اطلاع در مورد نتیجه گیری از تعهد خط توافق

Renesas Electronics Corporation (تسه: 6723) یک تامین کننده برتر پیشرفته نیمه هادی راه حل امروز اعلام کرد نتیجه

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

Renesas Electronics Corporation (تسه: 6723) یک تامین کننده برتر پیشرفته نیمه هادی راه حل امروز اعلام کرد نتیجه گیری از یک تعهد خط توافق به شرح زیر است:

1. هدف

هدف از این توافق است به امن و انعطاف پذیر به معنی گرداندن مراکز فساد مالی به منظور دیدار با تامین بودجه مورد نیاز برای کسب و کار آینده و تحولات به تامین سرمایه در گردش و همچنین برای بهبود ثبات مالی شرکت پایه.

2. بررسی اجمالی از تعهد خط توافق

پیمانکاران از توافق: MUFG بانک, Ltd. Mizuho بانک, Ltd. Sumitomo Mitsui اعتماد بانک محدود. Resona بانک, Ltd.
حداکثر مبلغ وام: 75 میلیارد ین
تاریخ قرارداد: ژوئیه 13 سال 2020
مدت قرارداد: مدت دو سال
وثیقه و ضمانت: وثیقه یا تضمین

3. چشم انداز آینده

نتیجه گیری از این توافق نه یک تاثیر مواد بر Renesas' تثبیت نتایج مالی برای سال مالی پایان 31 دسامبر 2020.

(مرجع)
تعهد خط قراردادی است که به موجب آن یک موسسه مالی وعده (ص) یک وام به یک شرکت در یک دوره از پیش تعیین شده و حداکثر مقدار بین این شرکت و موسسه مالی. با ورود به این توافق Renesas خواهد بود قادر به تهیه بودجه لازم به موقع در مجموعه دوره و حداکثر مقدار است.

به دنبال اظهارات

این اظهارات در این آزادی مطبوعات با توجه به برنامه های استراتژی و چشم انداز مالی از Renesas Electronics و آن تثبیت تابعه (جمعی "ما") هستند به دنبال اظهارات مربوط به ریسک و عدم قطعیت. ما به شما هشدار می دهند در پیش است که نتایج واقعی ممکن است مادی از چنین اظهارات به جلو نگاه با توجه به چند عامل مهم از جمله, اما نه محدود به شرایط عمومی اقتصادی در بازارهای ما که عمدتا در ژاپن و آمریکای شمالی و آسیا و اروپا; و تقاضا و قیمت گذاری رقابتی فشار بر روی محصولات و خدمات در بازار; توانایی ادامه به پیروزی پذیرش محصولات و خدمات در این بازار بسیار رقابتی و نوسانات در نرخ ارز نرخ ارز به خصوص بین ین و دلار ایالات متحده است. در میان دیگر عوامل رکود اقتصاد جهانی; رو به وخامت شرایط مالی در بازارهای جهانی و یا بدتر شدن در داخلی و خارج از کشور در بازارهای سهام ممکن است باعث نتایج واقعی متفاوت از پیش بینی نتایج پیش بینی شده است.

در مورد Renesas Electronics Corporation

Renesas Electronics Corporation (تسه: 6723) ارائه می شود اعتماد جاسازی شده طراحی نوآوری با تکمیل راه حل های نیمه هادی است که قادر به میلیاردها متصل دستگاه های هوشمند به منظور ارتقاء راه مردم, کار و زندگی می کنند. یک رهبر جهانی در میکروکنترلرها آنالوگ و قدرت و SoC محصولات Renesas را فراهم می کند راه حل های جامع برای طیف گسترده ای از خودرو های صنعتی و زیرساخت و IoT برنامه های کاربردی که کمک به شکل بی حد و حصر آینده. اطلاعات بیشتر در renesas.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب