کتاب تازه منتشر شده: "چگونه برای خرید 1 تا 3 خواص یک ماه"

جلوگیری از هدر رفتن پول در گران بازاریابی با "نحوه خرید 1 تا 3 خواص یک ماه" یک انقلابی طرح توسط املاک و مستغلا

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

جلوگیری از هدر رفتن پول در گران بازاریابی با "نحوه خرید 1 تا 3 خواص یک ماه" یک انقلابی طرح توسط املاک و مستغلات حرفه ای تایلر فورد.

در کتاب جدید خود فورد سهام راز موفقیت در بازار املاک و مستغلات بدون از دست دادن پیراهن خود را به عقب. سرمایه گذاری بازاریابی راه سودآور برای افزایش ثروت شخصی. موفق به دنبال مراحل را درست و خانه کوه در می رم می تواند به سرعت تبدیل به یک صدای تلپ افتادن. مشرف اصول اولیه در حالی که در گیر بودن در گذشته بازاریابی پروتکل است که دستور غذا را برای شکست. تجربه های شخصی خود را به رهبری او را برای به اشتراک گذاشتن روش خود را برای موفقیت با دیگران است.

"پس از نزدیک به یک ربع قرن در املاک و مستغلات کسب و کار من نا امید و تغذیه" فورد سهام با خوانندگان خود را. "بازار آب گرفتگی توسط سرمایه گذاران صرف هزاران نفر (اغلب بسیاری از هزاران نفر) در بازاریابی و نسل منجر شود و آن را فقط در حال تبدیل شدن سخت تر به رقابت بپردازند."

پست الکترونیکی مستقیم کارت پستال راهزن علائم و تعقیب معاملات از طریق چند مثال سرویس (MLS) بود نه تولید همان موفقیت آنها به عنوان یک بار تا به حال فورد گفت. "این روش که هنگامی که تولید تن از انگیزه-فروشنده منجر می شود. من هزینه در هر معامله افزایش یافته است و به بیش از 2000 دلار و من و همسرم شد و در تلاش برای پایان می رسد دیدار."

نقطه عطفی برای فورد بود در حال پاره شدن توسط یک پیمانکار که او به عنوان یک دوست مورد اعتماد. این یک تجربه بود که او را مجبور به ارزیابی مجدد خود را در اين زمينه است. در عشق با املاک و مستغلات پس از کالج فورد تلاش برای کشف کردن راه برای ادامه بدون bankrupting خود را. "گاهی اوقات به نظر می رسد که کسی در تلاش است تا چیزی به شما بگویم. من تعجب اگر شاید این مورد در اینجا و آن را واقعا bummed من."

همسرش پیشنهاد او را یک گام به عقب برداشتن و پاک کردن سر خود را. او در زمان مشاوره خود را و رهبری به تنهایی با دوچرخه خود را و چادر به کوه های سیرا نوادا. آن بود که وجود او تجلی. او می دانست که املاک و مستغلات کسب و کار خواهد بود و نه بازگشت به "خوب ol' روز" و این که او و دیگر سرمایه گذاران کوچک مانند او را مجبور به انطباق و یا پاک کردن نقشه. "من ساخته شده یک تعهد به خودم و سپس در آنجا بود که من رفتن به تدوین و فرموله کردن یک طرح است که من را قادر می سازد برای دریافت کم هزینه آگهی پایین تر من هزینه در هر معامله و در آورد به اندازه کافی انگیزه فروشندگان برای انجام یک تا سه معاملات هر ماه."

فورد سوگند یاد می شود وجود ندارد بیشتر rehabs. هیچ بیشتر در برخورد با پیمانکاران. بیشتر Home Depot و نه بیشتر صرف هزاران نفر در بازاریابی است که نه تولید بازگشت سرمایه گذاری خود را. او می خواست برای پس گرفتن شور و شوق خود را برای املاک و مستغلات.

"نحوه خرید 1 تا 3 خواص یک ماه" یک راهنمای برای کمک به دیگران در اجرای این طرح کمک کرد که فورد سقوط در عشق با صنعت املاک و مستغلات دوباره. او 2-6-1 فرمول موفقیت کمک می کند تا املاک و مستغلات moguls یکی نزدیک به سه معاملات در هر ماه. راهنمای همچنین:

  • می آموزد که چگونه برای ایجاد یک جریان مداوم از فروشنده با انگیزه آگهی در حالی که این هزینه در هر معامله زیر 300$.
  • توضیح می دهد که چگونه به پرش کردن فروشنده با انگیزه منجر چرخ همستر.
  • ارائه می دهد راهنمایی در مورد چگونگی جلوگیری از هدر رفتن پول در گران تاکتیک های بازاریابی است که تولید نمی کند بازگشت سرمایه گذاری.
  • توضیح می دهد که سحر و جادو ترفند های استفاده از وب سایت های متعدد به تسلط جستجوگرها آلی و زمین را در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو.
  • توصیه می کند بهترین راه برای به حداکثر رساندن سود در هر معامله.
  • سهام یک خریدار عمده فروشی لیست هک کمک خواهد کرد که ساخت قابل توجه عمده خریدار لیست.

دریافت یک کپی خود را از "نحوه خرید 1 تا 3 خواص یک ماه" در realestatepumpkin.com امروز و شروع به سقوط در عشق با املاک و مستغلات دوباره!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن