کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد 'تعلیق' اقدام نظامی قصد دارد در برابر کره جنوبی

کره شمالی قرار دادن برنامه های خود را برای مشخص اقدام تلافی جویانه در برابر کره جنوبی در خود نگه دارد. این حرک

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

کره شمالی قرار دادن برنامه های خود را برای مشخص اقدام تلافی جویانه در برابر کره جنوبی در خود نگه دارد. این حرکت پس از هفته ها از افزایش تنش ها میان پیونگ یانگ و سئول و متوقف مذاکرات هسته ای با ما.

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد تصمیم گرفته است به حالت تعلیق اقدام نظامی قصد دارد در برابر کره جنوبی, دولت, خبرگزاری KCNA گزارش روز چهارشنبه.

این تصمیم در یک نشست حزب حاکم نظامی مرکزی و کمیسیون که در آن اعضای "در زمان سهام از وضعیت حاکم" قبل از کیم تصمیم به تعلیق نظامی اقدامات تلافی جویانه.

گزارش نداد در مورد دلایل این تصمیم است. این کمیته همچنین در مورد تقویت "جنگ بازدارنده از کشور" KCNA گزارش شده است.

هفته گذشته کیم خواهر کیم یو جونگ که تبدیل به چهره عمومی از شمال اخیر هجوم جنوب — هشدار داد که از اقدامات تلافی جویانه در هفته گذشته. او گفت که این برنامه می تواند شامل نظامی اما نداد در چه بود نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب: چه رانندگی در کره شمالی تجاوز به سمت جنوب ؟

فزاینده تنش

تنش ها میان پیونگ یانگ و سئول شده اند افزایش برای هفته ها با کره شمالی در خصوص خشم بیش از کره جنوبی را شکست برای متوقف کردن فعالان از ارسال های ضد کره شمالی جزوات در سراسر مرز.

شمال می گوید: این جزوه موضوع نقض توافق جلوگیری از رویارویی نظامی است.

هفته گذشته شمال منفجر استفاده نشده اینتر-کره ای دفتر رابط و بعد تهدید به ارسال 12 میلیون تبلیغ جزوات به جنوب.

نظامی در کره شمالی گفت: آن را به حال شده است به دنبال یک "طرح اقدام" که شامل reoccupying مرزی سپاه پاسداران نوشته است که رها شده بودند تحت اینتر-کره ای ایران و همچنین ارسال نیروهای خود را به اشتراک گذاشته گردشگری و اقتصادی مناطق.

برخی کارشناسان حدس و گمان کیم حرکت به حالت تعلیق در شمال نظامی قصد دارد یک پیشنهاد سعی کنید و هم محور کردن امتیازات از جنوب. اما هر رشته ای حرکت می کند به احتمال زیاد می تواند غیر ممکن است برای کره جنوبی به توافق برسند تا به عنوان آنها را دست انداز در برابر تحریم های بین المللی تحمیل شده بر پیونگ یانگ بیش از برنامه سلاح های هسته اش.

خلع سلاح هسته ای در مذاکرات بین کره شمالی و ایالات متحده نیز متوقف شده در ماه های اخیر پس از آمریکا را رد کرد کره شمالی خواسته برای کاهش تحریم ها در ازای کوچکتر سازش در برنامه هسته ای خود.

rs/stb (AP, Reuters)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن