کره شمالی برای ارسال '12 میلیون' تبلیغات جزوات به کره جنوبی

پیونگ یانگ گفت که آن را آماده کرده بود روش های مختلف از جمله استفاده از 3,000 بالن — ارائه جزوات "درون کره جنو

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

پیونگ یانگ گفت که آن را آماده کرده بود روش های مختلف از جمله استفاده از 3,000 بالن — ارائه جزوات "درون کره جنوبی." سئول گفت: این امر پاسخ بسته تحویل تجهیزات استفاده می شود.

پیونگ یانگ آماده است به ارسال حدود 12 میلیون تبلیغ جزوات به کره جنوبی با استفاده از 3,000 بالن رسانه های دولتی ادعا کرد که در روز دوشنبه.

تنش در شبه جزیره کره شده است افزایش در هفته های اخیر. این به اوج خود رسید با کره شمالی از بین بردن اینتر-کره ای دفتر رابط در شهر مرزی کائسونگ در هفته گذشته پس از کره جنوبی فعالان فرستاده شده بیش از 500,000 جزوات در اواخر ماه مه با محتوای انتقاد رهبر آن کیم جونگ سازمان ملل متحد.

با استناد به این جزوات به عنوان دلیلی برای آن اقدامات پیونگ یانگ پس از آن قطع تمام مرزی خطوط ارتباطی و تهدید به برداشتن قدم برای لغو 2018 معاملات برای کاهش تنش ها در مرز و شناور بیش از تبلیغات جزوات.

"ما طرح توزیع جزوات در برابر دشمن است یک فوران سیری ناپذیر خشم همه مردم و کل جامعه" شمال رسمی کره مرکزی خبر گفت: به طور معمول رنگارنگ تن. "زمان برای تلافی جویانه عذاب نزدیک است."

با توجه به بیانیه پیونگ یانگ آماده کرده بود روش های مختلف — از جمله استفاده از بالن به ارائه جزوات "درون کره جنوبی."

A view of an explosion of a joint liaison office with South Korea in border town Kaesong, North Korea in this picture supplied by North Korea's Korean Central News Agency (KCNA) on June 16, 2020. (Reuters/Kcna)

کره شمالی بوده است ناراحتی خود را با همسایه جنوبی از اواخر, از بین بردن مشترک خود را رابط دفتر مرزی ارتباطات در Kaesong

سئول خواستار آرامش

کره جنوبی به نام شمالی آن رقیب را به حالت تعلیق طرح خود را برای ارسال تبلیغات جزوات در سراسر مرز.

Yoh Sangkey سخنگوی در سئول وحدت وزارت به خبرنگاران گفت که پیونگ یانگ باید ضایعات طرح خود برای ارسال جزوات که "مفید نیست به جنوب-شمال روابط در همه."

کره جنوبی و وزیر دفاع Jeong Kyeong-دوو قانونگذاران گفت که سئول را "فوری و سریع مربوط به" مراحل برای هر کره شمالی تحریک و اضافه کرد که چگونه نظامی خود پاسخ خواهد در آنچه تحویل تجهیزات شمالی استفاده می شود برای راه اندازی جزوات.

پیونگ یانگ را تحویل گزینه های جنوب مرز محدود هستند اما برخی از تحلیلگران بر این باورند که هواپیماهای بدون سرنشین ممکن است یکی از روش ممکن است در اختیار دارد اگر هوا ندارد مطلوب برای بالن. جنوب می تواند بیشتر احتمال دارد برای پاسخ به هواپیماهای بدون سرنشین در حریم هوایی خود را.

جزوه جنگ

در سال 2018 هر دو کره شمالی و کره جنوبی توافق کردند که برای جلوگیری از خصومت نسبت به یکدیگر در امتداد مرز خود از جمله جنگ روانی از قبیل پخش اعلامیه و تبلیغات پخش می شود. این توافق مشخص نیست که آیا غیر نظامی پخش اعلامیه نیز ممنوع شود.

در نتیجه کره جنوبی فعالان نگه ارسال عظیم بالن حمل anti-شمال جزوات و همچنین جزوات بحرانی شمالی برنامه هسته ای و حقوق بشر.

A North Korean defector living in the South and leader of an anti-North Korea civic group, holds a balloon containing leaflets denouncing North Korean leader Kim Jong Un, near the demilitarized zone separating the two Koreas in Paju, South Korea, March 26, 2016. (Reuters/K. Hong-Ji)

بسیاری از این جزوه فعالان در جنوب هستند پناهندگان که فرار کرد شمال; این تصویر بایگانی تحسین از 2016

سئول دولت به دنبال پاسخ به سرعت در حال حرکت به تصویب قانون ممنوعیت همه فعالان غیر نظامی از راه اندازی بالن در سراسر مرز. اما آن را هنوز به طور کامل توقف فعالیت. یک کره جنوبی فعال به تازگی گفت: او را رها حدود یک میلیون جزوات در طول مرز در اطراف پنج شنبه — 70 سالگرد شروع جنگ کره.

ادامه مطلب: کیم جونگ سازمان ملل متحد خواهر تهدید اقدام نظامی علیه کره جنوبی

mvb/msh (AP dpa AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب