نیجریه رهبران مذهبی تقاضا بلند کردن اجسام از COVID-19 مستند

رشد نرخ coronavirus عفونت منجر نیجریه برای کاهش برنامه ریزی شده آرامش بخش از سلول اقدامات است. مذهبی تجمعات با

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

رشد نرخ coronavirus عفونت منجر نیجریه برای کاهش برنامه ریزی شده آرامش بخش از سلول اقدامات است. مذهبی تجمعات باقی می ماند ممنوع برافروختن خشم بسیاری از مساجد و رهبران کلیسا.

در میان رهبران مذهبی وجود دارد کوچک است اما اقلیت پر سر و صدای که رد نیجریه coronavirus مستند.

برخی از واکنش نشان داد و با عصبانیت به روز دوشنبه اعلام شده توسط دولت نیجریه طولانی یک ممنوعیت مذهبی, خدمات, در میان دیگر اقدامات به خصوص در سخت-آمار مناطق مانند کانو — عمدتا مسلمان شهر در شمال این کشور است.

کانون جدید کروناویروس عفونت دیده می شود نرخ آن سنبله به 852 موارد و 36 مرگ و میر. نیجریه تقریبا 6,000 عفونت و 182 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

چند امامان شده اند به حالت تعلیق برای نقض دولت تحمیل اقدامات برای کاهش گسترش COVID-19 در کشوری که نظام سلامت خطرات در حال غرق بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: آیا coronavirus مستندات در آفریقا را حس ؟

Nigeria Kirche Pentecostal (DW/F. Facsar)

اسقف Oyedepo تبدیل به یک نیروی سیاسی به حساب با

تنظیم مقاومت

با تهدید این قدر حلق آویز بیش از نیجریه به همین دلیل است که وجود دارد بنابراین مقدار مقاومت در برابر قوانین است که به نظر می رسد معقول است ؟

"اول از همه آن است که با ماهیت سنتی جامعه" گفت: در شمال نیجریه تحلیلگر Aliyu ریشه یابی لغات. "مردم باید دلبستگی قوی به دین است."

مسلمانان نیز احساس تهدید درک شده و تلاش های سکولار قدرت برای تنظیم خود دین.

"برخی حتی فکر می کنم که این یک توطئه برای جلوگیری از مسلمانان از دعا" و که وجود دارد هیچ چیز مانند یک coronavirus ریشه یابی لغات توضیح داد: بستن این نگرش به بالا بی سوادی و فقر نرخ رایج در مناطق.

ادامه مطلب: بلند کردن آفریقای COVID-19 مستند به شمار مشکلات

رد از همه فرقه

بسیاری از مسلمانان از جمله روزنامه نگار Baballe Mukhtari موافقت با سلول قوانین حتی اگر آنها را عمیقا تحت تاثیر قرار زندگی خود را.

"من خوشحال هستم زیرا من در حال حاضر با خانواده ام. من همین حالا برو بیرون من نمی حضور در مسجد" Mukhtari گفت: DW. "من دعا می کنم در صفحه اصلی. من این کار را برای خاطر سلامت من و خانواده من است."

نیجریه جامعه مسیحی عمدتا موضعی در جنوب سهم خود را از مخالفان شدید از مستند.

رهبران کلیسا مانند اسقف دیوید Oyedepo در لاگوس در حال مهیج برای بازگشایی کلیساها. Oyedepo بنیانگذار دین زندگی کلیسا یکی از بزرگترین انجیلی megachurches در نیجریه.

ادامه مطلب: گرسنگی شدید را تهدید می کند و آفریقا در طول COVID-19 مستندات

اسقف Oyedepo با استفاده از خدمات خود را و دعا جلسات که در حال حاضر اجرا آنلاین بیشتر به مطالبات صوتی برای بازگشایی کلیساها.

در همیشگی رنگارنگ سبک Oyedepo تماس خاموش کردن تلاش برای فلج مسیحیت.

"کلیسای خدا را به ضیافت سالن که در آن ما در حال تغذیه با غذای روحانی ما را زنده و قوی است. بنابراین هر توقف کلیسا از fellowshipping [sic] است برای از بین بردن آنچه خدا, ساختمان," او گفت:.

"باید وجود داشته باشد یک شیطان در پشت آن. آن است که ویروس آن توسط شیطان است شیطان در محل کار در پشت صحنه به من گفت: شما در صبح من بوی می تواند یک موش است."

ادامه مطلب: COVID-19: آفریقا سلامت کارگران در خطر

A Muslim cleric uses social media platforms during Nigeria's lockdown

یک روحانی مسلمان با استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی در نیجریه مستند

چرا باید بازارهای باز و کلیساها نه ؟

در میان مسیحیان نیجریه مقاومت در برابر اقدامات دولت عمدتا ناشی از کلیساهای پنطیکاستی.

برخی وفادار موافق با Mayowa Adebola که می گوید که او نمی تواند درک کند چرا دولت خواهد بستن کلیساها در حالی که اجازه می دهد شلوغ بازار به باز باقی می ماند.

"من رفتم به 12 مایل بازار است. بدون اغراق من احتمالا تا به حال تماس بدن با 500 نفر گفت:" دویچه وله گفت که نماز خانه ها بسیار سازمان یافته تر و امن است. "بنابراین هیچ دلیل واقعی برای قفل کردن کلیساها در نیجریه است."

این یک استدلال اغلب heared در نیجریه گفت: تحلیلگر ریشه یابی لغات که در آن تفاوت بین نماز خانه و بازار است که به راحتی فراموش می شود. "بازار معمولا در فضای باز مکان در حالی که مساجد محصور در خشکی هستند. این هم در بازار است که به عنوان شدید و پر هرج و مرج که در این مسجد که در آن شما جمع بدن به بدن و شما لرزش دست," او گفت: DW.

ریشه یابی لغات هشدار داد دولت مرکزی در برابر دادن به خواسته های مسلمانان که ulemas شد: "بسیاری از معلمان در اینجا حدود 50. کودکان زنده خواهد ماند اما معلمان خواهد مرد."

Muslims in Maiduguri attending Friday prayers (Reuters/Stringer)

نگه داشتن فاصله سالم در حالی که دعا نیست چیزی آسان به این کار

بیشتر تست های مورد نیاز

کشیش Tunde Bakare سر دومی باران مجمع کلیسا موافق است. Bakare chides رهبران مذهبی که خواستار بازگشایی نماز خانه ها به خصوص در مورد سازمان های بزرگ با امکانات.

"به جای انتقاد از دولت آنها باید همکاری با آنها" Bakare گفت. "آنها باید آماده برای ارائه برخی از آنها سالن را برای دولت به استفاده از به انزوا مراکز."

مقامات اعلام کرد در روز دوشنبه که شروع به اجرای دقیق مستندات در تمام مناطق که در آن وجود دارد "به سرعت در حال افزایش تعداد موارد" رئیس این کشور coronavirus نیروی کار, رئیس, Mustapha گفت.

به عنوان او اعلام کرد یک شب مقررات منع رفت و آمد و استفاده اجباری از ماسک او شکایت کرده است که noncompliance اجتماعی فاصله اقدامات "شایع شد."

تست برای coronavirus علائم شده است و دیگر مشکل اصلی در سراسر نیجریه است.

تنها 35,345 نمونه تا کنون بوده است به نمایش در پرجمعیت ترین کشور آفریقا از 200 میلیون نفر است. این نگرانی ریشه یابی لغات.

"[این] دولت باید بهبود تست," او گفت:. "این شرم آور است که نیجریه تنها حدود 10 آزمایشگاه برای آزمایش و یا پس. تست باید تشدید شود."

سام Olukoya و زینب محمد به کمک به این مقاله است.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب