پرستاران در نهایت به رسمیت شناخته شده به عنوان قهرمانان آنها همواره

Leslie نیل-Boylan, گفتگوپرستاران قهرمانان COVID-19 بحران است. مارس 12 توسط بین المللی پرستاران روز که یادآور ت

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

Leslie نیل-Boylan, گفتگو

پرستاران قهرمانان COVID-19 بحران است. مارس 12 توسط بین المللی پرستاران روز که یادآور تولد فلورانس نایتینگل اول "پرستار حرفه ای." سازمان بهداشت جهانی نیز به نام این سال را "سال پرستار" به افتخار بلبل 200 تولد.

به پرستاران در همه جا این روز و در این سال باید اهمیت بزرگ است. پرستاران که به رسمیت شناخته شده به عنوان قهرمانان باید مدتها به رسمیت شناختن به عنوان متخصصان مراقبت های بهداشتی در حق خود و نه کمکی به پزشکان است. آن را فوق العاده به رسمیت شناخته شود در حال حاضر در زمینه coronavirus اما پرستاران همواره در صف مقدم—در طول جنگ شیوع و بار دیگر فاجعه است.

من یک پرستار برای 40 سال و یک پرستار پزشک برای 17 از آن سال است. یک فعال پزشک پژوهشگر, پژوهشگر و مربی من در حال حاضر به عنوان دین از Solomont دانشکده پرستاری در دانشگاه ماساچوست در لوول. در طول زندگی حرفه ای من, پرستاران به طور معمول شده است تنزل به یک نقش ثانویه و اگر ذکر در همه ما به عنوان کمک به پزشکان. پرستاران امروز هنوز پرسید چرا آنها نمی تبدیل شدن به پزشکان به جای. نیست ما به اندازه کافی هوشمند?

بسیاری از مردم درک نمی کنند که پرستاری و doctoring کاملا حرفه های مختلف با اهداف متفاوت است. ما در حال افتخار کار در کنار پزشکان و دیگر متخصصان بهداشت اما ما هرگز پشت سر آنها. نه همه پرستاران در بالین اما همه ما لمس زندگی بیماران.

بسیاری از پرستاران دکترا. آنها تحقیقات انجام است که پیشرفت های کیفیت مراقبت از بیمار است. پرستاران تغییر مراقبت های بهداشتی سیاست. به عنوان مثال پرستاران نقش مهمی در اصلاح مراقبت های بهداشتی و توصیه به کنگره پیشنهاد مراقبت های بهداشتی قوانین و مقررات. آنها همچنین راهنمای سازمان های مربوط به مراقبت های بهداشتی تکنولوژی و هماهنگی مراقبت و نشستن بر اجرایی تخته از سازمان های مراقبت های بهداشتی. پرستاری است که هر دو یک هنر و یک علم است.

نقش پرستار تکامل یافته است اما برخی از چیزهایی که تغییر نکرده. پرستاران باید همیشه برای مراقبت از بیمار خوب است و در حال مرگ. ما ترویج سلامت و پیشگیری از بیماری. ما تفسیر آنچه که اتفاق می افتد به طوری که بیماران آن را درک کنند. ما وجود دارد برای کل تجربه بیمار از بدو تولد تا سن از سلامتی به بیماری و در سراسر سن و بیماری به سمت صلح آمیز و محترمانه مرگ است.

تاریخ ما را فراهم می کند نمونه های بسیاری است.

در سال 1854 فلورانس نایتینگل آورده 38 داوطلب پرستاران برای مراقبت از سربازان در طول جنگ کریمه. علت درگیری با تمرکز بر حقوق مسیحیان در سرزمین مقدس و درگیر روسیه, امپراتوری عثمانی و فرانسه و ساردنی و انگلستان است. نر پرستاران ارائه مراقبت به عنوان دور برگشت به عنوان شوالیه Presenza در قرن 11th. اما قبل از بلبل مشارکت پرستاران زن و مرد شامل ندیده اعضای خانواده و یا سربازانی که برای مراقبت از بیمار و ناتوان.

بلبل بود برای اولین بار به سازماندهی پرستاران و ارائه استاندارد نقش ها و مسئولیت های حرفه ای. به این ترتیب او با اعتبار موسس مدرن حرفه ای پرستاری است. او همچنین یک متخصص آمار جمع آوری داده ها در بیماران و چه بود و کار نمی کند به آنها را بهتر. بلبل و پرستاران بهبود بهداشت بهداشت و تغذیه. آنها ارائه مراقبت و آسایش است. کار خود را تا به حال تأثیر عمده ای بر بقای سربازان.

جنگ های داخلی آمریکا در 1860s آورده و هزاران نفر از پرستاران آموزش دیده به battlefront خطر جان خود را برای مراقبت از سربازان در هر دو طرف جنگ است. معروف ترین بودند Dorothea Dix, مدافع بومی جمعیت و بیمار روانی; کلارا بارتون بنیانگذار صلیب سرخ آمریکا; و Louisa May Alcott نویسنده کتاب "زنان کوچک."

پرستاران دوباره پاسخ تماس با تب زرد بیماری همه گیر از سال 1878 با عجله از سراسر کشور به تنسی است. این بیماری همه گیر در نهایت کشته 18,000 مردم و بسیاری از پرستاران درگذشت در حالی که مراقبت از بیمار.

ایالات متحده استخدام بیش از 22,000 پرستاران آموزش دیده برای درمان آمریکایی ها در خارج از کشور و پشت در خانه از سال 1917 تا 1919 در طول جنگ جهانی اول جنگ به ارمغان آورد مرگ از مبارزه به حدود 53,000 آمریکایی ها در حالی که حدود 40 میلیون نظامی و غیر نظامی در سراسر جهان درگذشت. زمان پس از زمان پرستاران را ترک کرده اند و گرما و ایمنی و راحتی از خانه های خود را برای مراقبت از دیگران است.

پرستاران نیز در میان میلیون ها نفر که جان خود را از سال 1918 همه گیر آنفلوآنزا. پنجاه میلیون نفر در سراسر جهان است. این بیماری همه گیر است که احتمالا بیشتر قابل مقایسه با آنچه که ما در حال تجربه امروز با COVID-19. اما شیوع مانند فلج اطفال خاموش و از سال 1916 به سال 1954; جهانی همه گیر آنفلوآنزا A 1957-1958; آنفولانزای خوکی 2009-2010; ابولا 2014-2016; و Zika, 2015-2020 نیز ثابت مورد نیاز مراقبت های پرستاری.

من به یاد داشته باشید این بیماری همه گیر ایدز آغاز شد که در سال 1981. من یک پرستار و دیدم بسیاری از بیماران در خانه های خود از پناهگاه بی خانمان به آپارتمان پنت هاوس. هر کس رنج می برد نه تنها به دلیل اثرات جسمی و روانی, بیماری بلکه به دلیل ننگ. مردم و حتی خانواده خود را از ترس به لمس بیماران آنها را بوسه می شود و یا در نزدیکی آنها. آن زمان تنها برای این بیماران است. من آنها را رو به زوال و مرگ است. پرستاران اغلب تنها آنهایی که برای برگزاری این دست از این بیماران به طوری که آنها نمی خواهد مرد به تنهایی.

پرستاران نیز وجود دارد در طول 9/11. آنها در میان شجاع اولین پاسخ دهندگان که در معرض خطر زندگی خود را برای نجات دیگران. بسیاری از بیماری های مزمن به دلیل قرار گرفتن در معرض به زمین صفر است.

هر سال پرستاران رای اولین بار در میان حرفه عمومی اعتماد ترین با توجه به گلوپ. ما کار سخت برای به دست آوردن و حفظ این اعتماد است. شما را پیدا خواهد کرد ما مراقبت از مردم در خانه های خود در ادارات بهداشت در خانه های پرستاری ماهر و مراقبت از امکانات توانبخشی بیمارستان در زندانها و موسسات تادیبی مراقبت از بیمار روانی و ارائه مراقبت های بهداشتی مشاوره بیش از تلفن و کامپیوتر. پرستاران کار می کنند در هر کجا که مردم وجود دارد.

چه ما بپرسید در بازگشت ؟ آن ساده است. ما اصلا خودمان را در نظر قهرمانان اما ما سزاوار احترام است. تصاویر عمومی پرستار در یک مدرسه و یا به عنوان یک handmaiden به یک دکتر در اشتباه هستند و توهین. ما حرفه ای هستند. هنگامی که COVID-19 بحران است لطفا فراموش نکنید که ما همیشه در اینجا برای شما. همیشه بوده اند. همیشه خواهد بود.

لسلی نیل-Boylan است که دین از Solomont دانشکده پرستاری دانشگاه ماساچوست در لوول



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب