نیویورک پلیس سرکوب پس از روز از تظاهرات مسالمت آمیز

تظاهرات در نیویورک در زمان تاریکی به نوبه خود در اواخر روز پنجشنبه به عنوان گرافیک تصویری پدید آمده از یک مرد

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

تظاهرات در نیویورک در زمان تاریکی به نوبه خود در اواخر روز پنجشنبه به عنوان گرافیک تصویری پدید آمده از یک مرد مسن که زدم به زمین توسط پلیس در بوفالو و معترضان در شهر نیویورک مواجه شد با swarms از افسران پلیس با استفاده از سنگین دست تاکتیک برای به اجرا درآوردن یک ایالت 8 بعد از ظهر حکومت نظامی.

این حادثه تکان دهنده در نیاگارا مربع رخ داده در خارج از شهر که در آن تصویری ارسال شده توسط رسانه های محلی نشان می دهد این مرد نزدیک شدن به پلیس به عنوان آنها در تلاش برای پاک کردن مربع تنها به خشونت راندند. او سپس به عقب می افتد و انتقاد سر خود را به زمین سمت چپ ظاهر ناخودآگاه به عنوان معترضان شنیده می شود فریاد "او خونریزی از گوش خود را."

بوفالو پلیس بعد از انتشار بیانیه ای اعلام کرد بازداشت چهار نفر که یک پنجم فرد دستگیر شده بود طی یک زد و خورد با معترضان دیگر.

پلیس ادعا کرد در این بیانیه "در آن زد و خورد مربوط به معترضان یک نفر مجروح شد که او افتاد & کاهش یافت."

Erie County اجرایی علامت Poloncarz توییتی در مورد این حادثه گفت: "sickens" او. او گفت: این مرد دیده می شود در این ویدئو این است که در شرایط با ثبات و درمان در یک بیمارستان محلی است.

بوفالو کمیسر پلیس بایرون Lockwood در ابتدا گفت: روزانه وحش مقامات "به دنبال به" تنه زدن حادثه هر چند او گفت که او تا به حال دیده نشده ، لحظاتی بعد او دستور داد فوری تعلیق از دو افسر درگیر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن