بدنام هندی گانگستر Vikas Dubey کشته شدند پس از دستگیری در معبد

Vikas Dubey بود در اجرا پس از کشته شدن هشت پلیس. او به سفر در سراسر پنج متحده قبل از دستگیر شدن در Madhya Prad

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Vikas Dubey بود در اجرا پس از کشته شدن هشت پلیس. او به سفر در سراسر پنج متحده قبل از دستگیر شدن در Madhya Pradesh.

Vikas Dubey بدنام هندی گانگستر متهم به قتل هشت افسر پلیس به ضرب گلوله کشته شد مرده در صبح روز جمعه پس از دستگیری او در روز پنج شنبه.

این اوتار پرادش پلیس گفت که گانگستر کشته شد زمانی که او "اقدام" به هنگام فرار یکی از وسایل نقلیه آوردن او به خانه اش در شهر کانپور لغو شد.

Dubey تا به حال گفته ربوده تپانچه و یک مجروح پلیس اخراج در پلیس و کشته در شلیک تلافی جویانه.

Dubey دستگیر شد, در شهرستان اوجائین در ایالت مادها پرادش در صبح روز پنج شنبه پس از اینکه در اجرا برای تقریبا یک هفته است. او را به پلیس تحویل داده از صفحه اصلی ایالت اوتار پرادش در ساعت اندکی از جمعه.

Dubey بود و در اجرا از پلیس و فرار به مکان های مختلف در پنج کشور قبل از دستگیر شدن در Madhya Pradesh. او در یک مهمانخانه در دهلی نو روز چهارشنبه قبل از او در دنبال اوجائین.

یک قاتل که بازدید الوهیت

در روز پنج شنبه Dubey رسیده اوجائین به نماز در معروف Mahakal معبد که در آن او شناسایی شده توسط یک مغازه دار محلی و فیلم های گرفته شده در دوربین های مدار بسته.

او حتی متوقف بر یک عکاسی از خود با وجود این معبد ممنوعیت حمل تلفن همراه در داخل. او گزارش غیر مسلح در داخل معبد.

ماموران امنیتی مواجه Dubey هنگامی که او را ترک معبد و پس از یک درگیری فیزیکی او را به پلیس تحویل داده.

"Vikas Dubey شده است, یک قاتل بی رحمانه از روز خود را جوانتر بود و درگیر در جرم قتل از پلیس. او بازداشت شده است از Mahakal معبد" گفت: Narottam Mishra, خانه وزیر, Madhya Pradesh.

Dubey گفته است لینک با رهبران سیاسی.

یک کمین که منجر به بازداشت Dubey

Vikas Dubey که متهم در 60 مورد از قتل و سرقت و آدم ربایی آمد به ملی ویژه هفته گذشته زمانی که باند خود را به کشته شدن هشت پلیس.

یک گروه از یک دوجین پلیس رفته بود به Dubey مخفیگاه او در روستایی در ایالت اوتار پرادش به دستگیری او هفته گذشته هنگامی که Dubey باند کمین آنها را با شلیک از پشت بام ها.

Police stand on guard after Vikas Dubey's gang ambushed and fired on police (picture-alliance/AP Photo)

پلیس در نگهبانی پس از Vikas Dubey باند کمین و شلیک پلیس (picture-alliance/عکس از آسوشیتدپرس)

با توجه به H. C Awasthi مدیر کل پلیس اوتار پرادش Dubey شده بود با نوک انگشتانش کردن در مورد حمله.

یک گزارش کالبد شکافی نشان داد که همراه با تیراندازی به افسران پلیس Dubey را نیز قطع سر و پا یک افسر پلیس با یک تبر.

بحث دستگیری و ممکن است روبرو می شوند?

برخی از سیاستمداران ادعا که Dubey تسلیم پلیس در Madhya Pradesh برای جلوگیری از کشته شدن در برخورد با پلیس است. این اوتار پرادش پلیس نمی طبقه بندی Dubey مرگ به عنوان یک قتل فراقضایی.

برخورد کشتن یک اصطلاح مورد استفاده در هند برای توصیف اتهام قتل های فراقضایی توسط پلیس یا نیروهای مسلح ظاهرا در دفاع از خود زمانی که آنها برخورد مشکوک گانگستر یا تروریست.

آمیتا Thakur هند پلیس سرویس (IPS) مامور پست شده در اوتار پرادش به نام به حال برای رسیدگی به Dubey بازداشت و گانگستر توانایی به سفر در سراسر چندین متحده قبل از دستگیر شدن در اوجائین.

Dubey بازداشت شده بود نیز مطرح دیوانگی در رسانه های اجتماعی به عنوان چندین روزنامه نگاران توییتی از مکان های ممکن از گانگستر. یک روزنامه نگار حتی ادعا کرد که Dubey رسیده بود نپال.

Dubey برخاستیم و مراجعه به پلیس از کشته شدن هشت افسر و نشان داد که باند او در حال برنامه ریزی برای سوزاندن بدن با روغن اما نمی تواند انجام دهد به طوری که بیشتر پلیس وارد صحنه قتل.

گانگستر نیز متهم به قتل یک Bharatiya Janata Party رهبر Santosh Shukla در یک ایستگاه پلیس و یک کالج اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن