هیچ کس می گه در مورد باغ گل رز در حال حاضر, Melania

در میان همه گیر جهانی است که کشته 150,000 آمریکایی و رو به کاهش است مانند یک قطار است که فقط شروع به choo choo

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

در میان همه گیر جهانی است که کشته 150,000 آمریکایی و رو به کاهش است مانند یک قطار است که فقط شروع به choo choo بیش از یک صخره 100 روز از انتخابات است که پنجمین دوره متوالی به مهم ترین انتخابات در طول عمر ما, بانوی اول, Melania Trump آغاز خواهد شد و این مهم کار بازسازی باغ گل رز به بیشتر از نزدیک شبیه اصلی خود را در دهه 1960 طراحی شده است.

در نهایت! این چیزی است که ما انتخاب او برای.

برخی می گویند که افزایش باغبانی به لحن آخرالزمان است و در عین حال یکی دیگر از ژست است که در بهترین حالت بی اعتنا و در بدترین حالت انفعالی-پرخاشگرانه بی رحمانه است. دیگران می گویند که این یک canny حرکت توسط یک بانوی درجه یک که مظهر سرسختی در زندگی عمومی است. آنها هر دو اشتباه است. Melania فشار به اعمال او می تواند بهترین سحر و جادو به باغ گل رز مناسب است. آن را کامل خالی تصویر-وسواس حرکت از یک فرد است که تقریبا قطعا نمی خواهید به انجام واقعی کار فیزیکی از کار به معنای hark بازگشت به دوران گذشته است که ما در حال حاضر متوجه حال بسیاری با آن اشتباه.

Melania می شود بسیاری از توپخانه ضد هوایی برای او "کار" به عنوان بانوی اول. برخی از آن او کسب نیست; برای مثال این نیست تقصیر او که شوهرش وحشتناک است رئیس جمهور و در نتیجه همه چیز او خواهد بود آمیخته با بوی خود را شکست. موقعیت "بانوی اول" نیز کاملا بی موردی. هیلاری کلینتون تمایل به تبدیل آن به یک نوع سیاست مدرن مشارکت خود را به دست آورده ابدی تحقیر از مرتب کردن بر اساس از کسی که هنوز هم می خندد در Lorena Bobbitt جوک. حتی میشل اوباما و لورا بوش دو زن که قادر به انجام نقش نمادین با اندکی سهولت هنوز هم به نظر می رسید ناراحت کننده در زمان. که انتظار می رود. مدرن و درخشان که در امر ازدواج با یک مرد درخشان به اندازه کافی خوب رئیس جمهور را مجبور به خم شدن برای دیدار با آمریکایی ها انتظارات از آنچه باعث می شود یک "خوب" بانوی اول. بانوی اول نقش آمریکا مدرنیته چه دیزنی شاهزاده لباس به کلینیک مایو.

اما برخی از Melania حرکت به عنوان بانوی اول شده اند تا تن-ناشنوا دارد که هیچ راهی برای توضیح آنها را به عنوان آثار منسوخ نقش. آنها را به تلاش. آنها را هدف قرار نادانی. همه می دانند در مورد بهترین است که آگاهی دهی به مردم من فکر می کنم ؟ خواندن در مورد آن احساس می کند مانند مغز من است که حلیم با ذوب ميدانی. هیچ کس نمی داند چه بود بهترین بود ( ؟ ). هیچ کس نمی داند که این کمک (کمک می کند تا?). Melania ارائه امضای برنامه با تمام نمایی از یک دانشآموز کلاس ششم که صبر کردم تا آخرین لحظه به انجام پروژه های نمایشگاه علمی و سپس مادر او همه چیز را برای او. این برنامه به عنوان سیاه را به عنوان آن را بی هدف. در اینجا من با استفاده از جوش شیرین و سرکه را به یک آتشفشان برای برخی از دلیل.

اما دیگر وجود دارد جزئی "Melania چه کار می کنی ؟" hits songs, که, نیست, رادیو, تک آهنگ, اما این است که طرفداران واقعی توسط قلب می دانم. مانند زمان او تزئین کاخ سفید برای تعطیلات دسامبر به عنوان یک بیگانه فضایی ممکن است تزئین کاخ سفید اگر آنها اشتباه تعطیلات دسامبر به عنوان جشن حجامت (2018) یا استخوان جمع آوری (2017). و یا پوشیدن او از من واقعا نمی مراقبت از تو قنتد, ژاکت به بازدید McAllen, وابسته به تکزاس, که در آن او را فرومایه سیاست های مهاجرتی بودند پاره کوچک کودکان را از آغوش خود را مستند نشده پدر و مادر است. وجود دارد تمام ملول رباتیک ظاهر عمومی در کنار همسرش, این تونل باد ادا و از لبخند او مسائل و عقب به عنوان اگر توسط فشار یک دکمه. او با ترشرویی سخنگوی-تبدیل-غایب-دبیر مطبوعاتی-تبدیل-ایمیلی-سخنگوی. عجیب و غریب عکس از او را با عشق نوازش ردیف قرص به معنای نشان دهنده مرگ و میر ناشی از مواد مخدر بیماری همه گیر. یا طوفان stilettos! به یاد داشته باشید, طوفان stilettos? آیا Melania بدانید که چگونه برای راه رفتن در اطراف در خارج از منزل?

که من به ارمغان می آورد به نقطه بعدی: هیچ راهی وجود دارد که Melania می داند که اولین چیزی که در مورد باغبانی فراتر از اشاره در یک باغ و آموزش کارکنان به "باغ این" قبل از بازگشت به لانه خرگوش و غیره. به این باور است که او را برای رفتن به وصله پینه کردن باغ گل رز نیاز به یک فرد به یک زن و شوهر از جهش. یک نفر باید به این باور است که Melania Trump به دست آورد آگاهی از پیچیدگی های گل باغبانی در طول دوره بسیار کوتاه از او اخیر زندگی بزرگسالی هنگامی که او در یک زندگی طلایی جعبه صدها فوت بالاتر از خیابان پنجم گوچی فروشگاه. باغبانی نیاز به آن را همراهی دستیارش به راه رفتن در اطراف در خاک اغلب در کفش است که تخت هستند. گاهی پزشکان از باغبانی خاک در لباس های خود را و یا دست یا ناخن دستها یا صورت. اتحاد Melania Trump تا کنون بدست کثیف ؟ باغبانی نیاز به توجه به نیازهای موجودات زنده در خارج از خانواده. می Melania Trump انجام این کار ؟

یا شاید Melania می داند بیشتر در مورد یک زمین مادر ما را نسبت به او داده شده اعتباری برای. شاید در چند ماه گایا از خیابان پنسیلوانیا در حال حاضر خواهد شد نونما باغ گل رز بنابراین درخشنده در نور شدید به اندازه کافی برای منحرف کردن ما از hellscape شوهرش کمک کرده است ایجاد کنید. یا شاید این خواهد بود که در عین حال یکی دیگر از عجیب و غریب در قسمت عجیب و غریب تصدی یکی از عجیب ترین اول خانواده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب