شمال مقدونیه در نخستین انتخابات پس از تغییر نام آن

پس از سه ماه تاخیر به علت coronavirus شمال مقدونیه به عنوان مهم انتخابات در روز چهارشنبه. رای دهندگان باید تصم

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

پس از سه ماه تاخیر به علت coronavirus شمال مقدونیه به عنوان مهم انتخابات در روز چهارشنبه. رای دهندگان باید تصمیم بگیرد بین دولت و بین المللی موضع و یا مخالف را از دست داده و هویت " روایت.

رای و یا اقامت در خانه ؟ هشدار دهنده نرخ جدید کروناویروس عفونت در شمال مقدونیه است که مقابله با بسیاری از رای دهندگان با یک معضل در اجرا تا انتخابات عمومی در روز چهارشنبه. این ممکن است به خوبی اثبات حیاتی در نتیجه از نهم انتخابات مجلس پس از بالکان جمهوری از 2 میلیون نفر اعلام استقلال آن از یوگسلاوی در سال 1991.

در یک کشور بسیار تغییر نمی کند حداقل در نام پس از Zoran Zaev اجتماعی دموکرات ها در زمان قدرت در ماه مه سال 2017, مردم, در شمال مقدونیه در حال حاضر مجبور به انتخاب بین ادامه همان مسیر است که آنها را به عضویت در ناتو و چشم انداز الحاق به اتحادیه اروپا و یا زیر ناسیونالیستی "از دست هویت" روایت از اصلی ترین حزب مخالف ملی محافظه کار VMRO-DPMNE.

در ماه اکتبر پس از اتحادیه اروپا موفق به باز کردن عضویت در مذاکرات با وجود در شمال مقدونیه تغییر نام آن به دلجویی از یونان دولت Zaev انتخابات زودهنگام در ابتدا برنامه ریزی شده برای مارس 12. در نهایت مصالحه را در برخی از سیاسی ارضاء به دولت در شمال مقدونیه تبدیل شدن 30 عضو ناتو است. علاوه بر این اتحادیه اروپا تغییر موقعیت خود را در اواخر ماه مارس و توافق به اجازه الحاق ایران به آغاز خواهد شد.

یک اصلاح طلب در دستور کار

اگر چه کمیسیون اروپا توصیف شمال مقدونیه که در یک وضعیت "دولت ضبط" کمتر از یک دهه از VMRO-DPMNE حکومت سوسیال دموکرات ها موفق شده اند برای انجام یک اصلاح طلب در دستور کار وجود مشکلات مداوم با حکومت قانون و بومی فساد است. خواهد بود به اندازه کافی برای اعطای Zaev یک دوره چهار ساله دیگر?

Zoran Zaev and Hristijan Mickoski

اجتماعی رهبر حزب دموکرات Zaev (سمت چپ) و Mickoski رهبر محافظه کار VMRO-DPMNE

انتخابات نتیجه تنظیم شده است تا تحمل در شمال مقدونیه سیاسی مسیر با نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که در نتیجه بیش از حد نزدیک به پیش بینی.

ادامه مطلب: آنچه در سازش بین شمال مقدونیه و یونان ؟

"این انتخابات ممکن است یک نقطه عطف در شمال مقدونیه آینده" این تحلیلگر سیاسی Petar Arsovski گفت: DW. "در نهایت انتخاب boils پایین به اینکه کشور باقی می ماند و در مسیر آن انتخاب یک زن و شوهر از سال پیش," او گفت:. "نتیجه رای گیری را نیز تعیین می کند که آیا نام مقابله با یونان و فعلی اروپا و اقیانوس اطلس ادغام شتاب زنده می ماند."

'قرون تاریک'

Hristijan Mickoski و VMRO-DPMNE انتقاد از امتیازاتی که Zaev ساخته شده است که به یونان و بلغارستان با امضای موافقت نامه های دو جانبه که باز راه به ناتو و اتحادیه اروپا. نادیده گرفتن نام جدید جمهوری شمال مقدونیه و با استفاده از تاریخی مقدونیه در طول مبارزات انتخاباتی Mickoski است که عمدتا با توسل به یک ناسیونالیست حس بی عدالتی است و متعهد است که او و حزب او خواهد معکوس توافق به خطر افتادن هویت.

در ماه نوامبر وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: DW که او "حتی نمی تواند تصور کنید کسی که مایل به از بین بردن" توافقنامه های بین المللی رسیده و "عمدا منجر شمال مقدونیه تا پایان مرده است."

در حال اجرا برای اولین بار با یک گروه قومی آلبانیایی حزب سیاسی به عنوان بخشی از خود را در انتخابات ائتلاف سوسیال دموکرات ها می گویند یک رای مخالف به معنای بازگشت به "قرون تاریک."

بسیاری از سیاستمداران اتحادیه اروپا به نظر می رسد برای به اشتراک گذاشتن این ترس و تصمیم گرفته اند را به عمومی پشتوانه به سوسیال دموکرات ها در طول مبارزات انتخاباتی از جمله آلمانی معاون وزیر برای اروپا مایکل راث و لوکزامبورگ وزیر خارجه ژان Asselborn. مجارستان نخست وزیر ویکتور اوربان تنها اتحادیه اروپا رهبر را آشکارا تایید VMRO-DPMNE در طول مبارزات انتخاباتی.

مسائل در بازی

Coronavirus همه گیر است تحت الشعاع انتخابات پیشرو با احزاب تمرکز بر روی تلویزیون, تبلیغات, رسانه های اجتماعی و تظاهرات در حالی که سرزنش مخالفان خود را برای رشد شیوع. شمال مقدونیه سومین کشور در منطقه برای برگزاری انتخابات پارلمانی در طول همه گیر پس از هر دو کشور کرواسی و صربستان شاهد کمترین میزان مشارکت در تاریخ معاصر است.

ادامه مطلب: گزارش بازگشت ناسیونالیسم را در شمال مقدونیه بازگشت

داده ها از مرکز اروپایی برای پیشگیری از بیماری و کنترل قرار می دهد شمال مقدونیه در میان پنج کشور اروپایی با بالاترین مجموع coronavirus مورد در هر 100,000 نفر در طول ماه ژوئن است. در حالی که عفونت اعداد در دو هفته اول ماه جولای شده است کاهش آنها هنوز هم بیش از چهار برابر بالاتر از متوسط در کشورهای عضو اتحادیه اروپا. سیاستمداران و کارشناسان بهداشت و درمان به طور یکسان در حال تلاش برای متقاعد کردن شهروندان است که آن را بی خطر است برای رای دادن.

اما در پای صندوق رای است نه تنها موضوع روی حیله و تزویر. "برای من این خطر زمانی که شما وارد یک مرکز خرید بسیار بیشتر از رفتن به رأی" اپیدمیولوژی Aleksandar Stojanov گفت: DW. "اما مشکل این است که چه اتفاقی می افتد قبل و بعد از رای گیری. وجود دارد خواهد بود جشن تظاهرات تجمع جمعی از هر نوع؟"

آنا Kimovska-Georgievska a 33-year-old اقتصاددان از سرمایه Skopje نیز شک و تردید است. "من رای دادن نیست چون من متقاعد شده آن است که رفتن به امن" او گفت: DW. در حال حاضر باردار با فرزند دوم Kimovska-Georgievska گفت او رای داده بودند در هر انتخابات از آنجا که او 18 ساله بود اما این بار او را منتقل می کند. "همه آنها می گویند: 'نگران نباشید آن را بی خطر است'," او گفت:. "من واقعا مطمئن است که مردم در کمیسیون انتخابات می دانم آنچه را که آنها انجام می دهند؟"

یک نظرسنجی اخیر انجام شده توسط موسسه دموکراتیک ملی نشان می دهد که درصد زیادی از شهروندان تصمیم به رای دادن. تحلیلگر سیاسی Arsovski گفت: مردم در انتخابات خواهد بود با توجه به ترس از همه گیر و برای بی تفاوتی رای دهندگان. "کاهش مشارکت در انتخابات را نمی خواهد چشمگیر, اما," او گفت: "و قطعا نمی خواهد تحت تاثیر قرار مشروعیت انتخابات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن