نیوزیلند اعلام کرد خود را coronavirus بعد از آخرین مورد

نیوزیلند را لغو محدودیت در حال حاضر که تاریخ و زمان آخرین شناخته شده COVID-19 بیمار بهبود یافتند. نخست وزیر pr

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

نیوزیلند را لغو محدودیت در حال حاضر که تاریخ و زمان آخرین شناخته شده COVID-19 بیمار بهبود یافتند. نخست وزیر protocol wine studio گفت: اگر چه انتقال ویروس شده است "حذف" آن کار را به آن را نگه دارید که راه.

نیوزیلند اعلام کرد هیچ شناخته شده فعال COVID-19 نفر در روز دوشنبه در این کشور با توجه به استراحت تقریبا همه از آن coronavirus محدودیت.

بیانیه ای از وزارت بهداشت گفت: آخرین باقی مانده مورد یک زن از Auckland در حال حاضر علامت-رایگان به مدت 48 ساعت و در نظر گرفته شده است.

مدیر کل سلامت اشلی بلومفیلد گفت: این بیمار در حال حاضر قادر به ترک انزوا و بدون داشتن فعال موارد برای اولین بار پس از فوریه "علامت قابل توجهی در سفر ما."

آن بوده است 17 روز پس از نیوزیلند آخرین مورد جدید گزارش شده در حالی که 40 ، 000 نفر آزمایش شده است در آن زمان.

اجتماعی فاصله اقدامات کاهش یافته است

با نیوزیلند تاریخ و زمان آخرین شناخته شده COIVD-19 بیمار بهبود نخست وزیر Jacinda protocol wine studio اعلام کرد که این کشور اجتماعی فاصله محدودیت خواهد بود کاهش یافته است در عرض چند ساعت.

این کشور سخت مرز محدودیت را در محل باقی می ماند از جمله موفق جداسازی و قرنطینه برای مسافران است.

اما بقیه کشور coronavirus اقدامات برداشته خواهد شد نیمه شب و در روز دوشنبه (1200 UTC) — به این معنی که عمومی و خصوصی وقایع می تواند رزومه و بدون محدودیت در حالی که حفظ و مهمان نوازی صنایع می تواند بدون اجتماعی فاصله گرفته است.

ادامه مطلب: استرالیا, نیوزیلند, در نظر بگیرید 'ترانس تاسمان حباب'

نیوزیلند راگبی (NZR) گفت که طرفداران یک بار دیگر خواهد بود برای ورود به استادیوم در این آخر هفته برای شروع از داخلی کشور اتحادیه راگبی رقابت است.

ماشین پرس یا از ویروس است 'تلاش مداوم'

نخست وزیر protocol wine studio جشن نقطه عطف بلکه خواست احتیاط و صبر و شکیبایی در ماه های آینده.

"ما با اعتماد به نفس ما را حذف کرده اند انتقال این ویروس در نیوزیلند در حال حاضر, اما حذف نه یک نقطه در زمان آن است که تلاش پیگیر او گفت:" در یک کنفرانس مطبوعاتی.

Protocol wine studio اضافه شده است که نیوزیلند "تقریبا قطعا دیدن موارد در اینجا دوباره و این نشانه ای است که ما شکست خورده است و واقعیت این ویروس است."

نیوزیلند گزارش شده است و در مجموع 1,504 تایید کرد و احتمالا COVID-تعداد 19 و 22 و میر.

rs/rc (AP dpa رویترز)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب