NTT DATA و مایکروسافت اعلام همکاری استراتژیک برای فعال کردن دیجیتال جدید راه حل های

NTT DATA Corporation (NTT DATA) یک پیشرو جهانی آن را ارائه دهنده خدمات و شرکت مایکروسافت امروز اعلام کرد که آن

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

NTT DATA Corporation (NTT DATA) یک پیشرو جهانی آن را ارائه دهنده خدمات و شرکت مایکروسافت امروز اعلام کرد که آنها به طور مشترک به دنبال فرصت های استراتژیک به عنوان بخشی از چند سال اتحاد استراتژیک اعلام کرد در ماه دسامبر با شرکت NTT شرکت. این شرکت امروز اعلام کرد گسترش داد با تمرکز بر تسریع سازمانی مشتریان انتقال دیجیتال با Microsoft Azure به عنوان یک ترجیح ابر راه حل برای کمک به سرعت بخشیدن به کسب و کار و افزایش بهره وری در محل کار.

اتحاد را به ارمغان می آورد با هم NTT DATA را بهترین در کلاس جهانی این خدمات با مایکروسافت اعتماد cloud platform, هوش مصنوعی, فن آوری و مجموعه ای از ابزار بهره وری با هدف کمک به کسب و کار دیجیتالی تبدیل و افزایش بازده عملیات کسب و کار و بهره وری.

در امروز به سرعت در حال تغییر محیط کسب و کار در حال رشد وجود دارد خواسته های مشتریان برای رسیدن به انتقال دیجیتال از طریق چالاک یکپارچه سازی سیستم با استفاده از ابر رایانه ها و فن آوری های دیگر. NTT داده ها را فراهم می کند جامع کسب و کار و خدمات به مشتریان در سراسر صنایع از جمله مشاوره-led آن استراتژی و مدیریت خدمات و همچنین طراحی سیستم یکپارچه سازی عملیات و تعمیر و نگهداری. فن آوری های مایکروسافت را قادر خواهد ساخت که انتقال دیجیتال بر روی ابر شامل Microsoft Azure, Microsoft 365, Microsoft تیم و پویایی 365.

"NTT DATA متعهد به کمک به شرکت خود را درک دیجیتال تغییر و تحول است. از طریق این همکاری استراتژیک با Microsoft ما ترکیب مایکروسافت Azure cloud platform و فن آوری های دیجیتال با NTT DATA تجربه و دانش در ارائه این خدمات به ارائه راه حل ها و خدمات است که کمک به تسریع ما مشتریان شرکت دیجیتال تحول" گفت: Yo Honma, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت NTT DATA.

"از طریق این همکاری ما به جلو نگاه به ترکیب NTT DATA جهانی زیرساخت ها و خدمات تخصص در صنایع با قدرت مایکروسافت Azure و ما ابزار بهره وری برای ایجاد فرصت های جدید و ارزش برای مشتریان ما با کمک به آنها را به سرعت دیجیتالی تبدیل کسب و کار خود را. با هم, ما را در ادامه بررسی راه حل های جدید و فرصت های ارزش افزوده برای مشتریان ما" گفت: "الکس Simons, شرکت, معاون رئیس جمهور, ID, مدیریت برنامه Microsoft.

کلید ابتکارات داد عبارتند از:
 

مشتری انتقال دیجیتال

این شرکت با هم کار خواهد کرد برای کمک به شرکت های دیجیتالی تبدیل کسب و کار خود را به طور مشترک افزایش و استقرار راه حل ها و خدمات ساخته شده بر روی Microsoft Azure و اعمال نفوذ مایکروسافت مجموعه ای از ابزار بهره وری, Microsoft 365, Microsoft تیم است. این شرکت افزایش خواهد NTT DATA دانش مدیریت راه حل everis knowler و رباتیک اتوماسیون فرآیند ابزار WinActor با تمرکز بر ساده تر کردن عملیات کسب و کار و افزایش بهره وری و بهره وری. NTT DATA و مایکروسافت خواهد اهرم راه حل منطقه ای که شامل لاجوردی خدمات مهاجرت و خدمات مدیریت برای ماموریت حیاتی سیستم مانند SAP و همچنین پشتیبانی از شتاب دیجیتال تحول در صنایع.

Workstyle نوآوری

NTT DATA و مایکروسافت را ترویج workstyle نوآوری با استفاده از فن آوری دیجیتال برای به حداکثر رساندن قدرت سازمانی با افزایش توانمندی کارکنان در سطح جهان است. در این ابتکار NTT داده خواهد شد سرعت بخشیدن به تحول workstyles در NTT DATA از طریق امنیتی ارائه شده توسط مایکروسافت 365 و همکاری ابزار مانند Microsoft تیم است. ترویج توسعه داخلی آن محیط و قوانین با هدف بهبود بهره وری NTT DATA تبدیل خواهد شد workstyles در سراسر سازمان و بهبود عملکرد با به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه برای افزایش نتایج. بر اساس نتایج به دست آمده از طریق این فعالیت ها و دانش های سیستم اجرای هر دو شرکت را پیشنهاد workstyle تغییرات به مشتریان در تمام صنایع.

قابلیت توسعه

این شرکت با هم کار خواهد کرد برای تبدیل و ایجاد NTT DATA سازمانی فرهنگ به ترویج توسعه و استفاده از دیجیتال قابلیت در NTT داده ها با استفاده از دیجیتال مختلف تحول مواردی است که مایکروسافت ایجاد کرده است در سراسر جهان. علاوه بر این NTT DATA برنامه ای برای کشت در حدود 10,000 کارمند در سراسر جهان مجرب با فن آوری های دیجیتال و Microsoft cloud مربوط به گواهینامه حمایت از مشتری دیجیتال تغییر و تحول است.

تکنولوژی خوب

NTT DATA را کشف مایکروسافت هوش مصنوعی برای سلامت بشردوستانه برنامه توانمند سازی این شرکت به کار در مقابله با برخی از سخت ترین چالش های بهداشت جهانی. مایکروسافت هوش مصنوعی برای سلامت سبب محققان و سازمان ها با AI برای کمک به بهبود سلامت افراد و جوامع در سراسر جهان است. NTT داده خواهد شد تمرکز بر حمایت از سازمان ملل متحد اهداف توسعه پایدار در زمینه هوش مصنوعی تصویربرداری.

"WinActor" یک علامت تجاری ثبت شده از NTT Advanced Technology Corporation.

در مورد NTT DATA

NTT DATA پیشرو آن ارائه دهنده خدمات و نوآوری جهانی شریک مقر آن در توکیو با عملیات کسب و کار در بیش از 50 کشور جهان است. تاکید ما بر تعهد دراز مدت ترکیب جهانی با رسیدن به محلی صمیمیت به ارائه برتر خدمات حرفه ای متفاوت از مشاوره و توسعه سیستم های به برون سپاری. برای اطلاعات بیشتر www.nttdata.com.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن