نصب پکیج دیواری

اموزش نصب شلنگ های پکیج مبتنی بر تصویر فوق و دستگاهی که توی کلیپ درموردش توضیح دادم که عینا همین سبک دستگاه

توسط مدیر سایت در 26 خرداد 1402

اموزش نصب شلنگ های پکیج

مبتنی بر تصویر فوق و دستگاهی که توی کلیپ درموردش توضیح دادم که عینا همین سبک دستگاه هم بود از سمت راست که عدد 1 رو قرار دادم ورودی به پمپ رجوع و برگشت مدار هست که که در بالای این ورودی پمپ دستگاه قرار میگیره و هرجایی که ما پمپ رجوع پکیج رو داشته باشیم میشه مدار رجوع سیستم گرمایشی رادیاتورهای ما .

حال توجه می‌کنیم که نصب پکیج در کدام بخش از این ورودی و خروجی ها یکی‌از سنسورهای آب ورودی رو داریم هم اکنون این سنسور میتونه فلوسوییچ باشه میتونه فلومتر یا این که هر سنسور دیگه ای باشه و اون بخش می بایست توی ورودیش شلنگ آب سرد نصب بشه.

 

و در پایان هم هر جایی که بالاش شیرگاز نصب بود خب میشه ورودی گاز پکیج ما

به همین راحتی تا اینجا 3 تا از ورودی هارو مستقل کردیم در انتها یک ورودی 3/4 اینچ میمونه که همون 5 است و یک ورودی 1/2 اینچ میمونه که همون 4 می باشد خب اون کوچکه میشه خروجی آب گرم مصرفی و اون بزرگتره میشه خروجی آب رفت به سمت شوفاژها

به همین راحتی تا اینجای اموزش نصب شلنگ های پکیج تونستیم متوجه بشیم که کجای ورودی و خروجی هر پکیج چه شلنگی نصب میشه حال می بایست بدونیم که روی دیوار لوله هایی که داریم به چه صورتی نصب میشن !؟

پس با اینجانب بیاین تحت خیس تا توضیح بدم .

فراگیری جستن لوله های روی دیوار برای نصب پکیج
خب درین بخش از یادگرفتن جستن و بستن شلنگهای ذیل پکیج برای اینکه بتونید لوله های روی دیوار رو پیدا فرمائید و متوجه بشید کدامیک مرتبط با رفت ، بازگشت و سرد و گرم میشه بهتره نخستین نظارت فرمائید که هیچ مکان واحد چه روی لوله های بالا و ذیل شوفاژ ها یا این که همون رفت و بازگشت رادیاتورها و چه روی لوله های آب مصرفی سردوگرم هیچ شلنگ پلی نخورده باشه ، زیرا توی ساختمانهای نوساز برای آزمایش تمامی لوله ها تمامی رو پل میکنن تا یکجا باهم تستشون کنن .

خب اکنون که فراهم گردیده کلیه چیز اولیه آب ورودی ساختمان رو می بایست ببندید و آنگاه هرنوع اتصالات ارتباطی فی مابین لوله ها که روی دیوار می‌باشد یعنی همون شلنگها و.. رو غیروابسته فرمایید که صرفا تبدیلهای روی اتصالات بمونه درحال حاضر اروم شیر فلکه واحد رو گشوده فرمایید از هر یک که آب اومد یعنی اون لوله آب سرد ورودی به پکیج می باشد .

درحال حاضر توسط یک شلنگ دربین لوله آب سرد و هریک از لوله هارو پل می کنیم و درپوش بالاو ذیل یکی‌از رادیاتورهارو نیز گشوده می کنیم ، و آب رو توسط شلنگ وارد لوله های می‌کنیم در حالتی که از بالای لوله ی رادیاتور آب زد خارج این یعنی اون ورودی مرتبط با آب رفت شوفاژ میباشد و بایستی شلنگ رفت روی اون نصیب نصب بشه و در حالتی که از لوله پایینی رادیاتور آب بیرون شد این یعنی اون مغزی مرتبط با آب بازگشت رادیاتور می باشد و اونجا بایستی شلنگ بازگشت نصب بشه .

در انتها هم یک لوله میمونه که مرتبط با آب گرم مصرفی میشه ، درحال حاضر شما با دونستن این موردها خیلی شل میتونید شلنگهای تحت پکیج و روی دیوار رو پیدا نمائید و به سرجای خودشون نصب نمائید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن