نوکیا و الیسا دیدن پایداری جهش در جهان برای اولین بار 5G مایع خنک کننده استقرار

نوکیا تنها فروشنده به ارائه مایع خنک کننده ایستگاه پایه در سراسر راه حل تمام شبکه نسلمایع خنک 5G AirScale ایست

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399
  • نوکیا تنها فروشنده به ارائه مایع خنک کننده ایستگاه پایه در سراسر راه حل تمام شبکه نسل
  • مایع خنک 5G AirScale ایستگاه پایه است که نقطه عطف دیگری در نوکیا تعهد به پایداری و مقابله با تغییر آب و هوا
  • این راه حل اجازه می دهد تا اپراتور برای کاهش BTS سایت هزینه های انرژی 30 درصد و انتشار گاز CO2 80 درصد

نوکیا اعلام کرد که در آن مایع خنک کننده 5G AirScale پایه ایستگاه راه حل کمک کرده فنلاندی اپراتور تلفن همراه, Elisa, کاهش پتانسیل انرژی هزینه های آن ایستگاه پایه 30 درصد و تولید گازهای گلخانه ای CO2 حدود 80 درصد است. این اولین بار است که یک تجاری 5G خنک کننده مایع حل شده و مستقر در هر نقطه از جهان و برجسته نوکیا تعهد قوی به پایداری و مقابله با تغییر آب و هوا.

نوکیا Bell Labs-طراحی و توسعه راه حل را قادر خواهد ساخت Elisa برای رسیدن به 30 درصد کاهش مصرف برق و صرفه جویی در آن سایت در هلسینکی, فنلاند. حدود 90 درصد از انرژی مصرف شده توسط ایستگاه های پایه تبدیل به انرژی حرارتی تلف شده اما با حرارت دوباره با استفاده از گزینه – که در آن اتلاف گرما تبدیل شده است و repurposed – Elisa شده است قادر به کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 حدود 80 درصد است.

مایع خنک سایت ها سکوت نیاز به صفر نگهداری می شود و می تواند 50 درصد کوچکتر و 30 درصد سبک تر از استاندارد فعال واحدهای تهویه مطبوع. آنها پیشنهاد اپراتورها و صاحبان ایستگاه پایه سایت های صرفه جویی قابل توجهی و به طور بالقوه دیگر ایستگاه های پایه ای زندگی بخش.

فناوری و نوآوری و نقش کلیدی در دستیابی به توسعه پایدار در سیاره و بهتر
زندگی سالم برای همه مردم است. مایع خنک کننده است مثال دیگری از نوکیا دیرینه تعهد به پایداری. در سال 2019 شرکت تحویل صفر-انتشار محصولات خود را به بیش از 150 نفر از مشتریان در سراسر جهان. همچنین متعهد به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از عملیات خود را با 41 درصد تا سال 2030. 46 درصد کمتر انرژی استفاده شد به طور متوسط در پایه مشتری ایستگاه سایت نوکیا مدرن در سال 2019 نسبت به کسانی که در آن مشتریان خود را نه مدرن. سال گذشته نوکیا نیز یک گروه از 87 شرکت در سازمان ملل متحد در اجلاس آب و هوا در ارتکاب را مجددا موجود در آن علم مبتنی بر آب و هوا را در خط با 1.5°C گرم شدن سناریو.

سامی Komulainen معاون اجرایی رئیس جمهور از تولید در الیسا گفت: "الیسا دارای مجموعه ای از یک هدف شفاف به کربن خنثی در پایان سال 2020 است. ما همچنین می خواهم برای حفظ ما 5G رهبری و همچنان در میان برترین اپراتور در جهان به ارائه گسترده ای از مزایای این فناوری جدید به مشتریان است. نوآوری هایی مانند نوکیا مایع خنک کننده 5G ایستگاه پایه نشان می دهد که چگونه 5G می تواند کمک به درایو پایداری."

Tommi Uitto جمهور از شبکه های تلفن همراه در نوکیا گفت: "ما بزرگترین کمک به غلبه بر جهان چالش های پایداری است که از طریق راه حل ها و تکنولوژی ما در توسعه و ارائه شده است. نوکیا برای اولین بار به معرفی یک مایع سرد می شود پایه ایستگاه های با 2G, 3G و 4G ایستگاه پایه با روش Elisa در فنلاند. در حال حاضر ما نشان داده اند که جهان در ابتدا مایع خنک AirScale 5G ایستگاه پایه در عملیات تجاری, ساخت مایع خنک کننده یک واقعیت برای همه شبکه نسل. این راه حل های نوآورانه پشتیبانی از اپراتورها در تلاش خود را به بیشتر سازگار با محیط زیست مسئول در حالی که اجازه می دهد آنها را برای رسیدن به هزینه قابل توجهی صرفه جویی است."

در مورد نوکیا
ما با ایجاد این فناوری برای اتصال جهان است. فقط نوکیا ارائه می دهد مجموعه جامع تجهیزات شبکه و نرم افزار و خدمات و صدور مجوز فرصت ها در سراسر جهان. ما با تعهد به نوآوری رانده شده توسط برنده جایزه نوکیا Bell Labs ما یک رهبر در توسعه و استقرار شبکه های 5G.

ما ارتباطات ارائه دهنده خدمات مشتریان پشتیبانی بیش از 6.4 میلیارد اشتراک با ما شبکه های رادیویی و شرکت ما مشتریان مستقر کرده اند بیش از 1300 شبکه های صنعتی در سراسر جهان است. پیوستن به بالاترین استانداردهای اخلاقی ما تبدیل مردم چگونه زندگی می کنند و ارتباط برقرار کنند. ما برای آخرین به روز رسانی لطفا با ما آنلاین www.nokia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب