نروژی شکسته رکورد جهانی برای آواز الویس پریسلی

الویس پریسلی impersonator را تکان داد تا این رکورد در کتاب با آهنگ آواز از "شاه" برای بیش از 50 ساعت. "Kjell ا

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

الویس پریسلی impersonator را تکان داد تا این رکورد در کتاب با آهنگ آواز از "شاه" برای بیش از 50 ساعت. "Kjell الویس" اجازه داده شد به مدت پنج دقیقه استراحت در هر ساعت و جرعه در آب و مخلوط.

یک مرد نروژی در شنبه مجموعه ای از رکورد جهانی جدید برای آواز Elvis Presley آهنگ ها برای 50 ساعت و 50 دقیقه و 50 ثانیه مستقیم در یک رقابت آنلاین.

Impersonator Kjell Henning Bjornstad, همچنین شناخته شده با نام مرحله "Kjell الویس" به اتمام ماراتن در یک میخانه در مرکز اسلو.

"من هرگز این کار را دوباره گفت:" 52 ساله او پس از شکست رکورد به رسمیت شناخته شده توسط رکورد جهانی گینس. عملکرد خود را جریان توسط اسلو تلخیص VG, در میان دیگران.

Bjornstad شروع به آواز خواندن در روز پنج شنبه صبح و روشن بین نشستن و راه رفتن در اطراف در مرحله. هنگامی که او به پایان کامل الویس کاتالوگ او شروع به خواندن دوباره و دوباره.

یک متخصص تغذیه و پزشک تحت نظارت Bjornstad بود که به طور منظم در خدمت آب گرم با عسل و لیمو. خواننده گفته شد به آن را آسان در قهوه و به جای تکیه بر smoothie به میوه ها و میله های انرژی برای حفظ صدای او.

ادامه مطلب: الویس پریسلی چراغ های ترافیک به نظر می رسد در شهر فریدبرگ

Bjornstad می تواند پنج دقیقه استراحت در هر ساعت. او همچنین مجاز به صرفه جویی تا معافیت برای یک دیگر قابل تامل است.

آلمانی خواننده توماس "کورتیس" Gaethje در سال 2004 مجموعه قبلی الویس پریسلی آواز ماراتن رکورد 43 ساعت, 11 دقیقه و 11 ثانیه.

پادشاه راک اند رول

نروژی خواننده در حال حاضر شکست دو الویس آواز سوابق قبل از. در سال 2003 Bjornstad انجام شده 26 ساعت بدون توقف.

"مورد علاقه او بود 'یک آمریکایی سه گانه" و من شنیده ام "خرس عروسکی" کاملا چند بار" Bjornstad مدیر Helge Johansen گفت نروژی آژانس خبری NTB اضافه کرد که صدای خواننده, اما آیا صدا به طور فزاینده خشونت در ساعت نهایی این رقابت ها است.

در یکی از خود را می شکند Bjornstad گفت: VG که افسانه ای الویس پریسلی — که در سال 1977 درگذشت در سن 41 — گذشت "خیلی زود است."

ادامه مطلب: الویس هنوز هم الهام بخش 40 سال پس از مرگ او

همچنین شناخته شده به عنوان "پادشاه" آمریکایی خواننده و بازیگر است که به عنوان یکی از مهم ترین فرهنگی آیکون از قرن 20th.

پریسلی به ثمر رساند و ده ها تن از شماره یک بازدید برنده طلا بیشتر آلبوم از هر کس و فروش بیش از 146 میلیون آلبوم در سراسر جهان, با توجه به انجمن صنعت ضبط آمریکا است.

کمک های ساخته شده برای این هفته را آواز ماراتن استفاده خواهد شد به صندوق بیمارستان برای پناهندگان در میانمار.

mvb/rc (AFP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن