نیوزیلند تعلیق معاهده استرداد با هنگ کنگ

نیوزیلند به حالت تعلیق در آن معاهده استرداد با هنگ کنگ در اعتراض یک بحث برانگیز قانون تامین پکن تحمیل کرده است

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

نیوزیلند به حالت تعلیق در آن معاهده استرداد با هنگ کنگ در اعتراض یک بحث برانگیز قانون تامین پکن تحمیل کرده است در این سرزمین است. کانادا و استرالیا و انگلستان اعلام کرد در حال حاضر اقدامات مشابه است.

نیوزیلند اعلام کرد که روز شنبه آن را دنبال رهبری آن هوش متحدان توسط تعلیق آن معاهده استرداد با هنگ کنگ. این حرکت در پاسخ به چین عبور جارو امنیتی جدید قانون برای نیمه خودمختار سرزمین است.

نیوزیلند نهایی عضو "پنج چشم" هوش-های داد به چنین اقدام پس از آمریکا و استرالیا و کانادا و انگلستان قبلا اعلام اقدامات مشابه است.

چین نیوزیلند بزرگترین شریک تجاری و در گذشته Wellington اغلب سعی در جلوگیری از مستقیم سیاسی رویارویی با پکن است.

اما نیوزیلند وزیر خارجه وینستون پطرس گفت جدید هنگ کنگ رفت و در برابر قانون تعهدات چین ساخته شده بود برای جامعه بین المللی است.

در برابر تعهدات

"نیوزیلند دیگر می توانید اعتماد است که هنگ کنگ سیستم عدالت کیفری است که به اندازه کافی مستقل از چین" پیترز در بیانیه ای گفت.

او گفت: وجود خواهد داشت تغییرات دیگر به رابطه. نیوزیلند خواهد در حال حاضر درمان های نظامی و تکنولوژی-صادرات به هنگ کنگ در همان راه به عنوان آن رفتار از جمله صادرات به کشور چین گفت و تا به حال خود را به روز رسانی توصیه های سفر به, هشدار جدید زلاند در مورد خطرات آنها مواجه شده تحت قانون جدید است.

ادامه مطلب: هیچ پایانی در چشم به چین-آمریکا تقابل

"چین عبور جدید خود را امنیت ملی قوانین فرسایش قانون از قانون اصول تضعیف "یک کشور و دو سیستم' چارچوب است که پی ریزی هنگ کنگ وضعیت منحصر به فرد و رفته در برابر تعهدات چین ساخته شده به جامعه بین المللی" پطرس گفت.

چین می گوید امنیتی جدید قانون مورد نیاز است برای مبارزه با تروریسم و تجزیه طلبی و جلوگیری از هنگ کنگ را از تبدیل شدن به یک پایه برای تضعیف چینی قدرت دولت است. به طور کلی مواردی خواهد بود که سعی در هنگ کنگ اما قانون اجازه می دهد تا برای سرزمین اصلی صلاحیت در برخی از شرایط.

وجود دارد هیچ پاسخ فوری از سفارت چین در ولینگتون اما هشدار داد در اوایل این ماه است که تلاش برای فشار پکن بر امنیت و قانون را به مقدار "ناخالص دخالت چین در امور داخلی".

ببینید/روپیه ("رویترز" dpa AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن