در حال حاضر در دسترس: پول خود را می رود بیشتر با سامسونگ پول توسط SoFi

سامسونگ SoFi و مسترکارت با هم راه اندازی همراه اول پول پلت فرم مدیریت; دارندگان حساب را برای به دست آوردن دستر

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

سامسونگ SoFi و مسترکارت با هم راه اندازی همراه اول پول پلت فرم مدیریت; دارندگان حساب را برای به دست آوردن دسترسی منحصر به فرد به تخفیف در محصولات سامسونگ

Samsung Electronics America, Inc., اعلام کرد tconsumers در ایالات متحده می تواند ثبت نام و دسترسی به سامسونگ پول توسط SoFi: یک همراه اول پول تجربه مدیریت. تولید شده در همکاری با صوفی پیشرو fintech شرکت سامسونگ پول توسط SoFi به ارمغان می آورد یک مدیریت پول نقد حساب همراه اعتباری مسترکارت و مزایای منحصر به فرد به سامسونگ پرداخت.

جدید منحصر به فرد بهره مند شوند به زودی

به عنوان بخشی از این اطلاعیه سامسونگ نشان داد که فعال سامسونگ پول توسط SoFi کاربران به زودی دسترسی به منحصر به فرد تخفیف در سامسونگ برنده جایزه محصولات. با شروع در فقط چند هفته سامسونگ پول توسط SoFi کاربران دریافت تخفیف در سامسونگ کهکشان گوشی های هوشمند قرص wearables, تلویزیون, لپ تاپ, واشر, یخچال و فریزر و بیشتر در Samsung.com. این برنامه خواهد شد پاداش وفادار دارندگان حساب با تخفیف, در بالای هر یک ارائه می دهد در دسترس در Samsung.com. یک بار زندگی می کنند و هنگامی که یک حساب کاربری با بودجه کاربران را ببینید یک بنر در سامسونگ پول در بخش سامسونگ برنامه پرداخت. کلیک کردن بر روی این بنر را با ارائه دسترسی به تخفیف.

در مورد سامسونگ پول توسط SoFi

  • فعال سازی فوری: به عنوان به زودی به عنوان شما صندوق جدید خود را, سامسونگ پول توسط SoFi حساب خود را دیجیتال کارت اعتباری خواهد بود مشروط در خود سامسونگ پرداخت کیف پول خود را با فیزیکی کارت ورود مدت کوتاهی از طریق پست. برای فعال کردن کارت خود را بدون نیاز به شماره گیری یک شماره 1-800. به سادگی ضربه بزنید کارت بر روی تلفن خود را و به تماشای صفحه نمایش برای تایید.
  • هیچ حساب هزینه ها: سامسونگ پول توسط SoFi اتهامات صفر حساب هزینه, هزینه های اضافه برداشت و یا انتقال هزینه.[1] در واقع هر زمان که شما استفاده از یک شبکه ATM شما نمی دیدن یک اتهام است.[2]
  • اضافه شده پس انداز و مزایای: سامسونگ پول توسط SoFi پاداش به کاربران برای صرفه جویی در, درآمد تا 6x[3] نرخ بهره بالاتر نسبت به میانگین ملی از معاملاتي حساب. علاوه بر این سامسونگ پول توسط SoFi کاربران را کسب سامسونگ پاداش امتیاز برای هر خرید آنها را در Samsung پرداخت.
  • مدیریت پول در نوک انگشتان خود را: با سامسونگ پول توسط SoFi شما می توانید با استفاده از Samsung Pay برنامه به بررسی تعادل خود را بررسی گذشته اظهارات و جستجو معاملات. شما می توانید پرچم فعالیت های مشکوک مکث و یا راه اندازی مجدد هزینه های توقف و یا unfreeze کارت خود را تغییر pin خود را و اختصاص مورد اعتماد خود را تماس با ما—همه تا کنون که بدون نیاز به ترک خانه و یا تماس با یک نماینده. و به زودی سود اضافه شده برای Samsung پرداخت کاربران قادر بودن به صندوق خود سامسونگ پول توسط SoFi حساب فورا از دیگر خود را ثبت کارت بانکی در حال حاضر در کیف پول خود را پرداخت.
  • صلح از ذهن: پس از سامسونگ پول توسط SoFi نیست یک کارت اعتباری شما می توانید تنها با صرف پول نقد شما را در دست دارند. و در صورت غیر مجاز در معامله به شما یک هشدار دریافت و فرض صفر مسئولیت. برای ایمنی افزوده, سامسونگ پول توسط SoFi می آید با دفاع درجه امنیتی Samsung Knox که محافظت از اطلاعات کاربران تمام راه را به سطح تراشه. و FDIC بیمه هر Samsung پول توسط SoFi حساب تا 1.5 میلیون دلار (6x که از سنتی به حساب بانکی).[4] در نهایت فیزیکی کارت اعتباری نمایش داده نخواهد شد شماره کارت تاریخ انقضا یا CVC. باید کاربران نیاز دارند که اطلاعات آنها به راحتی می توانید آن را در "پول" تب سامسونگ برنامه پرداخت که بیشتر محافظت شده توسط بیومتریک یا پین احراز هویت.

در دسترس بودن

سامسونگ پول توسط SoFi در حال حاضر در دسترس به سامسونگ پرداخت کاربران در ایالات متحده است. سامسونگ پرداخت کاربران می توانید شروع با بهره برداری از پول در تب سامسونگ برنامه پرداخت. از تخفیف های منحصر به فرد در محصولات سامسونگ در Samsung.com در دسترس خواهد بود در هفته های آینده.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامسونگ پول توسط SoFi لطفا https://www.samsung.com/us/samsung-pay/.

آشکار

سامسونگ پول توسط SoFi® یک مدیریت پول نقد حساب است که یک کارگزاری محصول ارائه شده توسط SoFi اوراق بهادار, LLC. عضو FINRA/SIPC. نه صوفی و نه خود را وابسته به یک بانک است.

سامسونگ پول توسط SoFi کارت صادر شده است Bancorp بانک.

[1] سامسونگ پول توسط SoFi راه اندازی خواهد شد و بدون حساب هزینه. هزینه شارژ خواهد بود موضوع را به تغییر در هر زمان به عنوان شرح داده شده در حساب شرایط و ضوابط.

[2] SoFi همکاری با Allpoint به مصرف کنندگان ارائه رایگان ATM دسترسی در هر یک از 55,000+ خود پرداز atm در Allpoint شبکه. مصرف کنندگان نمی خواهد به اتهام هزینه که با استفاده از یک شبکه ATM, اما, شخص ثالث, هزینه های متحمل شده در هنگام استفاده از شبکه خود پرداز atm در حال منوط به بازپرداخت. SoFi دستگاه های خودپرداز سیاست ها منوط به تغییر در SoFi اختیار در هر زمان.

[3] 6x بر اساس میانگین ملی از 0.04% از این میزان به عنوان درپوش از 7/20.

[4] از موجودی نقدی در سامسونگ پول توسط SoFi نقدی مدیریت حساب های جاروب شده به یک یا چند برنامه بانک که در آن آن را بدست آورده و نرخ بهره متغیر است و واجد شرایط برای FDIC بیمه. FDIC بیمه نمی کند بلافاصله اعمال می شود. پوشش آغاز می شود که بودجه وارد در یک برنامه بانک. وجود دارد در حال حاضر شش بانک در دسترس به قبول این رسوبات ساخت مشتریان واجد شرایط برای $1,500,000 از FDIC بیمه (شش بانک 250.000 دلار در هر بانک). اگر تعداد موجود بانک ها تغییرات و یا کاربر تصمیم به استفاده از و/یا دارایی های موجود در یک یا بیشتر از در دسترس بانک ها مقدار واقعی می تواند پایین تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در FDIC بیمه پوشش مراجعه کنید www.FDIC.gov. مشتریان مسئول نظارت بر مجموع دارایی های خود را در هر یک از برنامه بانک ها برای تعیین میزان موجود FDIC بیمه پوشش مطابق با FDIC قوانین. سپرده در سامسونگ پول توسط SoFi یا در بانک برنامه تحت پوشش SIPC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن