کره شمالی به قطع تمام ارتباطات با کره جنوبی: KCNA

کره شمالی می گوید آن را تعطیل مرزی خطوط تماس ویژه با جنوب در ظهر روز سه شنبه. کیم جونگ سازمان ملل متحد خواهر ب

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

کره شمالی می گوید آن را تعطیل مرزی خطوط تماس ویژه با جنوب در ظهر روز سه شنبه. کیم جونگ سازمان ملل متحد خواهر بودند را تهدید به قطع روابط بیش از سئول شکست برای جلوگیری از فعالین ارسال جزوات در سراسر مرز.

کره شمالی روز سه شنبه گفت: این امر شديد تمام معنی از تماس با همسایه کره جنوبی آغاز با ارتباطات خطوط تماس ویژه.

شمال کره ای خبرگزاری مرکزی (KCNA) گزارش داد که پیونگ یانگ "را به طور کامل قطع و تعطیل رابط خط بین مقامات شمال و جنوب است که حفظ شده است از طریق شمال و جنوب مشترک دفتر ارتباطی" در ظهر روز 9 ژوئن.

لینک قطع نظامی شامل خطوط ارتباطی یک اینتر-کره ای آزمایشی خط ارتباطی و یک خط تلفن بین کمیته مرکزی حزب کارگران کره و کره جنوبی ریاست جمهوری خانه آبی.

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد خواهر کیم یو جونگ همراه با دیگر مقامات بالا بود و تهدید به قطع روابط با کره جنوبی اگر دومی را علیه ارسال فعالان ضد پیونگیانگ جزوات به کره شمالی.

Kim Yo Jong

کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد قبلا تهدید به قطع تمام روابط

سئول را بلافاصله پاسخ به سهشنبه اعلام, اما آن را به تازگی گفت که فکر ممنوعیت جزوات — که اغلب شناور در سراسر مرز با استفاده از بالن در تلاش برای نجات تیره و تار روابط با همسایه خود.

KCNA متهم کره جنوبی جداشدگان از تلاش برای صدمه زدن به کرامت کشور با رهبر معظم انقلاب. اخبار آژانس گفت: گزارش شمال شهروندان شده است "خشمگین خائنانه و حیله گری رفتار کره جنوبی مقامات ما با آنها هنوز هم مقدار زیادی از حساب به حل و فصل."

ادامه مطلب: کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد در پاسخ به کروناویروس با موشک

تشدید تنش میان می آید متوقف تلاش های دیپلماتیک برای مهار کره شمالی برنامه هسته ای خود در ازای کاهش تحریم ها. سه اجلاس بین کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد و کره جنوبی ماه Jae-در محل در سال 2018 است. با وجود این روابط بین دو کشور را بدتر شده است. پیونگ یانگ همچنین قطع تماس با سئول تا حد زیادی در سال گذشته پس از شکست مذاکرات میان کیم جونگ سازمان ملل متحد و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ویتنام است.

tg/nm (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن