NJ بدنسازی که به مبارزه طلبیده مستند منظور بازگشایی در "فاکس و دوستان' بسته شده است توسط وزارت بهداشت

نیوجرسی بدنسازی که بازگشایی این هفته در مخالفت با دولت را در جریان اقامت در خانه سفارش در میان coronavirus همه

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

نیوجرسی بدنسازی که بازگشایی این هفته در مخالفت با دولت را در جریان اقامت در خانه سفارش در میان coronavirus همه گیر شده است تعطیل توسط دولت در بخش بهداشت و درمان در انتخابات گفت: پنج شنبه.

این Atilis بدنسازی در بلماور افتتاح شد درهای خود را در روز دوشنبه اصرار دارد که دولت خاموش کردن غیر ضروری کسب و کار خلاف قانون اساسی است. ورزشگاه باز مانده سه روز جذب جمعیت حامیان و آمریکا-پرچم-toting معترضان در پارکینگ خود را قبل از نیوجرسی وزارت بهداشت صادر بسته شدن نظم در چهارشنبه شب Camden County سخنگوی تایید به The Daily Beast.

بسته شدن نظم نوشته شده بود در خارج از ورزشگاه توسط مسئولان شهرستان صبح روز پنجشنبه یک روز پس از این تسهیلات را به سیستم فاضلاب حمایت کردن. لوله کشی مشکلات مجبور به بستن در روز چهارشنبه و اعضای تخلیه با توجه به Fox29.

"خوب بچه ها پس ما وارد سالن ورزشی صبح امروز به فرماندار مورفی حقه های کثیف, بازی با قدرت خود را در وزارت بهداشت و درمان" یکی از صاحبان ایان اسمیت گفت: در صبح روز پنجشنبه Instagram داستان. "در حال حاضر ورزشگاه بسته خواهد شد. ما باید کامل تمیز کردن خدمه داخل, یک بار دیگر, رفتن بالا و فراتر از آن."

اسمیت که دریافت کرده است توجه ملی برای نقض رژیم صهیونیستی است. Phil مورفی اجرایی سفارش ادعا در Instagram داستان است که باشگاه قصد دارد برای فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر فرماندار "اولین چیزی که در این صبح است." "کثیف سیاستمداران بازی حقه های کثیف," او اضافه شده است.

داخل ورزشگاه و مراکز تناسب اندام در نیوجرسی هستند و هنوز هم به عنوان "در معرض خطر تنظیمات برای گسترش COVID-19 در پارک به دلیل مشتریان از این امکانات شرکت در فعالیت های فیزیکی است که افزایش مشتریان تنفسی فعالیت که به نوبه خود می تواند به افزایش تعداد قطرات تنفسی و یا ذرات معلق در هوا در یک محدود تنظیم" وزارت بهداشت و درمان گفت: در این بسته سفارش.

به تاریخ 10,747 نفر کشته شده اند و بیشتر 150,399 باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در باغ دولت باعث مورفی به تاخیر در شل شدن ویروس-محدودیت.

وزارت بهداشت و درمان گفت: در حالی که ورزشگاه ادعا می کند آن را مصرف کافی اقدامات ایمنی از جمله نظارت بر درجه حرارت از مشتریان و نیاز به ماسک صورت—مراحل آن به اندازه کافی برای جلوگیری از گسترش این ویروس در داخل سالن بدنسازی. بسته شدن سفارش می افزاید که خطر ابتلا به ویروس "است که هنوز هم بیش از حد بزرگ اجازه می دهد تا آرامش فعلی کاهش اقدامات که در محل هستند."

اعضای عمومی همراه با بدنسازی صاحبان و کاربران در حال حاضر ممنوع الورود به تسهیلات و عدم رعایت ممکن است در نتیجه کیفری یا مدنی تحریم. بدنسازی مالک فرانک Trumbetti گفت: NJ.com که کارکنان شوکه شده بود در روز پنج شنبه هنگامی که آنها را وارد به نارنجی چوب در خارج از ورزشگاه از Camden County Health Department.

"آنها آن را یک شبه مثل ترسو," Trumbetti گفت: این ادعا که این تصمیم بدون بازرسی از ورزشگاه خود را است. "ما در حال باز کردن تا فردا صبح بدون توجه به آنچه."

بیش از گذشته سه روز Atilis بدنسازی است موقعیت خود را به عنوان پیشرو یک "مقاومت" در برابر نظم صاحبان ادعا می شود بر خلاف قانون اساسی اجازه می دهد تعداد محدودی از کاربران به امکانات.

دوشنبه افتتاح شد حتی برجسته زندگی فاکس و دوستان استکه در آن ورزشگاه را صاحبان فیلم برداری شد باز کردن درب به یک جمعیت از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان با نشانه های خواندن: "اقامت ضعیف رای دموکرات" و "آزادی من پایان ندارد که در آن ترس خود را آغاز می شود."

"فرماندار می گویند دولت بسته شده است اما اگر ما مردم می گویند دولت باز است و سپس در نهایت وجود دارد مقدار زیادی شما می توانید انجام دهید اگر هر کسب و کار, مراحل," رادیو فردا میزبان پیت Hegseth روز دوشنبه گفت: از ورزشگاه احاطه شده توسط معترضان. "است که بسیار تعریف مسئول نافرمانی مدنی."

ورزشگاه را نقض مستند نظم باعث شد پلیس به موضوع صاحبان و کاربران احضار و جریمه که هزینه تا 1000 $در هر فرد در طول هفته است. یک GoFundMe است پس از راه اندازی شده است برای کمک به صاحبان پرداخت حداقل سه استنادهای و بیش از $56,827 مطرح شده از روز پنج شنبه صبح.

اما به عنوان Atilis بدنسازی به دست آورد معروفیت ملی بود و صاحبان آن است. Smith, 33, در حال حاضر رو به واکنش بیش از یک سال 2007 مست رانندگی حادثه که او در آن کشته شدن یک جوان 19 ساله پسر. در سال 2007 و پس استاکتون دانشجوی دانشگاه التماس کرد گناه را به فضایی قتل نفس پس از نوشیدن حدود ده آبجو در حال اجرا یک علامت توقف و کشتار کوین Ade با توجه به سوابق. اسمیت بود که محکوم به پنج سال و نیم زندان برای این حادثه غم انگیز.

ورزشگاه صاحب خطاب حادثه در یک Instagram تصویری در چهار شنبه بیان کرد که او شنیده است که اخبار گردش شده است در مورد "یک تراژدی در گذشته بود که من به علت." بیان کرد که او تا به حال شده است نوشیدن در اتاق خوابگاه خود را که شب و نمی دانستم او الکل هنوز در این سیستم این صبح روز بعد اسمیت گفت: او گرفته شده است "مسئولیت کامل" برای این حادثه و معتقد است هر کسی که عصبانی است در مورد رفتار او است "به طور کامل توجیه می شود."

"اعمال و رفتار من باعث مرگ یک مرد جوان و شکست دل از کل جامعه و این چیزی است که آنها هرگز به طور کامل بهبود می یابند از" او گفت که او در حال حاضر تلاش است "بزرگتر" از او. "هیچ چیز وجود دارد من می توانم به جز سعی کنید به زندگی می کنند یک زندگی خوب و به عقب و ترویج عشق به همان اندازه و مثبت در جهان به عنوان من می توانم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن