جدید زیراکس تیم در دسترس بودن نرم افزار با پشتیبانی از انعطاف محل کار نیاز

امروز زیراکس اعلام کرد راه اندازی آن تیم در دسترس بودن برنامه سریع-به-استقرار در زمان واقعی و راه حل برای سازم

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

امروز زیراکس اعلام کرد راه اندازی آن تیم در دسترس بودن برنامه سریع-به-استقرار در زمان واقعی و راه حل برای سازمانهایی که نیاز به درک کارمند در دسترس بودن و محل سکونت. دانستن که در آن و اینکه آیا کارکنان در حال کار حیاتی برای مدیریت محیط های کار انعطاف پذیر که در آن درصد از کارکنان های زمان بین خانه و محل کار رشد می کند.

سازمان ها به طور جدی به حمایت و سرمایه گذاری در راه حل های فناوری به صورت ترکیبی نیروی کار است. اخیر جهانی بررسی کسب و کار و راه اندازی شده توسط زیراکس را نشان می دهد 58 درصد از پاسخ دهندگان به طرح تغییر کار خود را از خانه سیاست در سال آینده. این پذیرش از یک هیبرید نیروی کار نیز نشان داد تکنولوژی شکاف با شرکت های افزایش سرمایه گذاری در کنترل از راه دور تکنولوژی منابع (55%) و یا ترکیبی از راه دور و در دفتر منابع (40%).

"مدیریت توزیع نیروی کار در طول یک ادامه داد: همه گیر ارائه چالش های منحصر به فرد هیچ سازمان قبل از تجربه" گفت: جوآن کالینز Smee معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس بازرگانی SMB و کانال های افسر زیراکس. "سازمان نیاز به دانستن که در دسترس است و که در آن به طوری که آنها می توانید بهتر تصمیم گیری و تخصیص منابع کار می کنند. این ابزار فراهم می کند زمان واقعی دانش به مدیران با توزیع کارکنان جمعیت."

بر خلاف دیگر حضور ابزارهای مدیریت است که نیاز به برق وصل کردن به آن زیرساخت ها و هفته ها برای پیاده سازی این تیم در دسترس بودن برنامه آماده است فقط در ساعت است. هنگامی که جمعیت این نرم افزار فراهم می کند کاربران مجاز با تنظیم و حفظ حریم خصوصی محافظت شده داده ها برای تصمیم گیری استراتژیک. زیراکس است نورد از این برنامه در سراسر این شرکت برای حمایت از راه خود را به جلو برنامه ای برای مدیریت یک رویکرد مرحله به مرحله به بازگشت به محل کار با خیال راحت. زیراکس اعمال نفوذ برنامه های خود را با کارکنان جمعیت به انجام روزانه چک های بهداشتی برای قرار گرفتن در معرض مربوط به COVID-19. ردیابی از این فعالیت اجازه می دهد به صورت امن و مرحله به مرحله بازگشت به محل کار.

انگلستان معتبر امپریالیستی NHS Trust اولین سازمان به خلبان زیراکس تیم در دسترس بودن نرم افزار برای دسترسی به وضعیت کارگران ضروری سراسر اعتماد و خود را به تازگی اختصاص مکان در اوج این بیماری همه گیر.

"این مهم است برای یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به می دانم که مراقبان در دسترس هستند که برای حمایت از بیماران و حتی مهم تر در یک بیماری همه گیر" گفت: لیندا وات مشترک سیستم های بالینی مدیر برنامه های امپریالیستی NHS Trust و چلسی & وست NHS Foundation Trust, سر, سلامت, سوابق امپریال کالج بهداشت و درمان بیمه خدمات درمانی اعتماد. "زیراکس تیم در دسترس بودن برنامه بود مستقر در سرعت رعد و برق و ما رو به روز رسانی از کارکنان در دسترس خود را در زمان واقعی است. به عنوان یک نتیجه, ما همیشه می تواند مطمئن شوید که ما بیماران تحت پوشش قرار گرفتند."

زیراکس تیم در دسترس بودن برنامه های GDPR-سازگار با ارائه SaaS با یک اشتراک مبتنی بر مدل است که اجازه می دهد تا مشتریان برای ثبت نام به عنوان طولانی به عنوان مورد نیاز است. آن را در حال حاضر در دسترس در فروشگاه App و گوگل فروشگاه بازی.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نتایج بیشتر از زیراکس آینده کار مطالعه بازدید www.Xerox.com/MakeNowWork.

در مورد زیراکس

زیراکس باعث می شود هر روز بهتر کار می کنند. ما یک محل کار شرکت فن آوری ساختمان و یکپارچه سازی نرم افزار و سخت افزار برای شرکت های بزرگ و کوچک. به عنوان مشتریان به دنبال مدیریت اطلاعات در سراسر دیجیتال و فیزیکی, سیستم عامل, زیراکس ارائه بدون درز و امن و پایدار را تجربه کنند. آیا اختراع دستگاه کپی های ethernet پرینتر لیزری یا بیشتر زیراکس طولانی تعریف مدرن تجربه کاری. یاد بگیرند که چگونه است که نوآوری همچنان در xerox.com.

زیراکس آینده کار بررسی روش

این نظرسنجی از 600 پاسخ دهندگان واقع در آمریکا و کانادا و انگلستان و آلمان و فرانسه انجام شد تحقیقات مستقل شرکت Vanson Bourne در مارس سال 2020 است. پاسخ دهندگان شامل آن تصمیم گیرندگان (از جمله ارشد C-سطح حرفه ای) همه از سازمان با حداقل 500 کارمند در سراسر طیف وسیعی از بخش ها از جمله کسب و کار و حرفه ای, خدمات, خرده فروشی, بهداشت و درمان, خدمات مالی و سفر و مهمان نوازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب