Nift, Instagram و Facebook همکاری ایدز کوچک و متوسط کسب و کار جمع آوری پول در طول Covid-19 -

NIFT (www.GoNift.com) AI-طراحی پلت فرم کمک به محله کسب و کار بزرگ به ارمغان بیاورد مشتریان محلی را از طریق درب

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

NIFT (www.GoNift.com) AI-طراحی پلت فرم کمک به محله کسب و کار بزرگ به ارمغان بیاورد مشتریان محلی را از طریق درب, کار با Instagram و Facebook به ارائه راه های بیشتری برای افرادی که به کشف واجد شرایط Nift محله کسب و کار فروش کارت هدیه از طریق Nift فروشگاه. همکاری در سطوح واجد شرایط Nift محله کسب و کار در Facebook و Instagram طریق کسب و کار صفحات مشخصات و داستان, برچسب, ساخت آن را آسان تر برای مردم برای پیدا کردن و خرید دیجیتال کارت هدیه است که حمایت از کسب و کارهای محلی مورد علاقه خود را.
 
"در حال حاضر کسب و کار فروش کارت های هدیه در Nift فروشگاه ممکن است کشف در Instagram و Facebook نیز هست. این هزینه چیزی برای یک کسب و کار ذکر شده در Nift فروشگاه و به لطف این همکاری در حال حاضر این هزینه چیزی برای کشف شود یا می گوید:" Elery Pfeffer, موسس و مدیر عامل شرکت Nift. "این یک راه قدرتمند برای بلافاصله jumpstart جمع آوری کمک های مالی برای کسب و کار خود را."
 
در پاسخ به کروناویروس همه گیر Nift راه اندازی Nift فروشگاه (www.GoNift.com/Store) با هدف حمایت از سالن ورزشگاه مغازه ها و رستوران ها در طول این زمان نامشخص است. 100 ٪ از درآمد حاصل از تمام کارت هدیه فروش به طور مستقیم به حمایت محله کسب و کار و کارکنان خود را با بودجه های ارسال شده توسط چک و یا واریز مستقیم به عنوان به زودی به عنوان کارت های هدیه خریداری شده است.
 
"عالی است. آسان است. موثر است. کارآمد. یک راه عالی برای تقویت کسب و کار شما جریان نقدی در طول COVID-19 بحران است. اضافه شده بیش از 5K به ما نقد عملیاتی در 4 روز – یک نجات دهنده زندگی! می گوید:" استیون S از Sudz سالن در مینیاپولیس ، "Nift واقعا کمک و پشتیبانی از کسب و کار ما در طول COVID19 با کارت هدیه ارتقاء برای کمک به کسب و کارهای کوچک می گوید:" ارین از فرو سالن در واشنگتن, DC. "این شگفت انگیز بود در عرض یک روز از زنده بودن ما تولید بیش از 1000 $در فروش کارت هدیه برای سالن ما. آن بود که واقعا به کمک شما بچه ها سنگ با تشکر از شما!"
 
توانایی به جمع آوری پول از طریق فروش کارت های هدیه در Nift فروشگاه در حال ارائه شده برای کسب و کار به صورت رایگان با مشارکت باز به هر کسب و کار و حتی کسانی که در حال حاضر در Nift پلت فرم. واجد شرایط کسب و کار است که فروش دیجیتالی کارت هدیه از طریق Nift در حال حاضر ممکن است کشف شود در Instagram و Facebook به جامعه محلی خود را. علاوه بر این Nift تجار فراهم می کند با قالب برای ترویج فروش کارت هدیه از طریق ایمیل و یک ویجت به منظور تسهیل در خرید یک کارت هدیه در وب سایت خود را—همه رایگان است.
 
"لطفا با خرید یک کارت هدیه امروز, و یا اگر شما صاحب کسب و کار کوچک, ثبت نام و ما با کمال میل شروع به جمع آوری کمک مالی برای شما بیش از حد می گوید:" Pfeffer. "Nift اهدای خدمات در امید جلوگيري از محله کسب و کار همه ما بستگی دارد در سراسر کشور است. آن را درست انجام دهد."
 

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب