افسر درگیر در جورج فلوید را در مرگ ضرب و شتم غیر مسلح دست به دستبند, سیاه 2014

یکی از مینیاپولیس افسران پلیس که ایستاده بود و تماشا به عنوان جورج فلوید درگذشت, بود که در یک حادثه خشونت آمیز

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

یکی از مینیاپولیس افسران پلیس که ایستاده بود و تماشا به عنوان جورج فلوید درگذشت, بود که در یک حادثه خشونت آمیز شش سال پیش است که در آن او به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم تا گزارشی دستبند انسان در طول بازداشت قبل از اسکورت او را به زندان در تنها لباس زیر و تی شرت با توجه به سوابق دادگاه.

افسر Tou Thao یکی از چهار افسران اخراج شنبه پس از دخالت خود را در مرگ فلوید 46 ساله غیر مسلح سیاه که فیلم برداری شده بود بارها و بارها گفت که او نمی تواند نفس کشیدن در حالی که سفید مینیاپولیس افسر پلیس خود را برگزار زانو در Floyd گردن. آگاهی او از دست داده و این ویدئو نشان داد فلوید در حال انجام دور کاملا لنگی. او در نزدیکی یک بیمارستان در مدت کوتاهی پس از آنچه پلیس به عنوان یک توصیف "پزشکی حادثه است."

"من می خواهم برای کسانی که افسران به اتهام قتل به خاطر این که دقیقا چه چیزی آنها انجام داد. آنها به قتل برادر من; او گریه برای کمک به" فلوید خواهر Bridgett فلوید گفت: در یک شنبه مصاحبه در امروز نشان می دهد. "من باور دارم که عدالت را خدمت — من به اندازه کافی ایمان به ایستادن بر روی آن است."

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری در چهارشنبه Hennepin شهرستان وکیل Mike Freeman به دستگیری و اتهام افسر مسئول فلوید مرگ است. "چرا مردی که کشته جورج فلوید نه در زندان است ؟ اگر شما تا به حال آن را انجام داده یا من تا به حال آن را انجام داده ما خواهد بود پشت میله های زندان در حال حاضر" فری گفت: در یک کنفرانس خبری.

مقامات عموم نیست شناسایی چهار افسران درگیر در یک مورد که به موجب تقاضا برای فدرال و جنایت نفرت تحقیقات و باعث تظاهرات بزرگ به چهارشنبه. با این حال رسانه های محلی را شناسایی و یکی از افسران به عنوان Thao و افسر نشان زانو در Floyd گردن—به عنوان فلوید التماس کرد "من نمی توانم شکستن" و "من در مورد مرگ"—به عنوان درک چوین.

هر دو افسران درگیر شده اند در استفاده-از-نیروی حوادث که منجر به شکایت بیش از حرفه خود.

Thao تا به حال پر از لکه حرفه ای با اجرای قانون پس از او آغاز شده و با مینیاپولیس اداره پلیس به عنوان یک جامعه مسئول خدمات. پس از رفتن را از طریق آکادمی پلیس در سال 2009 او گذاشته شد و یک سال بعد. در سال 2012 او به بخش.

با توجه به مینیاپولیس جوامع متحد علیه خشونت پلیس شش شکایات واصل شده اند در مقابل در حال حاضر-افسر سابق پلیس—اما هیچ اقدام انضباطی بود که تا کنون گرفته شده است. جزئیات این شش شکایت نمی شد ،

در سال 2017 Thao و یک افسر دیگر بودند شکایت کرد توسط Lamar فرگوسن 26 بعد از فرگوسن ادعا دو افسر با استفاده از نیروی بیش از حد در طول یک Oct. 7, 2014 در بازداشت است. با توجه به طرح دعوی در دادگاه به دست آمده توسط The Daily Beast, فرگوسن گفت: افسران "پانچ[اد] پا[اد] و kn[رعت]" او "به صورت و بدن" در حالی که او دست به دستبند. این حادثه شد تا خشونت او دچار "دندان های شکسته را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر کبودی و تروما است."

"چه اتفاقی افتاد در سال 2017 خیلی جدی حادثه در ذهن من اما هیچ عناوین—در همه—و تقریبا به عنوان جدی به عنوان آنچه رخ داده به جورج فلوید" ست Levanthal یکی از فرگوسن وکلای گفت: روزانه وحش در روز چهارشنبه. "اما دیدن که وحشتناک تصویری begs سوال" چه پلیس فراموش داخلی در پاسخ به این 2017 حادثه?'"

طرح دعوی در دادگاه ادعا کرد که در اوایل صبح روز Oct. 7, 2014 فرگوسن بود در راه رفتن به خانه با دوست دختر خود را زمانی که زن و شوهر متوقف شد توسط Thao و یک افسر دیگر. این زن و شوهر فقط به حال شده است به بیمارستان به دلیل مسائل با فرگوسن دوست—بود که در هشت ماه باردار در زمان—و گرفته بود یک تاکسی اما راننده خواست به رها کردن آنها را در فرگوسن خانه مادر بزرگ به طوری که او می تواند از زباله است.

دو متوقف شد در بلوک و نیم پیاده روی از مادر بزرگ خود را به خانه دوست دختر خود را. طرح دعوی در دادگاه که گفت که افسران تا به حال هیچ علت احتمالی برای جلوگیری از جفت شروع به جستجوی جفت و بدون توضیح.

جوراب توری, جوراب فرگوسن Thao گفته اظهار داشت که وجود دارد یک حکم از دستگیری ادعا می کنند که طرح دعوی در دادگاه گفته بود نادرست است. در حالی که پرسش او ماموران شروع به گرفتن و کشیدن دست به دستبند, فرگوسن قبل از Thao انداخت و او را به زمین "و شروع به زدن او کرد."

طرح دعوی در دادگاه تاکید کرد که فرگوسن بود نه مقاومت در برابر بازداشت غیر مسلح بود و دراز کشیده بود رو به پایین بر روی زمین به عنوان افسر شروع وحشیانه, حمله, حتی پس از فرگوسن شروع به فریاد زدن برای کمک به.

"رو به پایین بر روی زمین و دست به دستبند, افسر Thao کشیده [فرگوسن] سر تا با گرفتن پشت او sweatshirt ابلق" طرح دعوی در دادگاه متحده در حالی که دیگر افسر لگد او را در دهان.

پس از حمله دو افسر در زمان فرگوسن به بیمارستان برای درمان پزشکی. نادیده گرفتن کارکنان بیمارستان نگرانی که فرگوسن باید اجازه داده شود به طور کامل لباس قبل از مرخص شدن ماموران او را به زندان تنها یک پیراهن و زیر شلواری طرح دعوی در دادگاه اعلام کرد.

در ماه اوت سال 2017 رسوب در مورد کت و شلوار Thao استدلال کرد که ماموران دستگیر فرگوسن به دلیل برجسته حکم—و فقط شروع به مشت زدن به او را پس از یکی از دست های خود را تضعیف خارج از دستبند.

"در برخی از نقطه یکی از آغوش من بر این باورند که چپ دست میآید از دستبند و او تلاش می کند به جلو و دور" Thao گفت: در رسوب به دست آمده توسط The Daily Beast. "و او دست خود را بر روی من است و تلاش می کند به من سفت بازو در راه سعی کنید به دریافت من از او. پس در این مرحله او به طور فعال در مقاومت در برابر بازداشت. او—بنابراین من تا به حال هیچ چاره ای اما به او پانچ. من منگنه او را در صورت."

Levanthal گفت که دفتر او هرگز پیدا کردن که آیا افسران منظم شد برای نقش خود را در فرگوسن به ضرب و شتم. مورد حل و فصل شد در خارج از دادگاه برای $25,000.

"ما عمیق و عمیق سیستمیک نژاد پرستی در ایالات متحده و این فقط یکی از شاخک حساس در این داستان وحشتناک است که ما همه درد و رنج از" Levanthal گفت. "من فکر نمی کنم این فقط یک مشکل با اداره پلیس—من فکر می کنم فرگوسن مورد و فلوید را مورد نشان دادن یک مشکل بزرگتر نژاد در امریکا است."

Thao یکی از چهار افسر که در پاسخ به یک "جعل در فرایند" سه شنبه شب ، در انفجاری 10 دقیقه فیلم ضبط شده توسط bystander, Thao دیده می شود ایستاده گارد و تلاش برای نگه داشتن ناراحتی تماشاگران در خلیج در حالی که چوین پرس زانو خود را در Floyd گردن.

"لطفا, لطفا, لطفا, من نمی تواند نفس بکشد. لطفا مرد" فلوید می گوید چوین در این فیلم می کند که نشان می دهد از آغاز بازداشت. "من در مورد مرگ," او می گوید. فلوید بود و بعد مرده در 9:25 بعد از ظهر دوشنبه در شهرستان Hennepin پزشکی مرکز معاینات پزشکی گفت: روزانه وحش.

چوین یک زن 44 ساله که عضو نیروی در سال 2001 درگیر شده است در چندین پلیس-درگیر تیراندازی در سراسر زندگی حرفه ای او. با توجه به مینیاپولیس جوامع متحد علیه خشونت پلیس ده شکایات واصل شده اند در مقابل در حال حاضر-افسر سابق پلیس—اما چوین تنها تا کنون موفق به دریافت دو کلامی کمیته انضباطی به تذکر.

در سال 2006 چوین درگیر شد, در تیراندازی مرگبار از 42 سال Wayne ریس که گفته چاقو دو نفر قبل از گزارش تبدیل یک تفنگ در پلیس. چوین بود در میان شش افسران برای پاسخ به سلاح سرد.

دو سال بعد چوین به ضرب گلوله کشته و زخمی ایرا Latrell Toles در طول یک داخلی-خشونت تماس بگیرید. Toles که 21 بود که گفته می شود مذاکرات برای یک افسر تفنگ زمانی که چوین را به ضرب گلوله در قفسه سینه. در سال 2011 افسر بود و همچنین یکی از پنج افسران قرار داده شده در استاندارد سه روز مرخصی پس از عدم تیراندازی مرگبار یک بومی آمریکایی ، افسران بازگشت به کار پس از این گروه مشخص شد که آنها تا به حال عمل "مناسب است."

چوین و یک افسر دیگر نیز در تعقیب یک خودرو در سال 2005 که پس از آن آمار و کشته و سه نفر با توجه به جوامع آمریکایی علیه خشونت پلیس.

این شهر غیر نظامی, بررسی قدرت, است که لیست شکایات قبل از سپتامبر سال 2012 نشان می دهد پنج شکایت علیه چوین که بسته شد بدون نظم و انضباط. یک زندانی در ایالت مینه سوتا correctional facility شکایت کرد چوین و هفت نفر دیگر از افسران برای "اتهام نقض خود قانون اساسی فدرال حقوق" در سال 2006 اگر چه مورد اخراج شد و جزئیات شد روشن نیست.

بن Crump یک حقوق مدنی وکیل به نمایندگی از فلوید خانواده در بیانیه ای گفت: به The Daily Beast روز چهارشنبه در حالی که دفتر پشتیبانی تظاهرات روز چهارشنبه به پایان رسید که با درگیری میان پلیس و تظاهرکنندگان "ما نمی توانیم نزول به سطح ما ستمگران و ما نباید به مخاطره می اندازد دیگران در طول این بیماری همه گیر."

او اضافه کرد که دفتر خود را نیروی "تغییر پایدار توسط تاباندن نور بر درمان است که وحشتناک و غیر قابل قبول و با پیروزی عدالت است."

در یک رویداد مجازی در چهارشنبه سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن به نام برای حقوق مدنی پروب و خواستار افسران بود "برگزار می شود به طور کامل پاسخگو است."

"جورج فلوید زندگی اهمیت. این اهمیت تا آنجا که معدن آن مسائل فقط به عنوان به عنوان هر کسی در این کشور حداقل باید آن را داشته باشد," او گفت:. "تماشای زندگی او گرفته شود در همان شیوه ای بازتاب تقریبا همان کلمات به عنوان اریک گارنر بیش از پنج سال پیش— "من نمی توانم نفس بکشم'—است یادآوری غم انگیز است که این نه یک حادثه جدا شده اما بخشی از یک ریشه دوانده سیستمیک چرخه وجود دارد که در این کشور است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن