نیکولا Valenti راه اندازی رایگان جدید طلا و جواهر سادگی

نیکولا Valenti تصمیم گرفته است برای هدیه رایگان طلا و جواهر از آن الهام گرفته از مجموعه برای تشویق خریداران بر

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

نیکولا Valenti تصمیم گرفته است برای هدیه رایگان طلا و جواهر از آن الهام گرفته از مجموعه برای تشویق خریداران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نام تجاری.

زنان و جواهر و تقریبا جدایی ناپذیر. بر اساس یک نظرسنجی 58 درصد از زنان گفتند که آنها را دوست دارم اگر کسی هدیه آنها را از طلا و جواهر. بررسی و حتی طبقه بندی این نوع از طلا و جواهر با توجه به محبوبیت خود را به عنوان هدیه: 30 درصد از زنان رای دادند دستبند 42 درصد به صورت گردنبند و عظیم 57% برای گوشواره.
 
 
نیکولا Valenti سفید طلا اندود گوشواره

نگه داشتن این نظرسنجی در ذهن نیکولا Valenti در حال حاضر ارائه رایگان طلا و جواهر به طوری که مردم احساس مشتاق به دانستن در مورد نام تجاری. کسانی که می خواهید را به تعجب شریک زندگی خود را با رنگ سفید طلا اندود گوشواره ممکن است احساس رایگان برای بازدید از وب سایت رسمی این شرکت. آن را نه تنها گزینه برای گوشواره, اما آنها همچنین ارائه رایگان نقره اندود دستبند و سفید طلا اندود گردنبند. مشتریان علاقه مند می توانید آمار "دریافت رایگان گوشواره," "دریافت رایگان گردنبند" و یا "دریافت رایگان دستبند" را فشار دهید برای دریافت هدیه خود را.

این بررسی نشانه روشن است که زنان عاشق طلا و جواهر بیش از بلیط های فیلم و یا عطر. در واقع مردانی که بر این باورند که شکلات های بسیار محبوب گزینه هدیه برای زنان باید دوباره فکر می کنم. با توجه به این نظر سنجی شکلات حداقل های مورد علاقه هدیه توسط زنان است. گل و لباس زیر آمده پس از شکلات. کسانی که می خواهند به شریک زندگی خود را با تعجب باید تمرکز بر روی طلا و جواهر به جای این هدیه.

با 57 درصد از زنان رای گیری برای گوشواره روشن است آنچه یک دختر می خواهد از شریک زندگی خود را. و نیکولا Valenti در اینجا که کار آسان تر برای آنها بهتر است نیمه. خود یکی-از-یک-نوع طلا و جواهر مجموعه ای است برای grabs. آنها در حال ارائه این هدیه به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی به طوری که کسانی که نمی دانند در مورد نام تجاری می تواند حداقل از طریق سایت خود و پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه خود را.
 
 
این NikolaValenti تضمین رضایت

این برند همچنین بدون خطر بیست و پنج روز محاکمه که در آن زنان می توانید سعی کنید به مجموعه ای از طلا و جواهر آنها در نهایت قبل از خرید آن. زنان معمولا بسیار ضربه زننده است وقتی که می آید به طلا و جواهر. و این نام تجاری به آنها این فرصت را به انتخاب بهترین از بسیاری. اگر کسی خوشحال است با طلا و جواهر آنها می توانید آن را در عرض 25 روز دوره آزمایشی. وجود خواهد داشت نه هر گونه اتهام قابل به آن است.

طبق گزارش جهانی طلا و جواهر لوکس بازار این صنعت را ببینید رشد سالم در CAGR تا 2024. این دوباره امتیاز به این واقعیت است که اگر یک شرکت نوآورانه خود را با استراتژی های بازاریابی آن می توانید بیشتر از بازار است. هزاران نفر از زنان منتظر در هر سال برای اتمام مجموعه جدید از گوشواره و گردنبند و دستبند. اما تعداد بسیار کمی از فروشگاه ها با ارائه این نوع تسهیلات که در آن مشتریان بالقوه می توانید سعی کنید از یک قطعه از طلا و جواهر برای بیست و پنج روز قبل از تصمیم گیری که آیا آن را خرید یا نه.

این ابتکار عمل از نیکولا Valenti است که قطعا یکی-از-یک-نوع درست مثل خود مجموعه جواهرات. آنها نیز یکی دیگر از طرح منحصر به فرد است که کمک می کند تا زنان گسترش مجموعه جواهرات خود را پس از هر چند ماه. مشتریان علاقه مند می توانید اشتراک خود را هفت هفته برنامه است. این برنامه اجازه می دهد تا مشترکین برای دریافت دو قطعه منحصر به فرد از طلا و جواهر از برند الهام گرفته از مجموعه فقط $24.99. اما این پیشنهاد تنها در صورتی قابل اجرا مشترک می خواهد به نگه داشتن زیورآلات. اگر آنها می خواهند به بازگشت هر قطعه از آنها می توانید در صورت تمایل به انجام این کار. آن را نمی خواهد هزینه هر کسی هر چیزی.
 
 
قدرت نیکولا Valenti طلا و جواهر اشتراک استراتژی

این نوع از استراتژی بازاریابی است که برای اولین بار در صنعت طلا و جواهر. صاحبان برند امیدوار در مورد پاسخ از مخاطب. وقتی پرسیده شد که در مورد چرا و چگونه آنها با چنین نوآوری استراتژی آنها گفت: "ما همیشه فکر می کنم چه از دید یک مشتری می خواهد. این یک قلم یا یک دفتر خاطرات است که شما می توانید آن را بدون تلاش. ما درک می کنیم که زنان در عشق به سعی کنید همه چیز را قبل از صرف یک پنی. این بود که ما نقطه شروع است. ما در تلاش بودند به آمده تا با یک ایده که در آن ما می تواند اجازه می دهد آنها را برای ما طلا و جواهر برای اولین بار و پس از آن تصمیم می گیرید که آیا برای خرید یا نه. ما می خواستیم به آنها دست آزاد در حالی که انتخاب طلا و جواهر آنها می خواهم. برخی از طلا و جواهر ممکن است نگاه خوب بر روی کامپیوتر و یا تلفن همراه است اما ممکن است آنها خود را با توجه به سبک پانسمان. ما نمی خواهیم مشتریان ما را به خرید محصولات ما فقط بر اساس ارزیابی آنها از تلفن همراه خود را. این زمانی است که ما با 25 روز دوره آزمایشی ارائه می شود."

هدیه ای از شرکت نمی آیند با هر شرایط و ضوابط. کسانی که دستور داد یک گردنبند و یک جفت گوشواره پس از هدیه گرفتن اما می خواهم به لغو در آخرین لحظه می توانید انجام دهید. شرکت خواهد نه هزینه یک پنی و نه ادعای هدیه بازگشت.

بسیاری از مردم فکر می کنم که خرید طلا و جواهر آنلاین شامل گران اتهام حمل و نقل. خوشبختانه این برند توانسته است به نگه داشتن این مبلغ در حداقل. تمرکز اصلی آن در حال حاضر اجازه دهید به تعداد گسترده ای از مردم در مورد این شرکت و انواع طلا و جواهر آنها را فراهم. بازدید کنندگان می توانید بسیاری از آنها هدیه دریافت کنید. بعد اگر کیفیت طلا و جواهر رضایت بخش آنها می توانید به جای دستور از بقیه از این مجموعه است.

این شرکت همچنین دارای 24 x 7 تیم مراقبت از مشتری است که پاسخ به پرسش های بازدید کنندگان مشتاق. آنها نه تنها پاسخ سوال در مورد هدیه اما همچنین ارائه اطلاعات دقیق در مورد 25 روز دوره آزمایشی اگر آن را روشن به هر کسی است.
 
 
نیکولا Valenti است یک شرکت طلا و جواهر به ارزش بررسی

نیکولا Valenti ساخت عظیم گام های آنلاین صنعت طلا و جواهر منحصر به فرد استراتژی بازاریابی است. این است که به ارائه زنان با یک فرصت منحصر به فرد برای سعی کنید از طلا و جواهر آنها مانند قبل از خرید یک. با 25 روز دوره آزمایشی و هفت هفته برنامه صاحبان امیدوار است که ایده خود را نمی خواهد بیهوده است. بازدید کنندگان می توانند با پر کردن نام و ایمیل و نمایش داده شد در یک فرم و ارسال آن به تیم خدمات مشتری در صورتی که هر گونه سوال در ذهن. آنها می توانند انتظار یک پاسخ از آنها را در چند روز. به طور کلی این برند پیشرو خرید آنلاین طلا و جواهر در مسیر جدیدی در دسترس نباشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن