نخست وزیر جدید فرانسه ژان کستکس پایین-مشخصات بارگیری

نخست وزیر فرانسه ادوارد فیلیپ تا به حال به رفتن در حال حاضر ژان کستکس گام خواهد خود را به عنوان جایگزینی. رئیس

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

نخست وزیر فرانسه ادوارد فیلیپ تا به حال به رفتن در حال حاضر ژان کستکس گام خواهد خود را به عنوان جایگزینی. رئیس جمهور امانوئل پاکسازی تحت فشار است و تنها دو سال برای ایجاد یک جدید سیاسی پروفایل برای خود.

سیاست وحشیانه در فرانسه: محرک بودند سقز جعبه خارج از هتل Matignon نخست وزیر اقامت در ساعت 10 صبح ادوارد Philppe شده بود ditched برای همه پاریس را ببینید.

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی حال گرم کلمات برای خروج معاون و سپس دو ساعت بعد نام خود را جایگزین شروع به نشت: ژان کستکس. یک مقام عالی رتبه سیاسی بارگیری با مشخصات پایین خواهد شد و در حال حاضر جای خود را در دولت جهشی صندلی.

رئیس جمهور فرانسه می آیند و بروید — بسیاری

یک نگاه سریع در لیست از نخست وزیران پس از آغاز پنجم جمهوری نشان می دهد که برخی از آنها به سختی یک سال به طول انجامید. هنگامی که چیزی می رود بد آنها بلافاصله تبعید از دادگاه. ادوارد فیلیپ خدمت سه سال در این کار کاملا یک شاهکار است. او همچنین در آن بسیار خوب و همیشه تحت پوشش پاکسازی ، این دو که تا به حال یک رابطه خوب است. دولت جان سالم به در هر دو آشفتگی های سیاسی از زرد جلیقه جنبش و هرگز پایان دادن به اعتصاب در برابر اصلاحات حقوق بازنشستگی.

French Prime Minister Edouard Philippe, French Junior Minister for Public Administration Olivier Dussopt and French Minister of Territorial Cohesion and Relations with Territorial Communities Jacqueline Gourault pose prior to taking part in a videoconference meeting (Imago Images/R. Lafargue)

نخست وزیر ادوارد فیلیپ (مرکز) بود و شاید کمی بیش از حد موفق و دوست خوب

نخست وزیر فرانسه کمتر سیاستمدار مستقل از مجری از رئیس جمهور سیاست — Philippe نبود که احتمالا با کمک این واقعیت است که او تا به حال تبدیل شدن به محبوب تر از رئیس جمهور است. نخست وزیر فرستاده شد با تشویق ایستاده و صاعقه وار تشویق. جایگزینی خود کستکس گفت: "شما رئیس دولت بود که در مواجه با بدترین بحران بهداشتی اروپا و جهان دیده می شود در دهه." ادوارد فیلیپ را تصویب امتیاز زمانی که او در سمت چپ دفتر 58 درصد بود 20 امتیاز جلوتر از پاکسازی.

اما او شلیک نمی شد در مورد حسادت. برای هفته ها شایعه شده است که چرخش پاکسازی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک سیاسی قبل در این تابستان. که به احتمال زیاد ميانگين کل کابینه خواهد رفت و چهره های جدید خواهد شد را به خاورمیانه تجسم تغییر جهت است.

نتایج حاصل از آخرین روز یکشنبه انتخابات شهرداری را تقویت پاکسازی اعتقاد. خود جمهوری در حرکت (LREM) حزب بود به شدت مورد ضرب و شتم در پای صندوقهای رای است. این حزب هنوز هم به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک انتخابات ریاست جمهوری جامعه است و هرگز برای به دست آوردن یک پا در درب در سطح محلی است. به جای آن سبزی که سوار یک موج از پیروزی در سراسر کشور برنده چندین شهرستانها عمده در طول راه.

جدید پسر همان پیر مرد ؟

وضعیت فعلی تنها افزایش سردرگمی برخی را دیدم در کستکس که نام نخست وزیر. تنها چیزی که مردم واقعا می داند که در مورد او این است که او شده است مسئول هماهنگ کننده فرانسه پست-مستند بازگشایی. فراتر از آن که سیاستمدار از ژر در قلب کشور شناخته شده است به عنوان یک low-profile بارگیری که در خارج از کانون توجه است. در میان چیزهای دیگر کستکس به عنوان یک سطح بالا مدیر تحت محافظه کار رئیس جمهور نیکولا سارکوزی.

French President Emmanuel Macron shakes hands with Interministerial Delegate for the Olympic and Paralympic Games 2024 Jean Castex (Reuters/L. Marin)

کستکس گفت که او امیدوار است را به ملت با هم برای مبارزه با بحران حاضر

بنابراین موفق محافظه کار نخست وزیر در حال حاضر خواهد شد توسط یکی از جایگزین بیشتر به خود حق است. کستکس شناخته شده نیست به هر گونه اجتماعی و یا زیست محیطی ، ناظران سیاسی در پاریس واکنش نشان داد و با نا امیدی, با برخی از به tweeting: "بیشتر از این است — آن را déjà-vu." کستکس نیز محصول از پاریس' نخبگان دانشگاه و در نتیجه بخشی از فرانسه سنتی سیاسی کلاس. اما هر چه او است نه فرد برای شکستن با گذشته سه سال از سیاست های دولت است.

در نامگذاری کستکس, پاکسازی بیش از گذشته وزیر دفاع فلورانس Parly — یک زن سوسیالیستی که به وضوح نشانه های تغییر سیاسی. او همچنین گذشت بیش از Jean-Yves Le Drian او بسیار با تجربه وزیر امور خارجه — یک مرد که می داند که فهم و outs از دولت شبیه هیچ دیگر است. و به عنوان یک سوسیالیست او هم می توانست نماد یک تغییر جهت به سمت چپ.

French President Emmanuel Macron speaks with officials as he casts his ballot at a polling station during the second round of French municipal elections (Reuters/Y. Valat)

پاکسازی امیدوار است تجدید سازمان ارائه خواهد شد تازه حرکت برای دو سال باقی مدت خود را

به جای رئیس جمهور انتخاب کرده است سیاسی خودی با مشخصات خود را یک مرد که می تواند در سکوت پیاده سازی پاکسازی سیاست های بدون سرقت نور افکن.

Enormous وظایف پیش از سال 2022

وجود دارد مقدار زیادی به انجام در فرانسه; برای بازسازی اقتصاد خواهد بود بسیار دشوار است با این بیماری همه گیر کوروناویروس هنوز هم بلندی. و رئیس جمهور دهکدهای از دست زمین در تمام جبهه ها با بحران پاک کردن پیشرفت های ساخته شده بر بیکاری و رشد اقتصادی است. امانوئل پاکسازی در حال حاضر باید بیش از همه شروع دوباره وجود دارد کمتر از دو سال قبل از انتخابات ریاست جمهوری در بهار سال 2022.

اول منظور از کسب و کار خواهد بود به متحمل شدن کمی آسیب جدید به عنوان امکان پذیر است در حالی که فرمان این کشور از حاد ترین مرحله از coronavirus. از پروژه های ناتمام مانده و به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر اصلاحات حقوق بازنشستگی یکی از بزرگترین. آن است که هنوز هم اجرا می شود اما تا حدودی سیراب به پایین فرم پاکسازی نمی توانیم به خشم رای دهندگان در این نقطه است.

اما فرانسه نیز افزایش کوهی از بدهی و نیاز به حفظ گران قیمت هزینه های اجتماعی است. علاوه بر این پاکسازی را تا زمین را از دست داده به سبزها: تبدیل فرانسه به لحاظ اقتصادی پایدار کشور با بهبود حمل و نقل عمومی و تغییر به دور از سوخت های فسیلی هزینه خواهد شد پول است. رئیس جمهور واکنش نشان داد با انتصاب یک رئیس دولت وظیفه با یک چیز: به بی سر و صدا انجام کار خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب