نوکیا و KDDI انجام PoC در به طور کامل مجازی, ابر فرار به پشتیبانی 5G عصر

نوکیا اعلام کرد که در حال کار با ژاپنی اپراتور KDDI در یک ابتکار عمل مشترک با هدف ارائه به طور کامل cloudified

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

نوکیا اعلام کرد که در حال کار با ژاپنی اپراتور KDDI در یک ابتکار عمل مشترک با هدف ارائه به طور کامل cloudified زد راه حل است. برنامه ریزی شده بر آزمایشگاه اثبات مفهوم (PoC) استفاده خواهد کرد نوکیا AirScale همه در ابر BTS راه حل و فعال KDDI به تحقیق چگونه انعطاف پذیر, مجازی, شبکه رادیویی فن آوری می تواند حمایت از تنوع عملکرد شبکه مورد نیاز در 5G عصر. KDDI می پیوندد گسترش نمونه کارها مشتریان جهانی با استفاده از نوکیا ابر فرار راه حل.

نوکیا AirScale همه در ابر BTS به طور کامل cloudified 5G BTS قرار دادن هر دو زمان واقعی و غیر واقعی-زمان baseband در ابر.این مجازی در زمان واقعی baseband پردازش طول می کشد محل در لبه دور از شبکه برای دیدار با افراطی تاخیر مورد نیاز و ارائه توانایی به مقیاس برای دیدار با تقاضا است. این بخشی از نوکیا را گسترده تر نوکیا AirScale ابر فرار راه حل ارائه می دهد که انعطاف پذیری مخلوط های محلی و ابر مبتنی بر پردازش.

AirScale همه در ابر BTS استفاده می شود در برنامه ریزی PoC به ارائه انعطاف پذیری پیکربندی شبکه از یک ایستگاه پایه مجازی سازی و فعال کردن ارائه مطلوب 5G شبکه. KDDI راه اندازی تجاری خدمات 5G در مارس سال 2020 است و به دنبال یک سیاست همکاری با شرکت های جهانی به ترکیب ایده های جدید و فن آوری به آن 5G شبکه. KDDI شده است با همکاری نزدیک با نوکیا در این PoC به عنوان به خوبی به عنوان 5G هسته شبکه مستقل محاکمه.

نوکیا ابر فرار است که در حال حاضر در حال اجرا ترافیک تجاری در جهان اول آزمایشی 5G شبکه در آمریکای شمالی با 5G AirScale ابر BTS که virtualizes غیر زمان واقعی توابع. نوکیا در حال کار بر روی تعداد بیشتری از ابر زد PoCs و دادگاه با جهانی خود پایه مشتری. این AirScale همه در ابر BTS راه حل پشتیبانی فوق العاده کم پوشیدگی 5G خدمات در دیدار IoT الزامات و را قادر می سازد انعطاف پذیر end-to-end شبکه های برش. این نیز ارائه می دهد پوشش های اضافی و ظرفیت 5G را کاهش می دهد و یک اپراتور تلفن همراه کل هزینه مالکیت از طریق ساده سازی اتوماسیون و بهره وری عملیاتی.

Ari Kynaslahti سر از شبکه های تلفن همراه محصول, مدیریت, در, نوکیا, نظر: "5G عصر را با فرصت های کسب و کار و مصرف کنندگان به طور یکسان اما آن را افزایش تقاضا در شبکه به عنوان پیچیدگی را افزایش می دهد و ترافیک داده ها منفجر می شود. KDDI خواهد بود قادر به استفاده از مجازی, شبکه های به سرعت در حال پاسخگویی به مشتریان خود نیازهای متنوع. ما مشتاقانه منتظر ادامه ما ارتباط قوی با آنها در تعقیب مجازی شبکه بهترین شیوه و در حال آماده شدن برای یک دهه جدید از فن آوری ارتباطات."

منابع
تصویری: AirScale ابر زد برای کمترین زمان نهفتگی موج
تصویری: AirScale ابر زد برای پایین ترین TCO
کاغذ سفید: 5G همهجانبه خدمات فرصت های با لبه ابر و ابر فرار
صفحه: نوکیا AirScale ابر فرار

در مورد نوکیا
ما با ایجاد این فناوری برای اتصال جهان است. فقط نوکیا ارائه می دهد مجموعه جامع تجهیزات شبکه و نرم افزار و خدمات و صدور مجوز فرصت ها در سراسر جهان. ما با تعهد به نوآوری رانده شده توسط برنده جایزه نوکیا Bell Labs ما یک رهبر در توسعه و استقرار شبکه های 5G.

ما ارتباطات ارائه دهنده خدمات مشتریان پشتیبانی بیش از 6.4 میلیارد اشتراک با ما شبکه های رادیویی و شرکت ما مشتریان مستقر کرده اند بیش از 1300 شبکه های صنعتی در سراسر جهان است. پیوستن به بالاترین استانداردهای اخلاقی ما تبدیل مردم چگونه زندگی می کنند و ارتباط برقرار کنند. ما برای آخرین به روز رسانی لطفا با ما آنلاین www.nokia.com و به دنبال ما در توییتر @نوکیا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب