن سرعت واقعی!

مورد علاقه دوره های آموزشی برای این راننده را شامل دوره سوم از هر جام برای مدت زمان از گل تور. ببینید اگر شما می توانید از نقطه نظر جدید ثبت بلوم!

تور هدیه

شامل تور هدیه در این زمان در حال Koopa Troopa قرمز Kiddie توالت و پیرانا گیاه Parafoil هواپیمای بی موتور. اگر شما یک Mario Kart تور طلا عبور عضویت و کسب درآمد به اندازه کافی بزرگ ستاره همچنین شما می خواهد دریافت کودک گل افتاب گردان, تولد دختر گل افتاب گردان, kart, اپل توالت و گل گلایدر به عنوان هدیه تور.

در مورد ماریو Kart تور

رایگان-برای-شروع Mario Kart تور بازی بازیکن می تواند با قرار دادن پدال به فلز در دوره های الهام گرفته از دنیای واقعی مکان به عنوان به خوبی به عنوان Mario Kart سری علاقه مندی ها. قرار دادن آیتم های قدرتمند برای استفاده به عنوان شما پاره کردن مسیر و رفتن برای نمره بالا در مسابقه بی پایان سرگرم کننده است. جمع آوری و ارتقاء انواع درایور kart ها و گلایدر برای پیدا کردن دسته کوچک موسیقی جاز است که شما را منجر به پیروزی!

شهرستان دوره های ویژه در بازی رویداد دوره با الهام از دنیای واقعی مکان در دسترس خواهد بود در طول مدت زمان خاص دوره و به جای هر دو هفته.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماریو Kart بازی تور بازدید از سایت رسمی: https://mariokarttour.com/en-US

-----

رایگان برای شروع; اختیاری در بازی خرید در دسترس است. مداوم اینترنت و گوشی های هوشمند سازگار و نینتندو حساب مورد نیاز است. اتهامات داده ها ممکن است اعمال می شود. Mario Kart تور طلا عبور ثبت نام و اشتراک به طور جداگانه فروخته. از نظر اعمال می شود. دیدن بازی برای جزئیات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب