اقیانوس Viking: ایتالیا برای انتقال مهاجران به قرنطینه کشتی پس از اقدام به خودکشی

پس از چند خودکشی در طول چند روز گذشته مهاجران روی خصوصی نجات کشتی اقیانوس وایکینگ خواهد شد نقل مکان کرد به قرن

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

پس از چند خودکشی در طول چند روز گذشته مهاجران روی خصوصی نجات کشتی اقیانوس وایکینگ خواهد شد نقل مکان کرد به قرنطینه کشتی در سیسیل.

نزدیک به 180 مهاجران روی خصوصی نجات کشتی اقیانوس وایکینگ منتقل خواهد شد به یک قرنطینه کشتی روز دوشنبه بلافاصله پس از ایتالیا, حمل coronavirus تست در هیئت مدیره با توجه به منابع متعدد.

اقیانوس وایکینگ برداشت کرده بود مهاجران به عنوان یک قسمت از چهار عملیات نجات آنها به عنوان فرار کرد, لیبی با توجه به اروپایی دریایی-انسانی سازمان SOS Mediterranee.

این وضعیت در هیئت مدیره اقیانوس وایکینگ رشد کرده بود به طور فزاینده ای از جان گذشته پس از رد شدن و یا داشتن docking درخواست نادیده گرفته و از هفت پورت در ایتالیا و مالت در نتیجه متعدد اقدام به خودکشی توسط مهاجران در هیئت مدیره SOS Mediterranee گفته بود در بیانیه ای در روز جمعه.

مقامات ایتالیایی اعلام کرده اند ارسال می شود یک تیم پزشکی برای ارزیابی وضعیت در هیئت مدیره و انجام coronavirus تست قبل از مهاجران در حال انتقال به قرنطینه کشتی Moby زازا در سیسیل در روز دوشنبه.

این بیماری همه گیر به حال منجر به امتناع از اجازه می دهد فوری تخلیه نجات دریای مدیترانه توسط هر دو در ایتالیا و مالت منجر به افزایش تنش ها.

آلمانی وزیر کشور Horst Seehofer نامیده می شود در بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا برای پذیرش مهاجران نجات از دریای مدیترانه بیان کرد که تنها پنج یا شش کشور انجام داده اند.

Seehofer به این روزنامه گفت: Welt am Sonntag که او امیدوار جدید توافق سیاسی در مهاجرت خواهد بود تحت فشار قرار دادند تحت آلمان ریاست اتحادیه اروپا. این امر شامل یک چارچوب جامع با امتحانات اولیه پناهندگی دادخواست همراه با بازگشت افرادی که برنامه های کاربردی را برآورده نمی کنند استاندارد برای حفاظت.

"تنها کسانی که می توانند معتبر ایجاد یک ادعا می کنند برای حفاظت از توزیع خواهد شد در اتحادیه اروپا," او اضافه شده است.

ببینید/aw (dpa AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن