'علم موشک نیست': بیمار آمازون کارگران می تواند نیروی Shutdown در ویسکانسین

کشت و کارکنان در آمازون تحقق مراکز در کنشا ویسکانسین باید COVID-19. اما محلی مقامات بهداشتی می گویند آمازون نم

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

کشت و کارکنان در آمازون تحقق مراکز در کنشا ویسکانسین باید COVID-19. اما محلی مقامات بهداشتی می گویند آمازون نمی خواهد اجازه دهید آنها را در داخل به ارائه تست یا بررسی ایمنی در افزایش حماسه خوردگی قدرتمند ترین خرده فروش در جهان در برابر منطقه ای بوروکرات تلاش برای نگه داشتن زبانه ها در یک کشنده بیماری همه گیر.

آمازون جف بزوس, e-commerce, امپراتوری اتحاد بالندگی در ماه های اخیر به عنوان قفل-کردن آمریکایی ها تکیه حتی سخت تر به تجارت الکترونیکی است. اما به عنوان آنها را از طریق کار بحران کارکنان این شرکت تحقق مراکز پایین آمده اند با کروناویروس و درگذشت, رانندگی برخی از همکاران خود در اعتراض به شرایط در انبارها.

حداقل 32 کارکنان گرفتار این ویروس در کنشا کارگران در این شهر تحقق مراکز گفت: Milwaukee Journal Sentinel این هفته است. با وجود شیوع این شهرستان مقامات بهداشتی می گویند آمازون است که uncooperative با تلاش برای ردیابی این ویروس را گسترش.

"به تاریخ Kenosha County, بخش بهداشت تلاش کرده است برای دریافت همکاری هماهنگ از آمازون در مورد دست زدن به COVID-19 موارد در داخل شرکت کنشا پردیس" Kenosha County Health افسر دکتر جن Freiheit گفت: در روز شنبه در بیانیه ای. "آمازون پردیس ساخته شده است تا دو امکانات MKE1 و MKE5 هر کدام با خود سازمان مستقل ساختار است که باعث می شود آن را دشوار است به هماهنگی کامل شیوع تصویر با سازمان به عنوان یک کل است."

آمازون سخنگو در مقابله با برخی از Freiheit ادعا می کند در بیانیه ای در روز جمعه.

"هیچ چیز برای ما مهم تر است از سلامت و ایمنی کارکنان و ما ضمن استقبال از بازدید از شهرستان کنوشا وزارت بهداشت برای دیدن سرمایه گذاری ما در ایمنی از جمله افزایش تمیز کردن روزانه, درجه حرارت چک اجباری ماسک و اجتماعی فاصله اقدامات" این سخنگو گفت: روزانه وحش. "علاوه بر این ما آغاز شده و ما برای اولین بار COVID-19 تست آزمایشی در تعداد انگشت شماری از سایت ها و برنامه را به این موجود به کارکنان در MKE1 و MKE5 به زودی."

بخشی از مشکل این است که جغرافیایی, Freiheit توضیح داد: MKE1 و MKE5 قرار دارد در عرض 20 دقیقه از ایلینوی, مرز, که در آن بسیاری از کارکنان زندگی می کنند در خارج از Freiheit را در حوزه قضایی است.

"با توجه به بسیاری از کارمندان ساکن و یا در حال آزمایش در ایالت ایلینوی است که در های مختلف بهداشت عمومی سیستم گزارش بخش سلامت شده است قادر به دقت پیگیری موارد در مرکز و یا برای اطلاع رسانی به کارکنان که ممکن است در معرض خطر" Freiheit گفت. "بدون اینکه در این مرکز ما باقی می ماند غافل از اینکه کارکنان باید مناسب پوشش صورت و این که آیا آنها به درستی فاصله از یک دیگر."

آمازون سخنگو گفت که هنگامی که کارکنان تست مثبت برای این ویروس این شرکت هشدار مقامات بهداشتی در شهرستان که در آن زندگی کارگر بدون در نظر گرفتن دولت است.

Freiheit قبلا گفته مجله نگهبان که اگر آمازون نیست همکاری با تست و ردیابی اقدامات وزارت بهداشت می تواند اقدامات در برابر تحقق مراکز.

"ما در این نقطه در حال حاضر از آنجا که ما در حال گرفتن نیست که ما در حال رفتن به نگاه به آنچه دیگر اقدامات ما می تواند برای آمازون, از آنجا که ما در حال گرفتن به مراتب با رعایت به عنوان ما می خواهم" Freiheit گفت.

او اضافه کرد که بستن این مراکز شد یک گزینه ممکن است.

آیا شما می دانید چیزی است که ما باید در مورد چگونه آمازون و یا دیگر شرکت حمل coronavirus? ایمیل Kelly.Weill@TheDailyBeast.com یا ایمن در kellyweill@protonmail.com از غیر کار دستگاه.

و در بیانیه عمومی در روز پنج شنبه او افزود که "Kenosha County با همکاری بالقوه با ویسکانسین گارد ملی آمادگی خود را برای ارائه تست برای تمام کارکنان محلی آمازون تسهیلات است." (آمازون بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد امکان خاموش شدن است.)

در یک پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی دکتر رایان Westergaard, افسر ارشد پزشکی در Wisconsin Department of Health Services, گفت آمازون لازم بود به گزارش آن COVID-19 موارد است.

"این فرد در محل کار موارد و خوشه های مورد نیاز برای گزارش شده و به عنوان یک بهداشت عمومی تحقیق" Westergaard گفت. "در هر جمله تحقیقات ما در دسترس هستند و نقش ما این است برای کمک به ادارات بهداشت محلی."

در ضمن در باز Facebook برای کارگران در دو کنشا مراکز کارکنان صدا کردن در مورد COVID-19 موارد در انبارها.

یک کارگر لعنتی آمازون به عنوان "آینده" در آن ارتباط با مقامات بهداشتی. "تعداد موارد بی ربط است. آنچه مربوط است به آنهایی که ما نیاز به قرارداد ترسیم بنابراین عفونت می تواند محدود شود. علم موشک نیست," او نوشت.

برخی با ابراز رضایت آمازون ضد COVID اقدامات گفت: موجی از موارد احتمال گسترش در خارج از محل کار.

دیگران نشان داد که آمازون اجرای پوشش قوانین در طبقه اما این انطباق بیشتر بود گریخته در سایر قسمت های ساختمان.

"آنچه که من نمی توانید آن را همه می رود از پنجره بیرون را پس از آن می آید به اتاق استراحت???" یک کارمند نوشت: در Facebook ، "مثل من می توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از بار من رو کشیده تا مثل من بود صحبت به مانند یک کودک برای کار سخت و بینی من در معرض بودن برای یک ثانیه اما رونق آمده شکستن زمان ناهار شما نمی نیاز به ماسک خود را? هدف شکست."

یک بن بست بین شرکت و محلی در بخش بهداشت و درمان می تواند به معنای از دست رفتن یک شغل در حال حاضر متزلزل زمان برای اشتغال دیگران اشاره کرد.

"اگر بخش بهداشت و درمان. خاموش آمازون پایین" یک کارگر نوشت: "آیا ما هنوز هم پرداخت می شود؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب