NH Hotel گروه تعریف تجربه مشتری و افزایش ایمنی در آن هتل با راه اندازی احساس امنیت در NH

این شرکت با بررسی همه آن روش ساخته شده و نزدیک به 700 سازگاری به آن عامل استاندارد خواهد بود که به تدریج اجرا

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399
  • این شرکت با بررسی همه آن روش ساخته شده و نزدیک به 700 سازگاری به آن عامل استاندارد خواهد بود که به تدریج اجرا شده در آن 364 هتل ها برای حفظ سلامت و ایمنی مسافران و کارکنان در سراسر جهان

  • گروه بندی زیر 10 اصلی خطوط عمل و تایید شده توسط متخصصان در زمینه های مختلف اقدامات شامل دیجیتال شدن دستگاه از خدمات هتل اقتباس از بهسازی فرآیندهای اختلاط اجتماعی فاصله گرفتن از سیاست های به عملیات و استفاده از حفاظت شخصی عناصر در میان دیگران

  • به تازگی اعلام کرد توافق نامه همکاری با SGS یک رهبر جهانی در بازرسی تجزیه و تحلیل و گواهینامه اجازه خواهد داد که نظارت بر اقدامات و ارزیابی به منظور بررسی است که گروه هتل های تمیز و محیط های امن

NH Hotel یکی از پیشرو شهری شرکت هتل در اروپا و آمریکا راه اندازی کرده است یک مجموعه جدید از اقدامات برای پرداختن به سلامت فعلی بحران است. احساس امنیت در NH طراحی شده است برای حفظ ایمنی مسافران و کارکنان از طریق طرح های مختلف و اقتباس از نزدیک به 700 استانداردهای عامل به طور کامل طراحی مجدد مشتری سفر. تایید شده توسط کارشناسان این اقدامات اجرا خواهد شد در هر یک از این گروه 364 خواص. احساس امنیت در NH دنبال یک بررسی جامع از تمام عملیات شرکت عملیات و کنسانتره تمام طرح های زیر 10 خط عمل در پاسخ به نیازهای مسافران در واقعیت اجتماعی آورده COVID19. از تمیز کردن و sanitisation فرآیندهای جدید راه حل های دیجیتال فرآیندها و روشهای مدیریت رستوران, اجتماعی, فاصله, سیاست و کنترل تهویه و تصفیه آب این اقدامات اجازه خواهد داد که این شرکت در هتل ها برای بازگشایی با حداکثر ایمنی و اطمینان را برای مشتریان و کارکنان.

پیشرفته دیجیتال خدمات

NH گروه هتل ارائه می دهد مشتریان خود را پیشرفته راه حل های فن آوری است که اجازه می دهد تا تعامل بین مردم و تماس با سطوح را به حداقل رسانده بود مانند:

  • سریععبور: ترکیبی از سه خدمات نوآورانه -آنلاین بررسی کنید-در اتاق خود را انتخاب کنید و آنلاین چک-کردن - قرار داده است که تمام کنترل در طول اقامت خود در مشتری دست.

    موبایل خدمات مهمان: یک پلت فرم تلفن همراه که از طریق آن مهمانان خواهد بود قادر به دسترسی به تمام هتل اطلاعات و خدمات سفارش سرویس اتاق مینی بار و یا کتاب یک جدول برای صبحانه به منظور تضمین های لازم فاصله اجتماعی در این سرویس در میان دیگران.

  • فوری کانال ارتباطی: بر اساس موبایل مهمان خدمات نرم افزار اجازه می دهد تا چت از طریق مسنجر با هتل تیم برای پاسخ به هر گونه سوال و یا درخواست مشتری ممکن است داشته باشد.

به روز رسانی برای تمیز کردن و sanitising پروتکل های

این گروه تقویت بهداشت و تمیز کردن پروتکل در هتل خود را در خط با سازمان بهداشت جهانی دستورالعمل زیر مقررات محلی و با الهام از شیوه های پزشکی. این پروتکل نیز بررسی شده و متناسب با واقعیت جدید توسط SGS. با توجه به این استانداردهای رایج در مناطق با ترافیک بالا مانند لابی, میز پذیرایی, سالن و رستوران خواهد بود sanitised بیشتر و با یک نوع خاص از تمیز کردن و ضد عفونی محصولات مبتنی بر پیشرفته شیوه های پزشکی. سرانجام آشپزخانه و لوازم آشپزخانه خواهد بود sanitised زیر بیمارستان پروتکل همیشه حصول اطمینان از صحیح ضد عفونی و ضد عفونی.

محصولات غذایی و آشامیدنی خدمات

مواد غذایی و آشامیدنی (F&B) منطقه نیز تحت ساماندهی تاثیر می گذارد که همه چیز را از تدارکات برای آماده سازی و تحویل و مصرف و روش های پرداخت. NH Hotel گروه نیاز دارد که تامین کنندگان آن باید بهداشت گواهینامه و تحویل روند با کنترل دقیق پروتکل های. علاوه بر مواد غذایی و اداره استاندارد و خدمت به گزینه های به روز رسانی شده برای به حداقل رساندن تماس با انسان و خدمات مانند خدمات اتاق یک جداجدا سفارش داده شده و یا دور خواهد بود تقویت شده. در مورد حوادث وجود خواهد داشت منوها و فرآیندهای اقتباس شده برای این سرویس.

اجتماعی فاصله قوانین

زمینه های مشترک از هتل مجهز خواهد شد با نشانه هایی مشخص مناطق به منظور جلوگیری از جمعیت مردم و ارتباط بین آنها و همیشه مارک حداقل فاصله مورد نیاز با مقررات محلی. مبلمان و فضاهای خواهد بود دوباره طراحی شده مطابق با اجتماعی فاصله استاندارد. علاوه بر این هتل تیم آموزش داده خواهد شد برای کمک به مشتریان مطابق با این شرایط و در همه زمان ها است.

پروتکل های شخصی و حفاظت از مواد

کارکنان باید همیشه تجهیزات برای محافظت از خود و سلامت مشتریان مانند ماسک و دستکش و مجاز عصاره آبی-الکلی ژل. علاوه بر این عناصر برای کمک به حفظ ایمنی و بهداشت ملاقات و رویداد فضاهای - مانند پلکسی گلاس صفحه نمایش در پذیرش - در دسترس خواهد بود برای کارمندان و مشتریان و یا تامین کنندگان در صورت نیاز.

تصفیه آب & کیفیت هوا پروتکل های

سطح و اداره مناطق خواهد شد نگه داشته و بسیار تمیز و هوایی و سیستم های تصفیه آب کنترل خواهد شد بیشتر از همیشه بررسی و تقویت, در میان دیگران, تهویه مطبوع (حرارت, تهویه و تهویه مطبوع) پروتکل. هتل ها را افزایش فرکانس بازرسی کنترل آب ضد عفونی و مهم در مشاهده از تابستان آینده کیفیت آب در استخرهای شنا و مناطق.

اتصال شهرستان خدمات مشاوره

هتل تیم در تمام مقصد آموزش دیده برای کمک به مشتریان پیدا, بیمارستان ها, مراکز درمانی و داروخانه ها, در میان دیگران. آنها همچنین قادر خواهد بود به توصیه روش های حمل و نقل بر اساس محلی بهداشتی ضوابط و مقررات. علاوه بر این مشتریان قادر خواهد بود برای استفاده از خدمات بهداشتی موجود در دیگر NH هتل های داخل شهر که در آن اقامت آنها مانند استفاده از ژل و یا تجهیزات حفاظتی و همچنین دسترسی به F&B خدمات دیگر هتل های تایید شده توسط این شرکت در فرآیندهای.

بهداشت و پروتکل های ایمنی برای کارکنان

در انطباق با همه الزامات قانونی و به منظور محافظت از همه سلامت, NH Hotel گروه کارکنان را دریافت خواهد کرد ثابت آموزش در سلامت پروتکل ها و روش های. علاوه بر این شرکت را پیاده سازی تشخیص زود هنگام پروتکل ها و برنامه عمل در صورتی که یک مشتری باید به عنوان یک بیمار است. در این مورد هتل را منزوی مهمان ارائه تجهیزات حفاظتی برای جلوگیری از انتقال این بیماری تماس با محلی خدمات پزشکی و سازمان انتقال به یک مرکز پزشکی در صورت لزوم.

هتل بهداشت و ایمنی مدیر

هر یک از شرکت خواص را تعیین کارشناس در احساس امنیت در NH عامل روند که مسئول پیشرو در اجرای این طرح و همچنین آموزش کارکنان. در نهایت آن شخص خواهد بود مسئول برای نظارت بر محیط زیست و مسئول استفاده از مواد محافظ.

بهداشت گواهی بازرسی

به تازگی NH گروه هتل و SGS اعلام کرد همکاری خود را در یک پروژه است که باز تعریف و گسترش سلامت پروتکل های قابل استفاده برای این عملیات از گروه هتل های است که آنها را قادر به ارزیابی به عنوان تمیز و امن محیط با توجه به بازگشایی مجدد. این فرآیندهای جدید که شامل تجدید نظر و اقتباس از همه بهداشت و ضد عفونی پروتکل امکانات خاص آموزشی برای کارکنان و کنترل و نظارت بر اقدامات اجرا خواهد شد به طوری که این هتل آماده برای دریافت ارزیابی خود را مهر و موم آنها به عنوان رزومه فعالیت های خود را. بلافاصله موثر NH مجموعه Barbizon هتل قصر در آمستردام و NH Nacional در مادرید خواهد بود که برای اولین بار موسسات که در آن شرکت و SGS اعمال خواهد شد این استانداردهای بهداشتی برای آنها باید بررسی شود.

درباره گروه هتل NH

NH Hotel Group (www.nh-hotels.com) یک تثبیت اپراتور چند ملیتی و یکی از پیشرو شهری شرکت هتل در اروپا و امریکا که در آن بیش از 360 هتل ها. پس از 2019 شرکت مشغول به کار بوده است با جزئی هتل به ادغام آنها مارک های هتل تحت یک شرکت چتر با حضور در بیش از 50 کشور در سراسر جهان. به این ترتیب مجموعه ای از بیش از 500 هتل ها شده است بیان حدود هشت برندها: هتل NH NH مجموعه nhow Tivoli Anantara, Avani, Elewana و اوکس که تکمیل گسترده و طیف متنوعی از هتل گزاره های متصل به نیازها و خواسته های جهانی امروز مسافران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن