OECHSLER و HP شریک به مقیاس برنامه های کاربردی چاپ 3D برای رهبران صنعت

اخبار خلاصه بازی: صنعتی جدید داد برای کمک به بازار پیشرو مشتریان در سراسر خودرو خانگی و تجاری لوازم پزشکی و صن

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

اخبار خلاصه بازی:

  • صنعتی جدید داد برای کمک به بازار پیشرو مشتریان در سراسر خودرو خانگی و تجاری لوازم پزشکی و صنایع گسترش دیجیتال, ساخت و تولید برنامه های کاربردی جدید;
  • OECHSLER ناوگان HP Jet Fusion 5200 پرینتر 3D را ارائه پیشرفته قابلیت دستیابی به موفقیت در اقتصاد و با کیفیت بالا تولید قطعات;
  • توسعه مشترک از بالا-عملکرد شبکه سازه و ابتکاری جدید برنامه های جریان با استفاده از هر دو جدید پلی پروپیلن (PP) را فعال کنید توسط BASF و HP را گسترده تر مجموعه ای از مواد

اینجا کلیک کنید برای تصاویر

OECHSLER یک مهندسی ارائه دهنده راه حل و یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات در افزودنی های صنعت و HP رهبر در صنعتی 3D printing solutions اعلام کرد یک اتحاد جدید برای کمک به سرعت بخشیدن به تولید انبوه 3D چاپ قطعات. این شرکت در حال کار با هم در سراسر چرخه عمر محصول از طرح های جدید برای نهایی بخش تولید برای دستیابی به موفقیت در توسعه برنامه های کاربردی برای مشتریان در صنایع از جمله خودرو خانگی و تجاری لوازم و تجهیزات پزشکی.

"همانطور که ما همچنان به رانندگی تولید انبوه 3D چاپ قطعات اعتقاد ما بر این کار کردن با یک رهبر صنعت مانند HP را مشتریان ما را قادر به استفاده کامل از دیجیتال, ساخت," گفت: Matthias Weißkopf معاون ارشد رئیس جمهور از تحقیقات و توسعه Oechsler AG. "با قابلیت های پیشرفته از HP تولید-درجه, 3D چاپ, سیستم های ما می تواند ارائه سطح بی سابقه ای از کیفیت و سرعت و قابلیت اطمینان و صرفه جویی در هزینه. این فرصت را به همکاری نزدیک در هر مرحله از چرخه عمر محصول و به طور مشترک توسعه دستیابی به موفقیت برنامه های کاربردی با HP و مشتریان تبدیل خواهد شد صنایع."

"مسیر ساخت دیجیتال نیاز به یک قدرتمند و گسترده اکوسیستم از پیشرو نوآوران و این اتحاد جدید با Oechsler یک گام مهم در این سفر گفت:" رامون کشیش, رییس جمهور موقت از 3D چاپ و دیجیتال, تولید, HP, Inc. "Oechsler درک آنچه در آن طول می کشد به ارائه ارزش در هر مرحله از راه-از نرم افزار طراحی نهایی به بخش تولید پس از پردازش و اتوماسیون-و ما با هم رشد خواهد کرد و سرعت بخشیدن به فرصت های برای مشتریان ما است."

در مرکز اتحاد استراتژیک مشترک توسعه به طور کامل برنامه های کاربردی جدید با پیشرو بازار خودرو خانگی و تجاری لوازم پزشکی و مشتریان برای ایجاد منحصر به فرد طراحی محصول را 3D چاپ قطعات به بازار سریعتر و از بند باز کردن پتانسیل کامل از تولید افزودنی.

Oechsler نصب شده تا ناوگان صنعتی درجه HP Jet Fusion 5200 پرینتر 3D در کارخانه خود در آنسباخ آلمان. اعمال نفوذ پلت فرم پیشرفته قابلیت های HP و Oechsler در حال کار با مشتریان به طور مشترک توسعه برنامه های کاربردی جدید با استفاده از طیف وسیعی از مواد پیشرفته را فعال کنید توسط BASF جدید از جمله HP 3D بالا استفاده مجدد پلی پروپیلن (PP) و ULTRASINT® TPU01 ترموپلاستیک پلی اورتان. Oechsler نیز برای اولین بار به استفاده مشترک پس از پردازش راه حل توسعه یافته توسط Rösler برای HP Jet Fusion 5200 سری. HP امروز همچنین اعلام کرد برای اولین بار در نوع خود PP و همچنین به عنوان یک گسترش صنعتی اتحاد با BASF.

در مورد Oechsler

OECHSLER گروه در بیش از 150 سال به رشد جهانی مهندسی ارائه دهنده راه حل و یکی از جهان بزرگترین تولید کننده قطعات در افزودنی های صنعت ارائه 3D قابلیت چاپ در آن مکان در اروپا و چین و ایالات متحده ما به طور مداوم در حال توسعه خدمات ما در زمینه صنعت 4.0 دیجیتالی و هوشمند کارخانه – یک واقعیت است که ما را متمایز به عنوان یکی از شرکت های برتر در صنعت ما. اطلاعات بیشتر در دسترس است https://www.oechsler.com/.

در مورد HP
HP Inc. ایجاد تکنولوژی است که باعث می شود زندگی بهتر برای همه ، از طریق مجموعه ما از سیستم های شخصی و پرینتر و چاپ 3D راه حل های ما مهندس تجارب که خیره. اطلاعات بیشتر در مورد HP Inc. در دسترس است http://www.hp.com/go/3Dprinting.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن