NVIDIA مجموعه تماس کنفرانسی برای سه ماهه اول نتایج مالی

NVIDIA میزبان یک کنفرانس در روز پنج شنبه 21 مه در 2:30 p. m. PT (5:30 p. m. ET) به بحث در مورد آن نتایج مالی س

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

NVIDIA میزبان یک کنفرانس در روز پنج شنبه 21 مه در 2:30 p. m. PT (5:30 p. m. ET) به بحث در مورد آن نتایج مالی سه ماهه اول سال مالی 2021 که منتهی به مارس 26 سال 2020 و ارائه چشم انداز خود را برای سه ماهه دوم مالی سال 2021 خواهد شد که شامل سهم از Mellanox کسب تکمیل شده در تاریخ 27 آوریل سال 2020 است.

تماس خواهد بود, پخش زنده (در گوش دادن-تنها حالت) در www.nvidia.com. این شرکت آماده سخنان خواهد شد و پس از جلسه پرسش و پاسخ خواهد بود که محدود به سوالات از تحلیلگران مالی و سرمایه گذاران نهادی.

پیش از تماس NVIDIA ارائه خواهد شد نوشته شده و تفسیر در آن سه ماهه اول نتایج حاصل از آن CFO. این مواد خواهد شد ارسال شده به investor.nvidia.com بلافاصله پس از این شرکت نتایج علنا اعلام کرد در حدود 1:20 p. m. PT.

پخش ثبت خواهد شد و در دسترس برای پخش تا زمانی که این شرکت در کنفرانس تلفنی به بحث در مورد نتایج مالی خود را برای سه ماهه دوم از سال مالی 2021.

در مورد کارت گرافیک NVIDIA
NVIDIA (NASDAQ: NVDA) اختراع GPU در سال 1999 موجب رشد بازار بازی های PC, تعریف مدرن گرافیک کامپیوتری و انقلابی محاسبات موازی. اخیرا GPU یادگیری عمیق مشتعل مدرن هوش مصنوعی — دوران بعد از محاسبات — با GPU اقدام به عنوان مغز رایانه ها ربات ها و خودروهای بدون راننده است که می تواند درک و فهم جهان است. اطلاعات بیشتر در http://nvidianews.nvidia.com/.

© 2020 NVIDIA Corporation. تمام حقوق محفوظ است. NVIDIA و کارت گرافیک NVIDIA لوگو علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از NVIDIA شرکت در ایالات متحده و کشورهای دیگر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب