هیچ مطلب دوم حدس زدن: همه جدید فورد موستانگ Mach-E آدرس محدوده اضطراب با ارتقا هوشمند محدوده

موستانگ Mach-E کمک می کند تا کاهش ناخواسته متوقف می شود برای شارژ با ابتکاری جدید هوشمند محدوده که با دقت بیشت

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399
  • موستانگ Mach-E کمک می کند تا کاهش ناخواسته متوقف می شود برای شارژ با ابتکاری جدید هوشمند محدوده که با دقت بیشتری پیش بینی چقدر محدوده رانندگان باید با استفاده از گذشته رفتار رانندگی پیش بینی آب و هوا و crowdsourced داده ها از دیگر Mustang Mach-E وسایل نقلیه
  • آینده بیش از حد هوا به روز رسانی فعال خواهد شد و حتی بیشتر دقیق متصل خودرو پیش بینی – از جمله توانایی عامل در شرایط ترافیک زمان واقعی زمین و ارتفاع یک مسیر داده می شود و بیشتر – رانندگان اجازه می دانم که اگر آنها نیاز به پیش بینی توقف شارژ
  • در مورد یک مشتری اجرا می شود از شارژ فورد برنامه کمک های کنار جاده را دو خود را تمام برقی خودرو خود را به خانه نزدیکترین مکان شارژر و یا یک وسیله نقلیه الکتریکی-گواهی نمایندگی فورد در 35 مایلی

برای وسیله نقلیه الکتریکی صاحبان فورد می داند که با در نظر گرفتن حدس و گمان از که و که در آن برای شارژ مجدد کمک می کند تا به ساخت اعتماد و ارائه صلح از ذهن است. به همین دلیل همه جدید موستانگ Mach-E می آید مجهز به یک ویژگی به کمک با دقت بیشتری پیش بینی چقدر محدوده رانندگان را ترک کرده اند در حال تبدیل شدن بیشتر و دقیق در طول زمان است.

موستانگ Mach-E خلاقانه هوشمند محدوده می تواند به دقت برآورد چقدر محدوده تمام برقی SUV را ترک کرده است, کمک به کاهش اضطراب در مورد زمانی که و که در آن مشتریان می تواند شارژ.

"خودرو الکتریکی مشتریان باید قادر به اعتماد به محدوده خود را تخمین می زند گفت:" دارن پالمر, فورد, جهانی, مدیر, وسایل نقلیه الکتریکی باتری. "مردم می خواهند اعتماد به نفس آنها در حال رفتن به آن را به جایی که آنها نیاز به رفتن آیا آنها در یک سفر جاده ای و یا آمدن به خانه از محل کار. ما هوشمند جدید طیف وسیعی از ویژگی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود Mustang Mach-E صاحبان سراسر جهان می دانید که در آن آنها ایستاده جلوتر از زمان آزادی آنها را به لذت بردن از سوار شدن."

هوشمند محدوده را محاسبه محدوده بر اساس گذشته راننده رفتار و پیش بینی شرایط آب و هوایی – استفاده از ابر برای پیش بینی مقدار انرژی استفاده خواهد شد در آینده رانندگی. باتری خودرو سیستم گزارش چه مقدار انرژی در دسترس است در حالی که انتقال قدرت ماژول آهنگ چقدر انرژی است استفاده می شود. گرمتر یا سردتر آب و هوا می تواند تاثیر محدوده بنابراین هوشمند محدوده طول می کشد که به نظر بیش از حد به روز رسانی برآورد محدوده در طول راه.

Crowdsourced از داده های دیگر متصل فورد وسایل نقلیه الکتریکی که انتخاب می کنید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در جاده ها می تواند در بهبود تخمین قابل توجهی. همه SUV الکتریکی می توانید پیگیری چقدر انرژی استفاده می شود در شرایط مختلف از جمله تغییر سرعت زمین و آب و هوا شرایط پس از آن می توانید با استفاده از ناوگان به طور متوسط در تمام Mustang Mach-Es برای بهبود محدوده برآورد – حتی برای راه ها و شرایط یک فرد مشتری هدایت می شود هرگز قبل از.

اگر محدوده نهفته است به ویژه با هر تعداد از عوامل در شروع یک سفر مشتریان دریافت یک اعلان در خود خوشه برجسته محدوده جدید برآورد و جزئیات در مورد اینکه چرا این برآورد را تغییر داد.

در مورد موستانگ Mach-E ندارد, اجرا در اختیار, فورد برنامه کمک های کنار جاده را یدک مشتریان رایگان به جایی که آنها می خواهند در 35 کیلومتر – چه می شود که خانه خود را در نزدیکترین مکان شارژر یا EV-گواهی نمایندگی فورد.

اگر یک مشتری به خانه نزدیکترین ایستگاه شارژ و یا نمایندگی بیش از 35 مایل دور آنها را گرفته و به نزدیک ترین محل در دسترس است.

فورد را ارتقاء هوشمند محدوده از طریق بیش از حد هوا به روز رسانی طراحی شده برای ارائه حتی دقیق تر پیش بینی قابلیت های متصل Mustang Mach-E نگه داشتن خود را به طور کامل الکتریکی Suv ها در خط مقدم فن آوری است. به روز رسانی های آینده اجازه خواهد داد که Mustang Mach-E را حتی بیشتر از استفاده از cloud متصل قابلیت را قادر می سازد آن را به عامل در زمان واقعی ترافیک و شرایط جاده شیب زمین و ارتفاع یک مسیر داده می شود و حتی متوسط در مقصد نهایی خود را.

"تغییرات در رفتار راننده و محیط زیست می تواند تاثیر طیف وسیعی است که به دلیل سایر وسایل نقلیه الکتریکی اغلب تجربه قابل توجهی در محدوده تنظیمات" گفت: علامت نظرسنجی فورد EV شارژ تجربه کاربر مدیر. "فورد است که بهره برداری از قدرت cloud را تخمین می زند و حتی بیشتر دقیق – کاهش نیاز به تعجب شارژ متوقف می شود و کمک به کاهش مشتریان محدوده اضطراب است."

رزرو Mustang Mach-E در اینجا.
 

*کمک های کنار جاده ای گنجانده شده است برای برخی از صاحبان و برای همه در دسترس برای هر هزینه خدمات.

**واقعی طیف متفاوت با شرایط مانند خارجی, عناصر رفتار رانندگی, خودرو, تعمیر و نگهداری, باتری لیتیوم یون سن و وضعیت سلامت است.

در مورد شرکت فورد موتور

شرکت فورد موتور است که یک شرکت جهانی مستقر در دیربورن میشیگان. شرکت طرح و تولید کننده انواع بازارها و خدمات یک خط کامل از فورد اتومبیل و کامیون ها و Suv ها, هیجانی, وسایل نقلیه و لینکلن خودروهای لوکس فراهم می کند خدمات مالی از طریق فورد موتور شرکت اعتبار است و به دنبال موقعیت های رهبری در برق; mobility solutions, از جمله خود رانندگی خدمات و سرویسهای مرتبط. فورد استخدام حدود 188,000 مردم در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر در مورد فورد محصولات خود و فورد موتور اعتباری شرکت مراجعه کنید www.corporate.ford.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب