بودجه NIH مطالعه لینک اندومتریوز به DNA تغییرات

DNA از سلول های رحمی در زنان مبتلا به اندومتریوز شیمیایی مختلف تغییرات نسبت به DNA از زنان که وضعیت به گفته مح

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

DNA از سلول های رحمی در زنان مبتلا به اندومتریوز شیمیایی مختلف تغییرات نسبت به DNA از زنان که وضعیت به گفته محققان بودجه توسط موسسه ملی بهداشت. این تغییرات شامل متیلاسیون DNA — اتصال از ترکیبات شناخته شده به عنوان گروه متیل به DNA که می تواند تغییر ژن و فعالیت است. علاوه بر این متيلاسيون DNA مناطق متنوع با توجه به مرحله و یا شدت اندومتریوز و پاسخ متفاوت به هورمون های درگیر در چرخه قاعدگی است. رحمی پاسخ به هورمون تاثیر بارداری و توابع دیگر از بافت رحم.

مطالعه انجام شده توسط لیندا C. Giudice, M. D., Ph. D., و همکارانش در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو. به نظر می رسد در مجله PLOS Genetics. مطالعه بودجه توسط NIH را یونیس کندی شرایور موسسه ملی بهداشت کودکان و توسعه انسانی (NICHD).

"نتايج افزایش این احتمال که تفاوت در الگوهای متیلاسیون می تواند یک روز استفاده می شود برای تشخیص اندومتریوز و توسعه برنامه های درمانی برای بیماران گفت:" استوارت ب خزه دکتری از NICHD باروری و ناباروری شعبه دارد.

اندومتریوز یک بیماری است که در آن بافت مشابه پوشش داخلی رحم رشد می کند و در جاهای دیگر در بدن مانند تخمدان و لوله های فالوپ و یا روده و مثانه است. آن را تحت تاثیر قرار از 5 تا 10 درصد از زنان در ایالات متحده است. علائم اصلی آن عبارتند از: درد به ویژه در طول دوره قاعدگی و ناباروری است. اندومتریوز است که طبقه بندی به چهار مرحله اعم از حداقل (stage I) تا شدید (مرحله چهارم). تنها راه قطعی برای تشخیص اندومتریوز است که با یک روش جراحی به نام لاپاروسکوپی(لینک خارجی).

این پژوهشگران تجزیه و تحلیل یک نوع از سلول های شناخته شده به عنوان یک استرومای آندومتر فیبروبلاست که در تنظیم سلول ها در دیواره رحم است. آنها در مقایسه با متیلاسیون در سراسر DNA مناطق و تفاوت در عملکرد ژن در سلول های جنسی از زنان که به اندومتریوز و یا هر دیگر, پزشك زنان, اختلالات به آن دسته از زنان مبتلا به مرحله I اندومتریوز و زنان با مرحله چهارم اندومتریوز. آنها همچنین مشاهده الگوهای متیلاسیون ژن عملکرد پس از سلولها در معرض استرادیول (یک شکل از استروژن) به تنهایی و پروژسترون به تنهایی و به صورت ترکیبی از دو هورمون به تقلید تغییرات در سطح این هورمون که رخ می دهد در طول چرخه قاعدگی.

متیلاسیون DNA الگوها و عملکرد ژن متفاوت در میان همه گروه از سلول ها قبل از قرار گرفتن در معرض این هورمون با قرار گرفتن در معرض هر فرد هورمون و به ترکیبی از این دو. تفاوت در متیلاسیون ژن عملکرد بین مرحله اول و مرحله چهارم سلول های آندومتر می تواند به این معنی است که این دو ممکن است متمایز زیرگروه اندومتریوز به جای درجات مختلف بیماری دکتر Giudice اضافه شده است.

"داده ها نشان می دهد که تعاملات مناسب هورمون ها و متیلاسیون DNA مهم در عادی رحم تابع" گفت: این مطالعه منجر نویسنده سحر Houshdaran, دکتری, دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو. "تغییرات در این فعل و انفعالات است که ما دیده ایم می تواند نقش مهمی در ناباروری است که اغلب همراه با اندومتریوز."

در مورد یونیس کندی شرایور موسسه ملی بهداشت کودکان و توسعه انسانی (NICHD): NICHD آگهی تحقیقات و آموزش برای درک توسعه انسانی, بهبود, بهداشت باروری, افزایش زندگی کودکان و نوجوانان و بهینه سازی توانایی برای همه است. برای اطلاعات بیشتر https://www.nichd.nih.gov.

در مورد موسسه ملی بهداشت (NIH): NIH, ملت, پزشکی, پژوهش, سازمان, شامل 27 موسسات و مراکز و یک جزء از وزارت بهداشت و خدمات انسانی. NIH اولیه آژانس فدرال انجام و حمایت از اساسی بالینی و ترجمه تحقیقات پزشکی و بررسی علل, درمان, و درمان برای هر دو مشترک و بیماری های نادر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NIH و برنامه های آن بازدید www.nih.gov.

NIH...عطف کشف و به سلامت®

منابع

Houshdaran S, et al. استروئید و هورمون های تنظیم ژنوم گسترده اپی ژنتیک برنامه نویسی و ژن رونویسی در سلول های آندومتر انسانی با مشخص aberrancies در اندومتریوز. مجله PLOS Genetics. 2020.

###



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن