NI راه اندازی جدید ECU تست سیستم به ساده آزمون عملکردی

NI (Nasdaq: NATI) ارائه دهنده نرم افزار-تعریف پلت فرم است که کمک می کند تا سرعت بخشیدن به توسعه و عملکرد تست خ

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

NI (Nasdaq: NATI) ارائه دهنده نرم افزار-تعریف پلت فرم است که کمک می کند تا سرعت بخشیدن به توسعه و عملکرد تست خودکار و خودکار سیستم های اندازه گیری, امروز اعلام کرد ECU تست سیستم ارائه.

تغییر در وسایل نقلیه از حالت مکانیکی به الکترونیکی سیستم های تقویت تعداد و پیچیدگی واحد کنترل الکترونیکی (Ecu) در مصرف مدرن وسایل نقلیه. با هم یک شبکه ای از بیش از 100 ECUs شامل "مغز" از خودرو های مدرن. این مغز قدرت تمام نوآوری های ما در ایمنی خودرو, اتصال, کارایی و راحتی. ECUs بهبود ایمنی از طریق عدس ویژگی های مانند خودکار ترمز اضطراری و لین خروج هشدار systems. این کنترل نیز ارائه دقیق تر کنترل موتور در نتیجه ارائه عملکرد بیشتر از همان موتور احتراق داخلی. از مزایای دیگر این است که آسایش و راحتی مانند صندلی های لوکس است که به طور خودکار تنظیم به خود fob یا باران-سنجش از شیشه جلو برف پاک کن سیستم تنظیم سرعت با downpour.

به عنوان ECUs تبدیل شدن به شایع تر نیاز به آزمون هر یک از کنترل می شود و مهم تر از همیشه قبل از. اما به عنوان ECUs (و ویژگی های آنها پشتیبانی) تبدیل شدن به بیشتر های پیشرفته تست نیز رشد می کند پیچیده تر است. صنعت خودرو در حال تلاش برای مقابله با این چالش است. با توجه به این ما 2019 خودرو نقص به یاد بیاورید گزارش وجود دارد سه بار به عنوان بسیاری از نرم افزار های مرتبط به یاد می آورد در سال 2018 از هر سال قبل. این نقص نیز برای اختصاص یک سوم از تمام وسایل نقلیه به یاد می آورد در ایالات متحده است که در سال.

NI به رسمیت می شناسد چالش ها و اهمیت پایان خط تست آن را به عنوان آخرین آزمون قبل از واحد کشتی به تامین کننده و یکپارچه به نصب خط تولید. برای بسیاری از دلایل کنندگان در تلاش برای ارائه عملکردی تست در زمان و در داخل بودجه. NI می خواهد برای کمک به کاهش این استرس به همین دلیل است که آن را راه اندازی آن تا کنون ساخته شده هدف سیستم برای تست خودرو Ecu و خلبان مشتریان در حال حاضر شاهد نتایج.

"همکاری با NI به حل ما ECU آزمون عملکردی چالش ها را کاهش داده ما کل هزینه آزمون در حالی که حفظ استانداردهای با کیفیت بالا" گفت: Sergio Mejia من&IE تست مهندس در Vitesco فن آوری. "توسط استاندارد در NI تست های ما کاهش می یابد چرخه و زمان توسعه و افزایش سیستم استفاده مجدد و رفع اشکال استقرار و نگهداری آسان تر است."

ECU تست سیستم (ECUTS) بهترین از هر دو جهان راه حل است که ترکیبی از استاندارد با انعطاف پذیری به درایو بهره وری در تستر توسعه و نگهداری و زمان آزمون ، NI یکپارچه برای اولین بار در سطح مشترک قطعات به یک آزمون استاندارد معماری برای نجات مشتریان در فرآیند توسعه و به ساده تستر تعمیر و نگهداری. به دلیل مدولار PXI طراحی آزمایش انعطاف پذیر است و می تواند در مقیاس سراسر طیف وسیعی از بدنه و شاسی و انتقال قدرت Ecu های موجود (بر اساس ابزار دقیق انتخاب شده). علاوه بر عملکرد بالا و سخت افزار (طراحی شده توسط TestStand) می تواند کمک به کاهش زمان آزمون ، به عنوان بسیاری از چهار DUTs آزمایش می تواند به صورت موازی با یک سیستم تست.

چگونه ECUTS کمک می کند تا کاهش هزینه کل آزمون و تنظیم کنندگان برای موفقیت:

  • سرعت بخشیدن به توسعه با سطح بالاتری از نقطه شروع. سیستم R&D تیم در حال حاضر یکپارچه ابزار دقیق, کابل کشی, بارهای, تعویض و یک توده اتصال به یک هسته رک بنابراین مشتریان می توانید تمرکز بر روی ساختمان مناسب تست توالی به طور کامل تست Ecu های موجود.
  • استانداردسازی در سطح جهانی معماری برای آزمون عملکردی بدن و شاسی و انتقال قدرت ECUs. مزایای استفاده از این طیف وسیعی از اعمال نفوذ استاندارد جامع خدمات, برنامه, برای استفاده مجدد از اپراتور دوره های آموزشی را قادر به ارتباط داده ها در سراسر سایت.
  • کاهش چرخه آزمون زمان با آزمایش به چهار ECUs در موازی.
  • کاهش فضای طبقه با استفاده از یک high-throughput تستر به انجام آنچه مختلفی استفاده می شود.
  • کاهش خطر خرابی از طریق بهبود قابلیت اطمینان سیستم و نگهداشت با ساخته شده است در عیب یابی ابزار و سرویس جهانی برنامه هایی که ساده تعمیرات و مبادلات.

کاهش هزینه آزمون برای ECUs آزاد کردن هر دو پولی و شناختی سرمایه پس آزمون مهندسین می تواند به حل مشکلات امروز و نوآوری در آزمون چالش های فردا. به جای تقلا برای دیدار بعدی مهلت NI می خواهد برای توانمند سازی تست تیم به احساس چالاک و اعتماد به نفس است که آنها می تواند ارائه تست در زمان و در داخل بودجه.

اطلاعات بیشتر در مورد ECU تست سیستم (ECUTS).

 در مورد NI

NI (ni.com) توسعه عملکرد بالا و تست خودکار و خودکار سیستم های اندازه گیری به شما کمک کند حل مهندسی خود را به چالش در حال حاضر و آینده است. ما باز نرم افزار تعریف شده با استفاده از پلت فرم مدولار متعلقات و گسترده اکوسیستم به شما کمک کند به نوبه خود امکانات قدرتمند به راه حل های واقعی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب