نیجریه-آمریکا اصطکاک بیش از بحرانزده AfDB رئیس Akinwumi Adesina

بانک توسعه آفریقا راه اندازی کرده است یک بررسی مستقل از یک گزارش به اختلاس اتهامات علیه رئیس جمهور خود را. Aki

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

بانک توسعه آفریقا راه اندازی کرده است یک بررسی مستقل از یک گزارش به اختلاس اتهامات علیه رئیس جمهور خود را. Akinwumi Adesina است که حمایت از نیجریه برای دور دوم اما ما متقاعد نشده است.

این بررسی مستقل به Akinwumi Adesina که در نظر دارد به اجرا برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس AfDB می آید پس از فشار بسیار زیاد از واشنگتن است. با توجه به بانک مدیره پرس و جو باید نهایی کار خود را در چهار هفته زمان برای انتخاب یک رئیس جدید برنامه ریزی شده برای ماه اوت است.

"مستقل بررسی باید انجام شده توسط یک خنثی کالیبر بالا فردی غیر قابل انکار با تجربه بالا شهرت بین المللی و یکپارچگی" ساحل عاج-بر اساس AfDB در بیانیه ای گفت. همچنین وعده داده شده به بررسی سیاست های خود را در, چگونه حس کرد به کار گرفته شده است.

اتهامات متعدد نقض حقوق بشر

برخی از AfDB کارکنان را متهم به Adesina متعدد نقض حقوق بشر و نقض موسسه منشور اخلاقی است. این خبرچین فرستاده شده 15 صفحه گزارش که مدعی است که Adesina درگیر در اختلاس اهدا قرارداد به دوستان و بستگان به همکار نیجریه ارشد و ترویج افراد مظنون به تقلب.

Muhammadu Buhari (Reuters/L. Gnago)

رئیس جمهور Muhammadu Buhari مطمئن Adesina نیجریه پشتیبانی کامل

داخلی پرس و جو به تازگی پاک 60 ساله Adesina تخلف است. در نیجریه در AfDB بزرگترین سهامدار بسیاری از او به عنوان یک انسان از صداقت. نیجریه رئیس جمهور Muhammadu Buhari مطمئن Adesina که این کشور خواهد ایستاد "محکم پشت سر او" را به عنوان او به دنبال به ماندن به عنوان رئیس این چند قرض دهنده است.

"عملکرد خود را از نظر اعتبار تجزیه و تحلیل و ظرفیت کشورهای عضو را در برخی از بدهی افزایش می دهد برخی از سوالات" Alufa Bokpin یک اقتصاددان مستقر در دانشگاه غنا گفت: DW. Bokpin اما گفت که او نمی خواهد تخفیف Adesina را در دوره اول به عنوان AfDB رئیس.

Adesina رکورد در AfDB

این AfDB مطرح $115 میلیارد (€105 میلیارد دلار) سرمایه در ماه اکتبر در بسیاری از آنچه را دیدم به عنوان یک موفقیت شخصی برای Adesina. موسسه مالی باقی می ماند تنها در آفریقا با یک سه گانه-رتبه بندی اعتباری.

AfDB headquarters in Abidjan. (AFP/Getty Images/S. Kambou)

بانک توسعه آفریقا تنها آفریقایی مالی موسسه دارای رتبه AAA

"شده اند وجود دارد برخی از نگرانی های داخلی از خبرچین, نقطه نظر, و این واقعیت است که راه آن به کار گرفته شد, نمی رفته پایین به خوبی با دیگر سهامداران" Bokpin گفت. با توجه به غنا اقتصاددان اتهامات Adesina مواجه شده اند می تواند تحت تاثیر تحولات اطراف COVID-19 بیماری همه گیر. "کشور را به دنبال بیشتر به سمت داخل وجود دارد افزایش در منطقه که برای این قاره می خواهید به نگه داشتن به خود را در" Bokpin گفت.

"این امر می تواند دشوار است برای گفتن که بانک توسعه آفریقا در چند سال گذشته انجام داده است را به خوبی و در عین حال رئیس جمهور شده است بسیار بی کفایت."

ما ناراضی داخلی پروب

ایالات متحده این بانک دومین سهامدار ابراز رزرو در مورد داخلی پرس و جو که پیدا نکردم Adesina گناه. در عوض واشنگتن اصرار بر مستقل شد. چند دیگر غربی سهامداران این بانک را حمایت از ما در حالی که نیجریه و دیگر آفریقایی سهامداران انداخته اند وزن خود را پشت Adesina.

برای Bokpin آمریکا حق دارد به صورت مستقل پرس و جو. "ما را نشانه واضح است که این مکانیزم داخلی است که این بانک به دنبال رضایت بخش نبوده," Bokpin گفت. "راه حل این است که به پا زدن کردن ما اما به شفاف تر."

US Finance Minister Steven Mnuchin (AFP/N. Kamm)

خزانه داری آمریکا, وزیر استیون Mnuchin تردید در اولیه AfDB پرسش که پاک Adesina

در جلسه اخیر با Buhari, Adesina گفت: تماس با ما برای تحقیقات مستقل می رود در برابر بانک قوانین. او بارها و بارها توضیح داده شده و این اتهامات به عنوان یک انگیزه برای لکه دار کردن نام خود و AfDB.

نیجریه با چوب Adesina

بین 2010-2015, Adesina خدمت نیجریه به عنوان وزیر کشاورزی و توسعه روستایی. در آن زمان او یکی از محترم ترین وزرا در دولت است. "او این پنج نقطه کانونی است که او به ارمغان آورد به این سازمان که تمرکز بر روی توسعه انسانی, توسعه کشاورزی, توسعه روستایی و چیزهایی است که در واقع می تواند سرعت بخشیدن به توسعه آفریقا" Waidi Adebayo Gbenro یک دانشیار پژوهشی در مرکز تحقیقات اقتصادی و سیاست در عهد دانشگاه اوتا در نیجریه گفت: DW. Gbenro گفت: او می خواهم به Adesina نفع شک.

Workers in Morocco constructing a railway. (AfDB/Jaques Fernandes)

به غیر از چین AfDB یکی از آفریقا بزرگترین زیرساخت دهندگان

بسیاری در نیجریه می گویند به عنوان رئیس جمهور آفریقایی توسعه بانک Adesina نیز نهفته زندگی در کشور نیجریه است. یکی از ساکنان در لاگوس گفت: DW: "در طول اولین دوره تصدی او قادر به تزریق منابع مالی به نیجریه برق است. مقدار زیادی از آن را برای روستایی برق و این رفت و بسیاری را در مورد توسعه در مناطق روستایی است."

"کمیته اخلاق از هیئت مدیره است که در حال حاضر انجام یک فرایند بررسی. ما باید اجازه می دهد آنها را به انجام کار خود را بدون ترس و یا به نفع طوری که در پایان روز, ما مطمئن هستیم که آیا این بانک اخلاق نقض شد یا نه" Bokpin به این نتیجه رسیدند.

سام Olukoya در لاگوس کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب