عملکرد جدید gasketing برای صنعت خودرو

هنکل به تازگی گسترش آن gasketing سبد محصولات از جمله مواد جدید و فن آوری است که شده است به طور خاص طراحی شده ب

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

هنکل به تازگی گسترش آن gasketing سبد محصولات از جمله مواد جدید و فن آوری است که شده است به طور خاص طراحی شده برای صنعت خودرو است. با بالاتر نفت مقاومت و اثبات شده گاز را کاهش نفوذپذیری Loctite AA 5884 جدید پلی اکریلات gasketing فن آوری قادر می سازد که مشتریان به منظور افزایش عملکرد و قابلیت اطمینان از محصولات خود را در حالی که همه در دستیابی به اهداف بهره وری و کاهش هزینه های کلی.

صنعت خودرو به طور مداوم در حال تحول با مقررات سختگیرانه تر و استانداردهای در حال ظهور end-نیاز کاربر و محصول جدید طرح. استفاده از مواد سبک وزن مانند پلاستیک شده است یک استراتژی مشترک میان طراحان خودرو برای کمک به دستیابی به بهره وری سوخت خود را و اهداف پایداری.

موتور را پوشش می دهد, انتقال را پوشش می دهد و قطعات الکترونیکی هستند که یکپارچه به تعداد فزاینده ای از قطعات پلاستیکی مانند پوشش می دهد و یا هدر تانک که نیاز به مهر و موم شده به هسته جزء واحد است. شایع ترین استفاده از پلاستیک به فلز بستر آب بندی روش این است که مطبوعات در محل (PIP) روند. این شامل جامد لاستیک واشر یا حلقه ای که به صورت دستی اعمال شده بر روی قطعات. این فرآیند به ارمغان می آورد با آن خطر ابتلا به جابه جایی واشر در فشرده سازی با این حال که ممکن است منجر به دوباره کاری و یا نشتی.

یک نقطه عطف در صنعت خودرو

با معرفی جدید پلی اکریلات gasketing تکنولوژی هنکل ساخته شده مستقیم تقدیر از یک مایع واشر بر روی مشتریان بخش امکان پذیر است. این استاتیک مواد واشر قرار گرفته بین دو فلنج که با هم برگزار شده توسط اتصال دهنده برای جلوگیری از نشت مایعات و یا گازها توسط بسته شدن شکاف بین این سطوح. به منظور حفظ آب بندی تابع و نشت-رایگان مشترک برای یک دوره طولانی مدت واشر باید مقاوم به متوسط بودن مهر و موم شده. در همان زمان آن را باید قادر به تحمل این نرم افزار دما و فشار و میکرو-حرکت مفصل است. این مهر تشکیل شده با استفاده از یک مهره از مایع الاستومر با خودکار با استفاده از تجهیزات با دقت بالا.

مایع واشر درمان توسط اشعه ماوراء بنفش نور در عرض چند ثانیه می شود و جامد فشرده سازی واشر با هیچ گره خط. این کاهش خطر دوباره کار و نشتی در حالی که بهبود بهره وری. همچنین باعث کاهش هزینه های کلی توسط خودکار gasketing روند و حذف موجودی و پیچیدگی پیپ جامد واشر.

جدید پلی اکریلات واشر مواد دارای مقاومت عالی در برابر روغن و ATF مایعات و دوز ترویج روغن کف.

جدید Loctite AA 5884 محصول نشانه یک نقطه عطف در فرآیند شیمیایی و توسعه در صنعت خودرو است. آن را ارائه منافع واقعی برای سریع و کارآمد تولید واشر فشرده سازی با پایداری لبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب